VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Spannend Vrolijk! Bevallen op uitgerekende datum kan gewoon hoor, ik deed het ook .

Schorrie wint van ons met memory, daaraan had ik al gemerkt dat ik oud word.

Ik zag dat je ook online kunt Wii-en!
Geeft niets Athena, ik ben ook motorisch niet erg vaardig. Tis vast een mannending...
Ja, ik geloof dat je online vanalles met die Wii met en tegen anderen kunt spelen. Maar zie ik voorlopig hier nog niet zo snel gebeuren.

Vrolijk: als het een mannending is, dan heeft Schurk het nog niet helemaal begrepen. Volgens vriend van zus is het gewoon een erfelijke kwestie bij ons (tegen deuren aanlopen, bochten te krap nemen zodat je tegen de bank aansnokt, dat soort dingen).

Met memory win ik het nog van Boef. Mijn familie wil het niet meer met me spelen omdat ik altijd win, als 4 jarig snotneusje al (lijkt me irritaaaaant! ). Ben benieuwd of dat ook zo zal zijn als Boef wat meer concentratievermogen heeft om een spel goed uit te spelen.

Hier trouwens een spel nog van zijn verjaardag dat ineens een grote hit is: Jakkiebak Kippenkak. Soort van memory, maar dan in een ander spelletje verpakt. Erg leuk!

Ik ga denk ik mijn boek zoeken en richting mijn bed. Ben helemaal lui en rozig en heb zin om (als het lukt ) eens een flink eind op te schieten in het verhaal, 't is spannend!
Alleen al die naam, Jakkiebakkie Kippenkak. Alles is hier kak en kakkie dus ik denk dat het Schorrie wel aan zal spreken.

Ik was helemaal niet alert met memory, dacht dat dat nog niet hoefde met een 4 jarige, maar dus wel. Schorrie zegt het ook voor aan mij, zonder dat hij het wil. Als ik dan bijvoorbeeld de clown omdraai dan weet hij al waar de andere clown ligt en dan gaat hij zijn hand erop houden en zeggen dat hij de clown wil .

Hij kan er ook echt niet tegen als ik win, dan wordt hij boos.

Hoeveel potjes kunnen jullie spelen met jullie 4 jarige? 1 potje is leuk bij ons. 2 ook nog wel maar een derde zit er echt niet meer in. Ik doe wel vaak maar de helft van de kaartjes neerleggen, dan gaat het beter.
Ik ga Mefisto Club maar uitlezen, moet nog paar bladzijdes maar wil het niet uit hebben dus heb al een paar dagen niet gelezen.
Hoeveel potjes we hier kunnen spelen hangt nogal van het spelletje af. We hebben bijvoorbeeld het boodschappenspel van de Action (een aanrader om met spelletjes te beginnen trouwens: het is megasimpel en zo kun je leren dat je om de beurt moet e.d.) en daar spelen we meestal meerdere potjes van achter elkaar.

Memory maar 1x. Anders krijg je last van dingen die je uit het vorige spel onthield. En soms niet eens, dan is de concentratie al weg.

Met Kippenkakspel idem.

En dat spelen we niet eens uit als ik te hard ga, want als Boef (momenteel al helemaal) ergens NIET tegenkan is het wel verliezen. Dan wil hij eigenlijk meteen niet meer en is heel erg boos.

Ik ga tandjespoetsen en richting boven. Welterusten alvast!
Hahaha, Schorrie wordt ook boos als hij verliest. Hij gaat dan ook nephuilen, of zegt dat hij niet meer mee doet. Maar het gaat al beter dan een paar maandjes geleden dus we blijven oefenen.

Nu kap ik echt. Als iemand nog Wii tips heeft, ik houd me aanbevolen!!!
Ik lees enthousiast mee, wij hebben net dit weekend een Wii gekocht. Wel gekocht dus, zo'n luxe kerstpakket zit er hier helaas niet in.

Weet niet of ik Esmannie er al mee laat spelen hoor, straks wil hij iedere keer .
Esmee, die tandenpoetsklok doet het nog bij ons. Hij is wel wat krakerig maar dat was hij al vanaf het begin. Ik kan in ieder geval niet echt goed verstaan wat ze nou precies zingen .

Ik wil ook niet dat Schorrie er mee speelt. Die moet gewoon met zijn lego blijven spelen. Maar volgens mij collega is het juist heel leuk voor kinderen. Ik ben denk een ouderwetse moeder die niet wil dat haar kind computer .

Ging ik niet stoppen?
Loeder heeft al tijden een WII op NSO, dus die speelt daar maar.

Welk boek lees jij Athena? Mephisto club vond ik 1 van de mindere boeken van Tess Gerritsen. Hoe vindt jij 'm Morrie?

Ik ben nu bezig in een spannend boek; the Malice Box. Is wel leuk vermaak.

Nog steeds niets gehoord van vriendin! Ik ben benieuwd en mobiel gaat mee naar bed. Morgen wel een markt date met moeder en zus. Ik ga wat kouseband scoren voor Roti kip.
Ik had laatst Mannie bij mijn buurman geparkeerd voor een kwartiertje. Toen ik terugkwam stond hij met een Wii-stuurtje in zijn handjes Mario Brothers Race iets te doen. Hij vond het geweldig Nu wil Pamman dolgraag een Wii en heb ik een aanzienlijk bedrag gekregen voor Kerst (baan kwijt maar over kerstpakketten doen ze niet moeilijk ) dus gaan we er ook eentje kopen.

Morrie, ik ben ook niet zo van de computer voor de kinderen maar Mini computert wel vrolijk in de klas. Tegenwoordig is alles met computers, denk dat het toch wel nodig is voor een kind om hiermee om te gaan. Maar goed, hier komen ze thuis niet aan de computer, dan kan mama niet meer forummen
He Pammie, je baan kwijt??? Ik heb geloof ik wat gemist meid?

Wat is er gebeurd?
Ik lees trouwens 'Schaduw van de wind'. Fijn boek!

Speaking of lezen. Ga ik maar eens fijn doen in mijn bedje. Trusten buufkes.
Ik heb een blogje op mijn Hyves Vrolijk. Lag niet aan mij hoor, integendeel (en dat maakt het extra zuur).
Shaduw van de wind is een mooi boek!

Ik wip even naar je hyves meid.
Dan wip ik naar mijn bed, heb 3 glazen rosé op en daar kan ik helemaal niet tegen (blijkt nu )
Pammie, balen meisje! Potver, je zat inderdaad net lekker en dan dit zo.. Ik hoop dat je heel snel een leuke nieuwe baan vindt.
Dat hoop ik ook. Collega en ik gaan ons als Gouden Duo aanbieden dus dat moet goedkomen
Ik zal iig voor je duimen!

Crap, ik wil naar beneden, maar voet slaapt...ff wachten dus maar.
En, is je voet al wakker?
Lullig van je baan trouwens, Pammie, succes met zoeken!
Wii is hier een hele poos favoriet geweest, maar nu weer verdrongen door de XBox360. Ik word af en toe echt tureluurs van al die gadgets. Wii is wel heel lollig hoor, voor elck wat wils.

Net met vent naar de film Transformers gekeken. Nooit gedacht dat ik die leuk zou vinden, maar ik vond 'm dus leuk.

Zelf nagenoeg beter, alleen erg last nog van mijn maag en darmen. Hele scala waar je ziek aan kunt zijn is nu zo ongeveer gepasseerd. Wel 2 kilo afgevallen met al dat gedoe, dat dan weer wel.
Anyway, ik ga op 1 oor, zo te zien is Vrolijk 'm al gepeerd met haar voet.
Wij hebben bij de Wii Mario Paper gekocht en Lego Batman. Wii Sports zat erbij en dat is nu wel favoriet bij Groot Pebbeltje. We kochten en tweede afstandsbediening erbij en daar zat Wii Play bij, ook geinig. En we hebben ook een tweede Nunchuck.

Groot Pebbeltje was helemaal into de Wii bij zwager en schoonzus met Kerst. Zij hebben ook balanceboard en snowboard game. Schoonouders vonden het sneu voor de Pebbeltjes dat wij geen Wii hebben (!) en besloten er duszaterdag na Kerst een te geven. Wij waren best van plan er tzt een te kopen, maar vonden dat de Pebbeltjes al genoeg verwend waren de laatste tijd. Vorige week heeft GP nog een Legotrein gekocht van zijn spaargeld waar wij 50,- hadden bijgelegd (combidoos met 4 dozen nu in de aanbieding voor 149,95) en kreeg KP ook nog een Legodoos van 60,-.

Maar goed, wij wilden de Wii niet aannemen omdat het geen kwestie van niet kunnen betalen was, schoonouders wilden toch graag kado geven en toen hebben we maar elk de helft gedaan en hebben we toch Wii in huis.

Ik zag een CSI spel, waar je met de special agents van de serie sdamen moorden moet oplossen, lijkt me wel iets voor Pebblo. Verder wil ik wel een karaoke-spel met microfoon als dat bestaat, lijkt me leuk op feestjes . En het balanceboard met sbowboardspel, board zouden we direct erbij doen maar was (overal) uitverkocht. Nu wil ik ook Mario Kart met stuurtjes.

Pebblo is trouwens degene hier in huis die het minst heeft met computers, DS en Wii. Eerst komt GP, die is er als we niet opletten niet vanaf te slaan, dan ik, dan Klein Pebbeltje en dan dus Pebblo.
Spelletjes doen we hier graag en mijn kinderen winnen met memory. Pebbeltjes kunnen goed tegen verlies, Groot Pebbeltje laat soms expres Klein Pebbeltje winnen en dat is schattig. Rummikub spelen we vaak, maar dat duurt KP wel wat te lang, en dan een potje. En Mikado, dat spel met zo'n toren en knikkers wel een paar keer achter elkaar. Vier op een rij ook leuk, en gewoon ouderwest een potje kaarten zoals pesten of ezelen.

Gp heeft allemaal Mii characters aangemaakt op de Wii, de hele familie ongeveer tot mijn vader aan toe. Dat vond hij pas leuk! Maar, ze doen ook graag aankleedpopspelletjes op de computer...

Wat me erop brengt, zijn hier nog jongensmoeders geïnteresseerd in een oude poppenbuggy, wat oude poppen (1 met piemel) en kleertjes? Pebbeltjes vinden zichzelf er nu echt te groot voor maar hebben er flink achteraan gehobbeld. Als jongensmoeder koop je dat meestal niet, wij hebben het ooit van buurmeisje op rommelmarkt gekocht en kregen er later dus nog poppen bij van haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven