zwanger vanaf 2017 deel 2
maandag 12 september 2016 om 11:36
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
ZWANGER!!
Bevallen!! 
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | NOD | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| lalameme (23/25) |
Eerste | 19-12 | Ronde 12 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Uitgerekend | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| Suus88 (29/31) |
Tweede | 22 oktober 2017 | |
| Koekiemonster (23/26) |
Eerste | 13 december 2017 | |
| Worteltaart (36/36) |
Tweede | 21 maart 2018 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Bijzonderheden |
|---|---|---|
| Ri88 (29/32) |
Tweede | |
| Kashri (27/33) |
Eerste | |
| Dookster (28/31) |
Eerste | |
| Kaartje (25/26) |
Eerste |
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
woensdag 9 november 2016 om 17:19
Volgens de Maya app komen mijn vruchtbare dagen eraan, blijkbaar heb je in die periode nogal een hoog libido. In dit geval heeft de Maya app gelijk!
Dat vind mijn man helemaal niet erg .
Zo te lezen zijn de meeste van jullie bijna klaar met de AC of de eerste menstruatie aan het afwachten, spannend allemaal!
@Lalameme, heb je nog met je vriend gepraat?
Dat vind mijn man helemaal niet erg .
Zo te lezen zijn de meeste van jullie bijna klaar met de AC of de eerste menstruatie aan het afwachten, spannend allemaal!
@Lalameme, heb je nog met je vriend gepraat?
woensdag 9 november 2016 om 17:43
Ja die eisprong vaak, vind ik geen probleem JBL haha.. alleen zo vakantie ongesteld is wat minder. Maarja niets aan te doen. We gaan het zien. Ik weet nu bijna zeker dat ik mijn eisprong gisteren/vandaag heb gehad dus dan zal mijn cyclus ongeveer weer het zelfde zijn!
Ja Ashyka, het komt allemaal wel goed. Alleen een beetje vervelend voor mij, hij snapt het wel dus dat is fijn. Haha dat hoge libido herken ik wel. Is hier momenteel ook flink aanwezig. grappig hoe onze lichamen allemaal werken!
Ja Ashyka, het komt allemaal wel goed. Alleen een beetje vervelend voor mij, hij snapt het wel dus dat is fijn. Haha dat hoge libido herken ik wel. Is hier momenteel ook flink aanwezig. grappig hoe onze lichamen allemaal werken!
donderdag 10 november 2016 om 10:40
Hallo allemaal!
Ik ben Dookster, 27 jaar, getrouwd. Manlief is 30 jaar en ik kan eindelijk niet meer meeschrijven in de 'wachten met zwanger worden' topic omdat wij 1 januari (dan begint mijn cyclus ook echt haha) gaan beginnen met proberen zwanger te worden.
De reden dat wij bijna 3 en een half jaar hebben moeten wachten is omdat, natuurlijk, er steeds iets tussen kwam. We wilden eerst trouwen, toen nog wat verre reizen maken en dingen doen als skydiven en bungee jumpen en dat soort gekkigheden. En toen besloten we voor twee jaar naar Engeland te emigreren voor een studie. In juli 2017 ronden we die af en komen we terug naar Nederland. We willen wel dat het kindje in Nederland geboren wordt en daarom wachten we nog even tot januari. De zorg in Nederland is dan wel niet gratis zoals hier, maar het is wel een stuk beter.
Ik schrijf graag met jullie mee!
Ik ben Dookster, 27 jaar, getrouwd. Manlief is 30 jaar en ik kan eindelijk niet meer meeschrijven in de 'wachten met zwanger worden' topic omdat wij 1 januari (dan begint mijn cyclus ook echt haha) gaan beginnen met proberen zwanger te worden.
De reden dat wij bijna 3 en een half jaar hebben moeten wachten is omdat, natuurlijk, er steeds iets tussen kwam. We wilden eerst trouwen, toen nog wat verre reizen maken en dingen doen als skydiven en bungee jumpen en dat soort gekkigheden. En toen besloten we voor twee jaar naar Engeland te emigreren voor een studie. In juli 2017 ronden we die af en komen we terug naar Nederland. We willen wel dat het kindje in Nederland geboren wordt en daarom wachten we nog even tot januari. De zorg in Nederland is dan wel niet gratis zoals hier, maar het is wel een stuk beter.
Ik schrijf graag met jullie mee!
In the end we only regret the chances we didn't take.
vrijdag 11 november 2016 om 14:26
Welkom Dookster!
Pffff er is weer een gigantisch eierstok symfonieorkest gaande hier... Wat een ellende
Ik wil nu, maar dan ook echt NU (terwijl ik zo moet werken, maar toch) alles met vriend bespreken over opvang, hoeveel uur werken, financiële plaatje ed, terwijl we het daar al lang over hebben gehad.
Word helemaal gek van mezelf
Sorry voor dit stomme bericht
Pffff er is weer een gigantisch eierstok symfonieorkest gaande hier... Wat een ellende
Ik wil nu, maar dan ook echt NU (terwijl ik zo moet werken, maar toch) alles met vriend bespreken over opvang, hoeveel uur werken, financiële plaatje ed, terwijl we het daar al lang over hebben gehad.
Word helemaal gek van mezelf
Sorry voor dit stomme bericht
vrijdag 11 november 2016 om 16:36
Matroesjka jij hebt ook nog lekker veel leuke/speciale dingen ondernomen !
vriend en ik hebben dit jaar nog wat mooie en speciale vakanties gedaan. Ik heb mijn jaren lange sport op een mooie manier afgesloten en ik heb nog eventjes snel een studie afgerond, alleen de laatste loodjes nu nog. Verder hebben wij beide niet veel hele spannende dingen die we nog gedaan wilde hebben.. ik heb niet zoals jullie jaren moeten wachten (gelukkig niet.. heb echt respect dat jullie dat hebben volgehouden. Ik vond een half jaar al verschrikkelijk)
Er zijn best dingen die ik nog wil doen in mijn leven. Maar dat zijn niet dingen die ik persee zonder een kindje wil doen. Ik heb altijd al jong kinderen gewilt.. en ben blij dat ik nu eindelijk mag.. Toen ik 8 jaar was kon ik al niet wachten tot ik volwassen was en een eigen gezinnetje kon stichten.
vriend en ik hebben dit jaar nog wat mooie en speciale vakanties gedaan. Ik heb mijn jaren lange sport op een mooie manier afgesloten en ik heb nog eventjes snel een studie afgerond, alleen de laatste loodjes nu nog. Verder hebben wij beide niet veel hele spannende dingen die we nog gedaan wilde hebben.. ik heb niet zoals jullie jaren moeten wachten (gelukkig niet.. heb echt respect dat jullie dat hebben volgehouden. Ik vond een half jaar al verschrikkelijk)
Er zijn best dingen die ik nog wil doen in mijn leven. Maar dat zijn niet dingen die ik persee zonder een kindje wil doen. Ik heb altijd al jong kinderen gewilt.. en ben blij dat ik nu eindelijk mag.. Toen ik 8 jaar was kon ik al niet wachten tot ik volwassen was en een eigen gezinnetje kon stichten.
vrijdag 11 november 2016 om 20:00
Wij hebben opzich ook niet echt veel dingen gedaan. We zijn gaan trouwen, ik had mijn studie afgerond. Het enige waar mijn man echt op wilde wachten, was mijn vast contract. Die heb ik gelukkig dit jaar gekregen.
Verder kunnen we hetgene wat we nog willen doen, ook met een kindje doen.
Volgens de app zijn mijn vruchtbare dagen aangebroken. Ik zal er maar gebruik van maken. Dat vind manlief toch niet erg
Verder kunnen we hetgene wat we nog willen doen, ook met een kindje doen.
Volgens de app zijn mijn vruchtbare dagen aangebroken. Ik zal er maar gebruik van maken. Dat vind manlief toch niet erg
vrijdag 11 november 2016 om 21:27
Hahaha ik moest ook hardop lachen om het symfonieorkest
Heeee dan lopen we gelijk Ashkyla! Vanaf vandaag ook 'medium vruchtbaar' volgens mijn app Dus vanmorgen gelijk maar even gebruik van gemaakt haha.
Wij hebben met en zonder elkaar leuke reizen gemaakt voordat we ons zoontje kregen. Wilden ook graag een huis kopen en dat hebben we dus gedaan!
Heeee dan lopen we gelijk Ashkyla! Vanaf vandaag ook 'medium vruchtbaar' volgens mijn app Dus vanmorgen gelijk maar even gebruik van gemaakt haha.
Wij hebben met en zonder elkaar leuke reizen gemaakt voordat we ons zoontje kregen. Wilden ook graag een huis kopen en dat hebben we dus gedaan!
vrijdag 11 november 2016 om 22:05
Wij hebben dit jaar ook veel van de "bucketlist" samen afgeschreven, vakanties, evenementen bezocht, ik heb een vast contract gekregen, en vriendlief promotie (altijd leuk) Een huis hadden we al gekocht met genoeg ruimte voor wat kids.
Dus laat nu de tijd maar hard gaan hihi.
Menstruatie is weer gestopt nu, dus nu maar wachten op de vruchtbare dagen. Al laten we het nog wel op z'n beloop, niet dat ik in me agenda ga kijken, van hé lief, we moeten nu ff.
Dus laat nu de tijd maar hard gaan hihi.
Menstruatie is weer gestopt nu, dus nu maar wachten op de vruchtbare dagen. Al laten we het nog wel op z'n beloop, niet dat ik in me agenda ga kijken, van hé lief, we moeten nu ff.
vrijdag 11 november 2016 om 22:09
vrijdag 11 november 2016 om 22:56
Haha ja die mannen zijn maar wat blij met die vruchtbare dagen! Ik merk nu ook al dat mijn libido weer hoger is dan toen ik nog aan de pil was. Echt een verschil, net als heel veel anderen hier hebben ervaren..
Is het trouwens een idee dat we in de openingspost even vermelden dat de tabel vol is maar meeschrijven altijd mag? Ik vind 't een mooi clubje zo en ik merk dat ik anders zo moeilijk mensen uit elkaar kan houden:-)
Is het trouwens een idee dat we in de openingspost even vermelden dat de tabel vol is maar meeschrijven altijd mag? Ik vind 't een mooi clubje zo en ik merk dat ik anders zo moeilijk mensen uit elkaar kan houden:-)
zaterdag 12 november 2016 om 00:12
Bij ons was het ongepland natuurlijk dus konden er geen rekening mee houden. Wel 2 keer een huis gekocht, beide een vaste baan en aantal mooie reizen gemaakt dus dat kwam allemaal heel goed uit. Nu ondertussen ook getrouwd met kindje en nog een mooie reis gemaakt. Er is gelukkig nog steeds heel veel te doen met kindje.
Leuk meiden ik kan niet wachten tot er eindelijk zwangerschapstesten gebruikt gaan worden!
Leuk meiden ik kan niet wachten tot er eindelijk zwangerschapstesten gebruikt gaan worden!
zaterdag 12 november 2016 om 09:06
goedemorgen meiden,
Vind het jammer dat ik vaak zo weinig aan toe kom om hier mee te lezen en te schrijven.
Welkom alle nieuwe meiden. Leuk dat we met zoveel zijn. Lijkt mij ook wel een goed idee Ri88 om het overzicht te houden het nu zo te houden. Dat is nu al moeilijk voor een warhoofd als ik
@ eisprong voel en merk ik ook. Man ook blij mee ja
De eigenlijke eisprong doet soms mega zeer, soms voel ik het amper.
Hier ook geboortegolf om mij heen ineens dan komt het gevoel ja ik wil ook nog meer!
Fijn weekend allemaal!
Vind het jammer dat ik vaak zo weinig aan toe kom om hier mee te lezen en te schrijven.
Welkom alle nieuwe meiden. Leuk dat we met zoveel zijn. Lijkt mij ook wel een goed idee Ri88 om het overzicht te houden het nu zo te houden. Dat is nu al moeilijk voor een warhoofd als ik
@ eisprong voel en merk ik ook. Man ook blij mee ja
Hier ook geboortegolf om mij heen ineens dan komt het gevoel ja ik wil ook nog meer!
Fijn weekend allemaal!