zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@rii

Je mag het misschien al bijna uitproberen!
Ik hoop het lalameme Mijn menstruatie is net voorbij en heb dus vanaf volgend weekend mijn vruchtbare periode. Spannend wel weer hoor. Ik probeer er niet al te veel mee bezig te zijn en dat gaat het ene moment beter dan het andere moment. Maar het scheelt dat er al een klein mannetje rondloopt die er voor zorgt dat ik met mijn gedachten niet veel af kan dwalen.
Spannend Rii, zo leuk dat het echt begonnen is voor jullie hoop dat het snel raak zal zijn voor jou, natuurlijk ook op een gezonde zwangerschap! heerlijk z'n kleintje, zal inderdaad voor voldoende afleiding zorgen haha! lekker dat die menstruatie achter de rug is, dat het maar snel volgend weekend is dan !
@lalameme, gaat goed hier! Na flink kwakkelen. Kleine meid kreeg 4 kiesjes tegelijk en had daar ontzettend veel last van, helemaal overstuur en niet slapen. En donderdagnacht kreeg ze ineens buikgriep.. Pfff hoop dat we het even gehad hebben nu. Gaat nu weer de goede kant op gelukkig maar ik vind het zo zielig!
Haha dat is wel een hele slechte test dan.

De vorige keer heb ik ook Kruitvat gebruikt ideaal!

Hier toevallig ook 4 kiezen tegelijk gelukkig zijn die dingen eindelijk door arm kind!

Oh wat zielig buikgriep ook nog..
Ik ga proberen weg te blijven van vroege testen. Het schijnt dat vrouwen nog best vaak zwanger worden en dat dat eigenlijk voor de NOD al mis gaat. Heb je je voor niks blij zitten maken. Ik ga proberen gewoon 4-5 dagen na NOD te testen.
Als ik de verhalen hoor, dan ga ik ook geen vroege test doen. Alhoewel ik super zenuwachtig zou zijn, en mezelf waarschijnlijk niet zou kunnen inhouden, ga ik dat wel proberen. Ik wil ook geen teleurstelling krijgen. Die paar dagen wachten kunnen er dan ook wel bij.
Pff ik zou het denk ik ook wel moeilijk vinden om niet te testen met vroege testen. Mijn voornemen is wel om te wachten tot de dag na nod. Ook om teleurstelling te voorkomen.

@matroeskja 4-5 dagen na nod testen zou mij niet lukken.
Maar waarom niet? Elke keer negatief testen lijkt mij frustrerender dan gewoon wat langer wachten.
Goedemorgen Dames,

Ik had het al eerder willen delen, maar wist niet zeker of het wel zo was. (nee, ik ben nog niet zwanger).

We zijn wel officieel begonnen aan de eerste ronde. Vorig weekend hadden we het super leuk gehad bij mijn schoonzus en haar gezin. Toen ik zag hoe mijn man omging met zijn neefje en nichtjes, begonnen mijn eierstokken heel hevig te rammelen.

Eenmaal thuis vroeg ik aan mijn man: zullen we eerder aan kinderen beginnen. Het antwoord van mijn man: dat kan (wat voor hem gewoob ja betekent) dus daar was ik al heel blij mee.

De volgende dag vroeg ik aan hem of we dan de condooms zullen weglaten. Zijn antwoord: we moeten eerst goed opruimen (wat de kinderkamer gaat worden, staat nog vol met spullen). Toen zei ik tegen hem: je weet dat het 9 maanden duurt voordat er een kindje komt. Daar kon hij zich wel in vinden. Afgelopen woensdag was het de eerste keer zonder condoom, maar omdat mijn man nogal wispelturig kan zijn, wilde ik me er nog niet op verheugen. Maar vandaag was het weer zonder condoom! Mijn geluk kan niet op.

De condooms zijn de deur uit. We zijn thuis begonnen met opruimen omdat we natuurlijk niet weten wanneer het raak zal zijn.

Voor nu staat mijn NOD op 27 november. Ik ben heel erg benieuwd.

Echt fijn dat dit forum bestaat en dat we zo open naar elkaar zijn!

Nog een fijne zondag.
Wat spannend ashkyla!
Ohhhh wat spannend allemaal!!!!

Ik hoop dat het snel raak zal zijn voor jullie @ashkyla en @ri88
Wat leuk Ashkyla
@ashkyla leuk en spannend zeg!!

@matroeskja qua testen na nod. Wanneer je cyclus regelmatig is denk ik dat je vaak 1 dag na nod wel positief test.

Daarom vind ik 4-5 dagen erna wachten niet nodig.
Wat leuk en spannend ashkyla! Dat het een vruchtbare maand mag zijn voor jou en Rii!
Mijn man wil zelf dieren gaan schilderen op de muur van de toekomstige babykamer (zijn we nu aan het klussen). Ik heb maar gezegd dat hij dat dan maar aan het begin van de zwangerschap moet doen (zodat we er nog overheen kunnen schilderen) want hij is helemaal niet goed in tekenen etc
Wat leuk zeg Askyla. Nuchtere man zo te horen.

Ja hopen op een vruchtbare maand voor jou en Rii!

Haha Matroesjka
Rii en Ashkyla wat leuk! Geniet ervan!

@kaartje wat fijn dat jullie de sleutel bijna krijgen! Aftellen nu dus!

Hier helaas knettertje ongesteld op moment, nu nog door de pil dus ben heel benieuwd hoe m'n menstruaties gaan verlopen nu ik gestopt ben...
Hahaha matroesjka! Wel onwijs schattig dat hij dat wilt doen!

Ook een vreugde dansje voor jou koekiemonster! Wat fijn dat je nu ook lekker pil loos bent! spannend hoor!

2 begonnen en al heel wat gestopt met de pil etc. Gaat de goede kant op! 55 days Till 2017
@Matroesjka, idd leuk dat je man de babykamer wilt tekenen. Ook een goede oplossing van jou voor het geval het niet echt goed is.

@JBL, mijn man is niet altijd zo nuchter hoor. Dat kan soms nogal irritant zijn. Maar nu stond ik er echt wel van te kijken!

Er zijn er idd veel gestopt met de pil, leuk hoor! Op naar een heleboel vruchtbare maanden
Fijn vlammetje dat het weer wat beter gaat! (Sorry had je berichtje gemist) voelt het ook allemaal weer wat beter nu of nog steeds zo in twijfels?

Hier al een paar keer half (ja echt half) of bijna zonder condoom gedaan. Vriend wilt steeds zonder maar vooral omdat dat fijner is en het moment verpest. Ik stop hem steeds omdat ik niet wil dat een kindje om die reden verwekt word. Vind ik lastig want ik wil het het liefst nu. Hoe pakken jullie dit aan ? ik ook niet steeds dat onderwerp naar boven halen als we zo bezig zijn.

Herkent iemand dit, hoe gaan jullie hiermee om eventueel? lastig omdat ik het nu wil, en ze zo weg zou laten. Ik weet dat vriend echt wilt wachten tot januari en wil niet dat hij het om de verkeerde redenen doet.. ik wil het natuurlijk alleen maar als hij ook echt dat kindje nu zou willen!
Ben echt helemaal excited voor jullie Rii en Ashyka! en jullie nod's zijn bijna tegelijk! Spanneeend!
Lalameme niet lullig bedoeld maar ik vind het een beetje flauw dat je vriend echt wil wachten maar vervolgens wel zonder condoom wil. Dat gaat natuurlijk niet.
Ja matroesjka dat bedoel ik dus.. ik wacht met alle liefde op hem, hoe moeilijk het soms ook is. Hij heeft goede redenen waarom te wachten tot dan, waar ik eigenlijk ook achter sta, maar toch wil ik het nu. Alleen nu moet ik hem steeds op de gevolgen wijzen. Dat voelt niet goed. En ik wil geen kindje omdat "geen zin in een condoom"..

Is voor mij best lastig.. doet mijn rammelende eierstokken echt geen goed.

Natuurlijk al wel besproken en verteld dat ik het vervelend vind, dus hopen dat het niet meer gebeurd. Alleen nu hoop ik steeds op een moment dat hij zegt "laat ze maar zitten" omdat het door deze dingen leek alsof die tekst eraan zat te komen!
@Lalameme, het is idd een vervelende situatie. Als ik jou was, zou ik er eens goed met je vriend over praten!

Ik zou gewoon aan hem vragen wat de redenen zijn om te wachten tot januari. Het kan twee kanten op: het zijn nog maar 2 maanden, dus dat kan je nog wel overbruggen. Aan de andere kant, wat maakt het uit om 2 maanden eerder te beginnen?

Zoals Matroesjka zegt: hij kan het niet zonder condoom willen doen, maar pas echt voor een kindje gaan in januari. Hij zal dan toch een keuze moeten maken.

Succes

@Nod, het is idd spannend dat Rii en ik ongeveer dezelfde Nod hebben. Ik vind het ook heel erg spannend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven