Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Wat leuk dat er zoveel geschiedenisfans hier schrijven.

Dat is mijn enige "had ik maar". Dat is geschiedenis had moeten gaan studeren aan de uni ipv op de lerarenopleiding (samen met Engels).

Mijn geschiedenisleraar hoef ik niet meer te zien. Die werkte ongeveer 40 km van zijn huis vandaan, kwam altijd met de fiets en gebruikte nooit deo of deed geen schoon shirt aan als ie op z'n werk kwam. Niet fris.
Alle reacties Link kopieren
quote:MissMillicent schreef op 06 november 2016 @ 19:08:

Wat leuk dat er zoveel geschiedenisfans hier schrijven.

stom

The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 06 november 2016 @ 19:17:

[...]

stom

geeft niet liefje, dat je het niet begrijpt, je kunt niet alles snappen.
quote:MissMillicent schreef op 06 november 2016 @ 12:22:

[...]

Wollenstonecraft is mijn oma. Maar zij moest naar het ziekenhuis om haar aambeien te laten verwijderen en dat is niet helemaal goed gelopen. Ik zou eigenlijk 1 stamcafe de honneurs waarnemen voor haar, maar het wordt dus iets langer. Maar ze stuurt jullie allemaal de groetjes en hoopt binnenkort weer een keer langs te kunnen komen.ah leuk
very metal
quote:MissMillicent schreef op 06 november 2016 @ 19:22:

[...]

geeft niet liefje, dat je het niet begrijpt, je kunt niet alles snappen.Mijn beste vriendin is historica. En toch hou ik van haar.
quote:Solomio schreef op 06 november 2016 @ 19:24:

[...]

Mijn beste vriendin is historica. En toch hou ik van haar. Dat komt omdat je zo grootmoedig en openminded bent.
quote:MissMillicent schreef op 06 november 2016 @ 19:26:

[...]

Dat komt omdat je zo grootmoedig en openminded bent. Uiteraard.
Ik heb het gevonden!

Gefeliciteerd allen!
Haaai Brie
Ik lig in een deuk. Kijk naar oude video's / muziekopnames van toppop e.d. Scott Fitzegerald en Yvonne Keeley met If I had words. Op zich een ok liedje, maar het publiek zit uitzinnig mee te wuiven met de muziek. En dan het commentaar van mensen onderaan.

https://www.youtube.com/watch?v=klCvrpy8LwU
TVP
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Goedenavond! Geschiedenis-adepten hier lees ik zo. *Solo ook jij maakt geschiedenis * In de lagere school en het middelbaar vond ik eigenlijk alle vakken leuk. Op de uniefs had ik wel hekelvakken maar dat kwam dan vooral omdat het voor mij totaal niet duidelijk was wat die vakken met de opleiding te maken hadden. Daar ben ik trouwens nooit achter gekomen. In het staartje van mijn werkzame leven wil ik kunstgeschiedenis oppakken. Dat idee is er al sinds ik afstudeerde van mijn laatste studie en staat nog steeds als een huis. Gewoon een studie lekker puh alleen voor mezelf.

Vrienden zijn naar huis. Was weer ouderwets gezellig,interessant, warm en relaxt. Heerlijk gegeten en ukkepukkie was weer te cute. Heeft zich de hele tijd vermaakt met de 'trein' die bestond uit drie krukjes achter elkaar. En hij kreeg als uitsmijter ook nog vuurwerk te zien. Vanaf de 15de etage gebeurt dat voor je neus. Machtig vond hij het. Maar het opvallendste met dit kind vind ik dat de volwassenen gewoon een gesprek kunnen hebben, hij zich vermaakt, af en toe iets komt vragen en dan de volle aandacht krijgt en hopla weer zijn eigen gang gaat: op zoek naar de poezen of probeert te tellen in hoeveel stappen hij rond kan lopen in huis of komt vertellen dat hij volgend jaar echt echt zooo groot is dat hij boven op ons bed kan klimmen. Als uitsmijter verkondigde hij nog dat hij bleef logeren. Oh of toch niet want slaapknuffel was er niet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:prada schreef op 06 november 2016 @ 20:06:

TVPNeeneeh! Thee, Verkadekoekjes, pralines. Dat is het minste wat je mee kunt brengen naar een 25 ste kroeg!
Leuk Blond, zo'n lief ukkie dat genoeg heeft aan zichzelf. En fijne vrienden.
Heb ik even een offline leven is er ineens een nieuw café.

Dat offline gedoe hobbelt nog wel even door, dus we zullen zien hoe vaak ik in deze editie langswaai

Druilerige weekend vroeg om een spelletjesmiddag.

Als bonus had de gastvrouw ook schootzitpoezels

Klinkt als een heerlijke dag, OB ! En een uitstekend plan-voor-later ook: een studie gaan volgen alleen om het je interessant lijkt.
quote:Watervrouw2 schreef op 06 november 2016 @ 20:15:

Heb ik even een offline leven is er ineens een nieuw café.

Dat offline gedoe hobbelt nog wel even door, dus we zullen zien hoe vaak ik in deze editie langswaai

Druilerige weekend vroeg om een spelletjesmiddag.

Als bonus had de gastvrouw ook schootzitpoezels

[afbeelding]Wat snoezig.
Taart, Versiering & Port, dat lijkt me wel even genoeg als binnenkomer in deel 25. Na 2 avonden uit eten (beide keren in goed gezelschap en heerlijk eten en drinken) is de bank en een glas water verstandiger dan deze bruisende feestzaal, een volgende keer meer. Dan heb ik ook iets voor de jongedame bij de deur
Wat een schatjes
quote:MissMillicent schreef op 06 november 2016 @ 20:15:

Leuk Blond, zo'n lief ukkie dat genoeg heeft aan zichzelf. En fijne vrienden.Ja! Sinds vrienden een kind hebben, eten we gewoon vroeger. Voor de rest is er in onze vriendschap niets veranderd. Er is alleen extra liefde gekomen. Het gaat om mijn 'hartsvriendin'. Die een heel perfectionistisch typje was. Ik hield mijn hart vast toen ze eindelijk een kind mochten krijgen. Maar ze zijn zo relaxt met hun kind! En niet van de makkelijk, maar ze voeden op zo'n leuke manier hun kind op. En ze hebben natuurlijk ook geluk dat ze een gezellig kind gekregen hebben.
quote:-Nienke- schreef op 06 november 2016 @ 20:17:

Klinkt als een heerlijke dag, OB ! En een uitstekend plan-voor-later ook: een studie gaan volgen alleen om het je interessant lijkt.

Ik gun elkeen zo'n dag!

Man was eerder vandaag muziekjes voor me aan het spelen en deze kwam langs : Een dag zo mooi Dat wil ik elke avond denken. *En niet het einde van het nummer*
Deze schatjes zijn van het web geplukt, beter voor de privacy van de poezels van dit weekend ;) Maar twee-drie tegelijk op schoot hebben was zeker wel mogelijk
quote:Watervrouw2 schreef op 06 november 2016 @ 21:08:

Deze schatjes zijn van het web geplukt, beter voor de privacy van de poezels van dit weekend ;) Maar twee-drie tegelijk op schoot hebben was zeker wel mogelijk poezels Onze 18-jaar oude kat is doof. Eerder was ze agressief naar kinderen. Nu niet meer. Zij had dus een negatieve connotatie met kinderstemmetjes. En hoe veel we ook van onze oudjes houden, we orienteren toch al op rassen. Om het eens met elkaar te zijn als er twee kittens komen.
Mijn dove oppaspoezel werd op haar oude dag ineens makkelijk aaibaar, zelfs kambaar en knuffelbaar. Eigenaar 75+, dus een opvolger komt er niet geloof ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven