Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

Alle reacties Link kopieren
Klopt. Hier in Zweden gaan wij altijd overal in badkleding in de sauna. Naakt is zwaar ongepast hier. Eerlijk gezegd vind ik badkleding veel fijner.
O brr ik niet. Ik moet echt in mijn blootje in de sauna.

The Crown uit.

Nu boerenkool met speklapjes en worst.
Met badkleding in de sauna vind ik niks, dat doe ik bloot of ik ga de sauna niet in.

Eet smakelijk allemaal!

Ik zit hier (voor mijn doen) behoorlijk opgetut, we stappen zo in de auto om richting restaurant te gaan.
Wij ook
Ik zit in mijn pyjama met een bord patat op de bank
Lekker naar de sauna. Ben ik al een hele tijd niet meer geweest, toch weer eens een keertje doen denk ik.

Ik eet brood met verschillende zelfgemaakte beleggen: kipsalade met stukjes bleekselderij en appel (en dressing) en avocado met wat knoflook, geroosterde hazelnoten, feta (en misschien nog wat munt eroverheen, maar ik twijfel of dat lekker is)
Avocado met garnalen.

Paarse spijkerbroek met wijde pijpen, zwarte trui en zwarte sokken. En mooi ondergoed
Aha Phae, lief komt vanavond?

Hoe gingen je tentamens? Heb je een beetje de antwoorden gegeven die ze willen hebben? Niet te recalcitrant geweest?
Ik heb aan, oude slobberige longsleeve met daaroverheen slobberige gebreide trui met te korte armen. Grijze joggingbroek, zwarte sokken en wollen sloffen.
Noedels gegeten, man en kinderen friet met shoarma.

Ik draag: licht blauw bloesje, staalblauw vest, gebloemde sjaal, spijkerbroek, en roze huissokken in mijn zwarte verbandsloffen.
Zelfgemaakte pizza. Ene helft BBQ-kip, andere helft tonijn. Met allerlei lekkers.

Zwarte laarzen, zwartmetalic legging, zwart rokje met zwarte sterren (ander materiaal), luchtig zwart wollen truitje en daaronder een roze-achtig hemptje voor een toefje kleur.
Patat, ik draag spijkerbroek en mijn werkkleding hangt klaar: ga zo weer voor een avonddienst op pad
quote:MissMillicent schreef op 05 november 2016 @ 18:20:

Aha Phae, lief komt vanavond?

Hoe gingen je tentamens? Heb je een beetje de antwoorden gegeven die ze willen hebben? Niet te recalcitrant geweest?

Het ging.

Hij heeft me vanmiddag bij de tentamenlocatie opgehaald
En nu nog steeds fijn samen?

Ik hoop voor je dat je allemaal mooie voldoendes hebt.
Ik lig tegen hem aan
quote:Phaedra_ schreef op 05 november 2016 @ 18:45:

Ik lig tegen hem aan En dan forummen. Foei
quote:Phaedra_ schreef op 05 november 2016 @ 18:41:

[...]

Het ging.

Hij heeft me vanmiddag bij de tentamenlocatie opgehaald
Eten was hier een beetje rommelig: dochter is naar de Mac wegens verjaardag vriendin, zoon en ik hadden een zeer goed gelukte pastasalade en man (die geen pastasalade blieft) gaat zijn heil zoeken in de frietpan.
quote:Philae schreef op 05 november 2016 @ 18:46:

[...]

En dan forummen. Foei

Er is niets lekkerders.

Nou ja, bijna niets.
Wat een boel patat niet vanavond
Oja eten. Verschillende soorten vis met brood.
Pizza met mijn jongste kind en Russisch ei, want daar had ik ineens zin in. Man en oudste zijn uithuizig (op verschillende locaties), geen idee wat ze eten, ik hoop iets lekkers.

Ik probeer al wat Playmobil en Lego te sprokkelen. Wat een leuke spullen! Ik wil zelf ook Lego bouwen, al weet ik dat ik nu 27 minuten geen zin meer heb.
Terug uit de politieke hoofdstas. Escher wederom impressionist, het Gemeente Museum een ontdekking. Veel gelopen, geen winterjas gevonden, heerlijk Italiaans gedineerd en nu heel blij om weer thuis te zijn.

En ik lees nieuwe lijstjes, dus: Onderkleding als Phae En de rest is vooral bordeaux-rood. Van de panty tot de jurk en de schoenen. Zo meteen na mijn bad een zilvergrijze jumpsuit met dikke grijze antislip-sokken en een wollen bolero. Maar dat bad wilde maar niet vol WARM water lopen... Ik ontdekte pas toen het vol was dat het ook koud was... de ketel gaf een error en moest herstart worden. Het lijkt nu goed te gaan.

Yette voor jou en de jouwen.

Phae ik duim dat je die tentamens gewoon gehaald hebt! Fijn om afgehaald te worden door je lief na zo'n dag. Ontspannen liggen tegen lief en toch 'iets' voor jezelf doen... Man en ik zijn daar ook goed in
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hoe weet jij wat voor ondergoed Phae aan heeft?
quote:Philae schreef op 05 november 2016 @ 19:31:

Hoe weet jij wat voor ondergoed Phae aan heeft? Zij schrijft dat ze mooi ondergoed aan heeft en ik dat heb ik ook aan De gemeenschappelijke noemer is 'mooi'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven