Het Stamcafé XXV
zondag 6 november 2016 om 13:20
zondag 6 november 2016 om 13:23
quote:Oudblond schreef op 06 november 2016 @ 13:20:
[...]
Hier straks ook en Italiaanse ham en natuurlijk veel soorten kaasjes! Maar eerst een kopje wortelsoep met een broodje.
Lekkerrrr
We hebben ook Moutebal en Ajvar
Ik maak straks een stamppot van zoete aardappel en pompoen en daar filetlapjes bij.
[...]
Hier straks ook en Italiaanse ham en natuurlijk veel soorten kaasjes! Maar eerst een kopje wortelsoep met een broodje.
Lekkerrrr
We hebben ook Moutebal en Ajvar
Ik maak straks een stamppot van zoete aardappel en pompoen en daar filetlapjes bij.
When they go low, we go high. (M.Obama)
zondag 6 november 2016 om 13:27
O ja het eten.
Ontbijt: 2 geroosterde bammen met roomboter en jam en druiven
Lunch : 2 zelfgemaakte worstenbroodjes en een dikke pruim
Diner wordt: gehaktballen, bloemkool met sausje en gekookte aardappels.
Voor tussendoor hebben we nog veel smeersels en toastjes en osseworst .
We hoeven niks vandaag, heerlijk. Beetje tv kijken en lezen. Beetje forum erbij.
Ontbijt: 2 geroosterde bammen met roomboter en jam en druiven
Lunch : 2 zelfgemaakte worstenbroodjes en een dikke pruim
Diner wordt: gehaktballen, bloemkool met sausje en gekookte aardappels.
Voor tussendoor hebben we nog veel smeersels en toastjes en osseworst .
We hoeven niks vandaag, heerlijk. Beetje tv kijken en lezen. Beetje forum erbij.
zondag 6 november 2016 om 13:30
zondag 6 november 2016 om 13:35
Wij hebben gevuld speculaas en stuk of dertig flinke stukken. Weer hebben een tas vol toastjes en een koelkast vol smeersels. Er is wijn in overvloed en een krat bier.
Er staat een schaal lasagne in de oven, die hoeft allen nog afgebakken te worden. Als de visite weg is.
Man is jarig en wordt gevierd met een borrel tussen twee en vijf. Ik ben nu al moe van de bescheiden voorbereidingen.
Er staat een schaal lasagne in de oven, die hoeft allen nog afgebakken te worden. Als de visite weg is.
Man is jarig en wordt gevierd met een borrel tussen twee en vijf. Ik ben nu al moe van de bescheiden voorbereidingen.
zondag 6 november 2016 om 13:40
quote:yasmijn schreef op 06 november 2016 @ 13:29:
[...]
Ja. Alleen heeft de man er een sportzender opgezet en daar zit ik niet op te wachten. Ik wil bingen.En dat los je niet op met een koptelefoon. Man vond het niet gezellig om alleen te luisteren. Hij heeft beterschap beloofd en tot nu lukt dat aardig: Iggy Pop en co.
[...]
Ja. Alleen heeft de man er een sportzender opgezet en daar zit ik niet op te wachten. Ik wil bingen.En dat los je niet op met een koptelefoon. Man vond het niet gezellig om alleen te luisteren. Hij heeft beterschap beloofd en tot nu lukt dat aardig: Iggy Pop en co.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras