Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

quote:Oudblond schreef op 05 november 2016 @ 19:32:

[...]

Zij schrijft dat ze mooi ondergoed aan heeft en ik dat heb ik ook aan De gemeenschappelijke noemer is 'mooi'.En ondergoed.
Alle reacties Link kopieren
psies.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Gelukig was de recet in de verwarmingsketel voor nu voldoende. Afwachten en hopen dat het daarmee klaar is. Jaren gelden staakte de ketel vlak voor we Kerstdiner bij ons hadden. En het vroor. Was niet leuk. Mensen die van ver komen niet behaagelijk kunnen onthalen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik kijk de dijken breken, voorlopig zit ik hier goed
Ik zit hier ook goed op drie hoog in het hoge noorden

Hier zal eerst de binnenstad onder lopen en daarna pas de wijk waar ik woon. Die wijk ligt namelijk 35 meter hoger dan het centrum.
quote:Inkie12345 schreef op 05 november 2016 @ 21:07:

Ik kijk de dijken breken, voorlopig zit ik hier goed Ik ook, ik zit niet goed.
quote:Philae schreef op 05 november 2016 @ 21:12:

Ik zit hier ook goed op drie hoog in het hoge noorden

Hier zal eerst de binnenstad onder lopen en daarna pas de wijk waar ik woon. Die wijk ligt namelijk 35 meter hoger dan het centrum.Ik woon op een heuveltje dat scheelt nog. 35 meter is een flink verschil.
quote:Inkie12345 schreef op 05 november 2016 @ 21:23:

[...]

Ik woon op een heuveltje dat scheelt nog. 35 meter is een flink verschil.Ja het centrum ligt in een dal en de rest van de stad ligt op een bergje
Halen
We
De
3000
Vanavond?
Wil je zo graag weg van deze plek, Yas ?
Kweenie Yasmijn, maar ik zal mijn bijdrage in drieën splitsen dan
The owls are not what they seem
Vandaag was gedeeltelijk een succes... fijn bijgekletst met nicht.

Moeders was redelijk helder en vond het fijn dat ik er weer was en nieuwe kleding meegenomen had

Maar alledrie de broeken die ze paste waren te klein, ook die al expres een maatje minder waren... ze is echt ernstig afgevallen
Zelf draag ik een spijkerbroek, zwart shirt en zwart-wit gestreept jasje.

We aten bezorgpizza want allebei geen zin om te koken.
quote:-Nienke- schreef op 05 november 2016 @ 21:59:

Wil je zo graag weg van deze plek, Yas ?We moeten een andere locatie verzinnen. LV, Leo of Star moeten de OP doen want ik kan en wil geen plaatjes plakken
Wat is er met je moeder? Dat heb ik denk ik gemist.
quote:yasmijn schreef op 05 november 2016 @ 22:09:

Wat is er met je moeder? Dat heb ik denk ik gemist.Ze is tijdens mijn vakantie ernstig ziek geweest van blaasontsteking. Dat dat zo hard aankomt bij die oude mensjes wist ik niet...
quote:LadyL0101 schreef op 05 november 2016 @ 22:15:

[...]

Ze is tijdens mijn vakantie ernstig ziek geweest van blaasontsteking. Dat dat zo hard aankomt bij die oude mensjes wist ik niet...Ach wat rot.
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 november 2016 @ 22:16:

[...]

Ach wat rot.Yup, nogal. Vandaag het zorgrapport teruggelezen. Dan wordt pas duidelijk hoe heftig het was, de dagelijkse mailtjes van mijn nicht hebben de helft nog niet weergegeven. Zó naar...
Ach wat naar, zeg.
Ze is er weer aardig bovenop gelukkig. Alleen denkt ze dan ook dat ze alles weer zelf kan en dat is helaas niet zo. Ze heeft echt extra hulp nodig, met wassen en kleding enzo. Maar dat vindt ze lastig te accepteren. Logisch wel...
quote:LadyL0101 schreef op 05 november 2016 @ 22:37:

Ze is er weer aardig bovenop gelukkig. Alleen denkt ze dan ook dat ze alles weer zelf kan en dat is helaas niet zo. Ze heeft echt extra hulp nodig, met wassen en kleding enzo. Maar dat vindt ze lastig te accepteren. Logisch wel...

Dat snap ik wel, ik zie met angst en beven tegen de dag op dat ik hulpbehoevend word.

De zorg zal dan helemaal versoberd zijn. Dan moet ik afhankelijk zijn van mijn zoon.

Dat wil je toch niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven