Kleine ergernis

06-11-2016 10:27 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb te kampen met een kleine ergernis in mijn relatie. Ik ben namelijk altijd diegene die goeiemorgen stuurt. Hij zegt dit heel leuk te vinden, ik doe dit ook graag, maar er is amper een dag dat hij dit doet. Overdag stuurt hij vaak 'zie je graag' of als hij weg is met zijn vrienden dat ik plots een lief sms'je krijg. Maar 's morgens nooit..

Oké, hij slaapt bijna elke dag langer dan ik. Maar vandaag zag ik dat hij vroeger wakker was dan mij en dan nog geen sms gekregen.. Jammer vind ik.. Zou ik dit ter sprake brengen of beseft hij niet dat dit voor mij wat irritant kan zijn?
Oké, hij slaapt bijna elke dag langer dan ik.

Wat wil je dan, dat hij in zijn slaap smst? Of dat hij speciaal voor jou zijn wekker vroeger zet?
Hoe oud zijn jullie? Ik vind dit heel kinderlijk klinken en echt een non issue.

Misschien heeft hij alleen even gekeken hoe laat hetvwas en is weer in slaap gevallen dat kan ook.
Ik zou me er vooral niet meer druk om maken. Vind het een beetje gezeur eigenlijk
Sinds wanneer kun je bij sms zien dat iemand wakker is
Pfffffffff.

Grow up please!
"Laat het los" !!! Jemig er zijn belangrijkere dingen dan een sms of appje met goedemorgen

Je krijgt gedurende de dag toch liever berichtjes!? Doe niet zo moeilijk.
Tralalalala
Het klinkt wel een beetje benauwend. Hij stuurt je toch af en toe een lief berichtje? Ik zou me er niet druk om maken als ik jou was. Hij is meer van de goedemiddag.
Sjonge jonge als dit alles is. Lees even Rond hier. Wat een ellende er kan zijn in relaties. Maar sterkte met je nietgoedemorgensmsprobleem
Echt
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Toch herken ik het stiekem ook wel.

Ik had een vriendje en elke dag op hetzelfde tijdstip, als hij lunch had, kreeg ik een sms'je met 'hou van jou'.

Op den duur begon mij dat te irriteren.

Moet wel zeggen dat het een maandje of 2 later ook uitging toen dat begon te irriteren omdat het voor mij klaar was.

Begon dus ook met iets kleins en onbenulligs.
Mag ik dit vragen? Ja, ik mag dit vragen. Hoe oud zijn jullie?
Ik zou t uitmaken
quote:vivasis schreef op 06 november 2016 @ 10:39:

Toch herken ik het stiekem ook wel.

Ik had een vriendje en elke dag op hetzelfde tijdstip, als hij lunch had, kreeg ik een sms'je met 'hou van jou'.

Op den duur begon mij dat te irriteren.

Moet wel zeggen dat het een maandje of 2 later ook uitging toen dat begon te irriteren omdat het voor mij klaar was.

Begon dus ook met iets kleins en onbenulligs.

Dan komt het meer over als een verplichting dan iets spontaans. Daar zit de kern.

TO, als dat je enige ergernis is in je relatie: count your blessings!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
De enige ergernis die ik zie als ik jouw bericht lees dat ben jij.

Hier maak jij je echt druk om? Heb je even geloept en je bent minstens 20. Dus geen excuses meer voor deze puberale onzekerheden.

Laat het los.
Allemachtig. Ik zou het meteen uitmaken met je als je hierover zou gaan neuzelen.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
In het kanaal! Dat is toch geen echte vent, wat een looser dat hij jou elke keer goedemorgen laat appen. Echt waar is je eigenwaarde!
Meen je dit nou serieus?
Dat is wel heel klein... Zit je je daar nou serieus aan te ergeren?
quote:Nicotientje schreef op 06 november 2016 @ 10:30:

Pfffffffff.

Grow up please!Nou nou Nicotien als mijn verloofde niet iedere ochtend goedemorgen appt heeft hij echt wel een probleem met mij hoor.!
Hij denkt regelmatig gedurende de dag aan je en laat je dat weten, maar omdat het niet op het tijdstip is dat jij hebt bepaald is het niet goed? Ik zou je ergernis loslaten en hem hier zeker niet mee lastig vallen. Ik zou erg gaan twijfelen aan de relatie als mijn vriend zou klagen over goedemorgen-smsjes.
Zijn jullie al in relatietherapie? Zo niet, meteen doen hoor. Dit kan zo echt niet langer.
Wat??? Princessegedragalarm! Hij stuurt je lieve berichtjes overdag! Wacht maar tot je je gaat irriteren aan geen luiers willen verschonen of naast de pot pissen.

Pffff. Accepteer het maar en ga geen spijkers op laag water zoeken, of zeg gewoon dat jij het heel fijn zou vinden als hij goedemorgen smst. Als hij een beetje handig is stelt hij een automatische sms vokr je in.
Oh wacht! Je bent natuurlijk op iemand anders en zoekt een reden om het uit te maken. Dan doe je dat toch vewoon ipv dit gemiep

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven