Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

Alle reacties Link kopieren
Ik heb een draak van een nacht gehad.

En ik heb nu al medelijden met de toekomstige partner van mijn oudste zoon, die heeft nu al the manflu tot kunst verheven.

Phaedra, succes met je tentamens vandaag. Ik hoop dat het je lukt om de vragen zo om te denken dat je het gewenste antwoord kunt geven.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Goedemorgen allemaal.

Succes vandaag Phae.

Feow da's irritant, zo'n rotnacht

Leuk Leo, een fotoshoot!

Gisteravond heerlijk met een vriendin in Amsterdam in een wijncafé gezeten (Vyne). Net dat ene wijntje te veel gedronken waardoor het in de trein terug echt heel lastig was voor ons om stil te zijn in de stilte coupé. Niks zeggen maar we konden elkaar niet aankijken zonder allebei te gieren van het lachen. Voelde me (bijna) weer 16 jaar. Er zat gelukkig maar 1 andere passagier in de coupé.
quote:IrishCassidy schreef op 05 november 2016 @ 00:06:

I.D. staat trouwens wel op imdb Phae

http://www.imdb.com/title/tt0113375/Dank je! Lijkt me goed.
Ik loop nog steeds in mn badjas, lekker!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Mogguh,

Phae, succes!

Leo, tot hoever ben je gekomen, ik tot en met aflevering 6.

Straks rondje slager, bakker, AH, groente en bloemen en dan ga ik verder.

Ik las dat ze zoveel materiaal hebben geschoten en aan het schieten zijn dat ze 7 series kunnen maken.

Denk wel dat we een jaar moeten wachten op serie 2.
Ik ben bij aflevering vier.

Het is mooi maar ik erger me aan de muziek. Die vraagt voor mij te veel aandacht.

Prachtig gespeeld, dat wel en boeiende materie.

Er is ook zo veel gebeurd in die familie, ik kan me voorstellen dat er meerdere series nodig zijn de familiegeschiedenis te vertellen zonder 'm af te raffelen.

Leuk voor de acteurs ook, zo lekker lang werk.
John Lithgow, een Amerikaan notabene, vind ik weergaloos goed als Sir Winston.
Matt Smith
Ik was mijn fiets kwijt

Niet omdat die gestolen was, maar omdat ie ingesneeuwd was
quote:Star schreef op 05 november 2016 @ 11:16:

Matt Smith

Hij zet young Philip wel aardig neer.

Sneeuw, gadverdamme

Ik vind het nu al zo koud. Net terug van boodschappen en nu hoef ik niets meer. Ja, de was in en uit machine en droger. Man is de houtkachel aan het uitbaggeren, die gaat zo aan en dan verder met The Crown met een pot thee, saucijzenbroodjes en/of gevulde speculaas. Of allebei, kan ook.
Dat klinkt heerlijk, Yasmijn. Geniet ervan!
Life is short. Eat dessert first.
Hier schijnt de zon volop de woonkamer in. Fijn.
Hier is man morgen jarig moet nog veel gebeuren. Dochter werkt, grote zoon zit naast mij want die heeft zijn enkel verstuikt en die enkel is dubbeldik nu. Er moet nog een cadeautje worden opgehaald en jongste schiet effe door in puber zijn dus die gaat het niet halen.

En dan komt er iemand vragen of we nog gaan eten vandaag
Vanmorgen als witte tornado door het huis gegaan samen met manlief. Ik heb maar even extra mijn best gedaan want na mijn operatie kan ik 'm even niet helpen en komt het hele huishouden op hem neer. Zo nog even lezen en vanavond heerlijk uit eten!

Sterkte ssssst, adem in, adem uit.
quote:takkentrol schreef op 05 november 2016 @ 13:28:

Vanmorgen als witte tornado door het huis gegaan samen met manlief. Ik heb maar even extra mijn best gedaan want na mijn operatie kan ik 'm even niet helpen en komt het hele huishouden op hem neer. Zo nog even lezen en vanavond heerlijk uit eten!

Sterkte ssssst, adem in, adem uit.Lekker zo'n witte tornado, heb ik ook gedaan, zie ik nu helaas niks meer van. Maar hoe erg zou het geweest zijn als ik het niet gedaan had.
quote:yasmijn schreef op 05 november 2016 @ 12:53:

[...]

Hij zet young Philip wel aardig neer.

Sneeuw, gadverdamme

Ik vind het nu al zo koud. Net terug van boodschappen en nu hoef ik niets meer. Ja, de was in en uit machine en droger. Man is de houtkachel aan het uitbaggeren, die gaat zo aan en dan verder met The Crown met een pot thee, saucijzenbroodjes en/of gevulde speculaas. Of allebei, kan ook.Hoezo fris? Ik sta NU buiten in een handdoekie - midden in het bos. Lekker hoor, zo'n huisje met sauna
Wat lekker Yet!!

En Ssssst, straks "mag" je zelf weer aan het poetsen dus probeer er nu maar even van te genieten dat een ander het (een beetje) doet
De puberT is na een goed gesprek toch maar even naar het winkelcentrum gefietst. Vroeg ik hem om ook even shampoo mee te nemen. Andrelon 'elke dag'. Missie niet geslaagd Andrelon heeft alleen maar shampoo voor 'iedere dag.'

quote:yette schreef op 05 november 2016 @ 15:45:

[...]

Hoezo fris? Ik sta NU buiten in een handdoekie - midden in het bos. Lekker hoor, zo'n huisje met sauna Met de sauna buiten doen wij hier ook met - 25. Lekker in badkleding door de kou en sneeuw van de sauna naar de hottub rennen
quote:takkentrol schreef op 05 november 2016 @ 15:54:

Wat lekker Yet!!

En Ssssst, straks "mag" je zelf weer aan het poetsen dus probeer er nu maar even van te genieten dat een ander het (een beetje) doetIk ben al weer hier een daar aan het poetsen hoor. Nog niet op volle sterkte maar alle sporen van eten op de aanrechtkastje heb ik al weer weg gepoetst.
Euhmmm, badkleding in de sauna?
Ja wel zo hygiënisch.
En dan in je natte zweet-zwembroek blijven rondlopen? Doe mij maar een handdoek.
Nou daarna duik ik gewoon in het meer hoor. Dat is koud genoeg om al het zweet kwijt te raken.
quote:yette schreef op 05 november 2016 @ 16:12:

Euhmmm, badkleding in de sauna?

Dat is in Scandinavische landen eerder regel dan uitzondering. In openbare, gemengde sauna's dan. Lijkt mij een verademing trouwens, ipv al die blote lijven.

Wat men in privé sauna's doet weet ik natuurlijk niet al snap ik best dat papa niet in zijn blote leuter loopt waar de kids bij zijn.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven