Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Alle reacties Link kopieren
Bijlezen is slecht voor mijn zelfbeeld.

Ergens mixte de middelbareschooltijd met de invulling van tvp.

Tieten Vulva Pik kwam in me op en verdween niet meer. Tot die Pik bij de laatste posts verdrongen werd door Poes, maar ik weet niet of ik dat een verbetering vind.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik wil een nieuwe tas, maar geen idee wat.

Niet te klein, want wil er ook voor een weekend zooi in meenemen, maar ook weer geen weekendtas. Liefst ook met een riem schuin over de schouder te dragen.

Versleten leer vind ik mooi, kleur neig ik meestal naar zwart, maar iets anders mag ook.

Iemand een geweldige tip?
Getverderrie! Onze Mini vakantie is begonnen en ik ben vanmorgen snotverkouden mijn bed uit gekomen. Had goeie hoop dat ik er rond de koffie wel van af zou zijn maar helaas. Nog steeds een hoofd vol watten en een zere neus van het niezen, snuiten en neus afvegen . Ik heb er inmiddels 6 pakjes zakdoeken door heen gejaagd. Zo maar ibuprofen naar binnen gooien en naar bed.

Ik hoop dat het morgen beter is
(nog) Gefeliciteerd Ssst en Eki
quote:Phaedra_ schreef op 06 november 2016 @ 21:46:

Niet te klein, want wil er ook voor een weekend zooi in meenemen, maar ook weer geen weekendtas. Liefst ook met een riem schuin over de schouder te dragen.

Versleten leer vind ik mooi, kleur neig ik meestal naar zwart, maar iets anders mag ook.

Iemand een geweldige tip?Google kwam met deze....

http://tassen-depot.nl/wi ... mestas-best-basics-black/
quote:Watervrouw2 schreef op 06 november 2016 @ 22:02:

[...]

Google kwam met deze....

http://tassen-depot.nl/wi ... mestas-best-basics-black/Die vind ik te strak

Iemand een geweldige tip?Zoiets : https://www.google.nl/search?q=postman+ ... z6Cm1XM%3A

Maar dan iets groter?
Liever geen flap.
http://www.rugzak.com/eas ... OCa4rSGldACFeMy0wodBPECEg
Nee, dat vind ik echt niet mooi.

Gewoon wat sites om zelf te zoeken is ook goed

https://goo.gl/images/4dKwMa

Iemand een geweldige tip?

Ik heb een déjà vu.

Nu ga ik natuurlijk ook weer zoeken. En niets vinden.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Phaedra_ schreef op 06 november 2016 @ 22:17:

Nee, dat vind ik echt niet mooi.

Gewoon wat sites om zelf te zoeken is ook goed Ik ook niet maar wat ik wel mooi vind is zo duur en ik weet je budget niet...
http://www.large.nl/art_3 ... soires.Schoudertas.320309
quote:doornroosje9 schreef op 06 november 2016 @ 22:18:

[...]

Ik heb een déjà vu.

Nu ga ik natuurlijk ook weer zoeken. En niets vinden.

De eerste tas die ik vond is een merk dat ook op wehkamp en Bol verkrijgbaar is. Misschien leveren zoektermen daar nog wat verrassends op.

De andere via 'schoudertas zwart' in google naar beslist.nl en daarvandaan sturen ze je wel weer naar de betreffende webshops

Mijn schoudertassen hebben vaak een levensduur van 6 maand ofzo, dus als je jouw aankoop over een jaar nog steeds gebruikt hoor ik graag dé tip
Ik heb er nu eentje van de Action die ik al jaren gebruik
De meest gebruikte is geloof ik via een weggeefhoek en ook al 2 jaar oud, bedenk ik me net.

Maar de exemplaren met leren riemen/hengsels hebben een kortere levensduur...
*
anoniem_247077 wijzigde dit bericht op 06-11-2016 22:59
Reden: ik wil niet aan mijn tas herkend worden :-)
% gewijzigd
Leuk! Maar niet voor mij

Ik denk dat ik het gewoon op moet geven
Phae, stoppen met zoeken, dan loop je er vanzf tegenaan, meestal.

Blond, ik zou ooit ook nog graag geschiedenis willen studeren. Niet voor een carrière maar gewoon voor de lol. Ze hebben het alleen zo duur gemaakt
The owls are not what they seem
Geschiedenis stond ook ooit in mijn top100 qua studies.

Pabo heb ik niet gedaan, dus andere studies waarbij de kans groot is dat je voor de klas moet vielen ook af. Uiteindelijk .......

Mijn kunstgeschiedenishuiswerk heb ik consequent uitbesteed. Win-win-win situatie Pop-art kon me dan nog wel boeien. Schoolreisje met de klas naar Amsterdam ofzo om schroeven van 5 meter lang te bekijken.
Morgen, fijne dag allemaal.
Pfffff wat een nacht....

Ik met mijn kliekjes.

Mooi dat ik de halve nacht naar de plee kon hollen.

Ik lijk wel binnenstebuiten gekeerd, alles doet pijn.

Heerlijk, zo'n delicaat spijsverteringsstelsel.

En ik heb gewoon een drukke dag voor de boeg.

Goedemorgen Stammers.
quote:Watervrouw2 schreef op 06 november 2016 @ 22:24:

De eerste tas die ik vond is een merk dat ook op wehkamp en Bol verkrijgbaar is. Misschien leveren zoektermen daar nog wat verrassends op.

De andere via 'schoudertas zwart' in google naar beslist.nl en daarvandaan sturen ze je wel weer naar de betreffende webshops

Mijn schoudertassen hebben vaak een levensduur van 6 maand ofzo, dus als je jouw aankoop over een jaar nog steeds gebruikt hoor ik graag dé tip Mijne gebruik ik al twee jaar. Maar ik heb een tas voor in het voorjaar/zomer en een voor de herfst/winter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven