Minnaar
dinsdag 30 december 2008 om 10:27
@Schaap: dan zit wsl zijn vrouw naast hem en is hij bang dat jij direct hot & steamy begint. Mss een code afspreken?
MSN-nen is zo leuk! Ik mis het nog wel eens die spanning van het begin. Ik vond dat eigenlijk veel leuker. Geniet hier van zolang het kan. En maak niet de fout die wij hebben gemaakt...
@Geheim: alles goed met je?
@ Stew: met jou ook?
@BM: Wijze woorden toch iedere keer weer, dank je!
@ Lin...: Ik hoop dat je je hoofd snel op orde hebt en inziet dat je denkt dat je verliefd bent. Tenminste dat hoop ik voor je. Of je moet er helemaal voor gaan, anders krijg je het zwaar de komende tijd. (Been there, got a t-shirt)
@ Alina: ik hoop echt dat je het laat rusten en zeker niet zijn vrouw inlicht. Die heeft er tenslotte niets mee te maken, dit was iets tussen jou en hem en als je hem nog iets te vertellen hebt, moet je dat doen. Al zal dat weinig uithalen. Laat zijn rare kronkels geen invloed hebben op jouw humeur, zelfvertrouwen etc. Hij is maar een SV. Ik weet dat je wsl antwoorden wilt, zoals iedere vrouw, maar dit is denk ik alles wat je zult krijgen. (en als je het van een afstand bekijkt: hij wilde je zo graag nog een keer neuken dat hij het gesprek heeft uitgesteld, maw: hij vond de sex leuk met jou)
Geen update. Geen date.
MSN-nen is zo leuk! Ik mis het nog wel eens die spanning van het begin. Ik vond dat eigenlijk veel leuker. Geniet hier van zolang het kan. En maak niet de fout die wij hebben gemaakt...
@Geheim: alles goed met je?
@ Stew: met jou ook?
@BM: Wijze woorden toch iedere keer weer, dank je!
@ Lin...: Ik hoop dat je je hoofd snel op orde hebt en inziet dat je denkt dat je verliefd bent. Tenminste dat hoop ik voor je. Of je moet er helemaal voor gaan, anders krijg je het zwaar de komende tijd. (Been there, got a t-shirt)
@ Alina: ik hoop echt dat je het laat rusten en zeker niet zijn vrouw inlicht. Die heeft er tenslotte niets mee te maken, dit was iets tussen jou en hem en als je hem nog iets te vertellen hebt, moet je dat doen. Al zal dat weinig uithalen. Laat zijn rare kronkels geen invloed hebben op jouw humeur, zelfvertrouwen etc. Hij is maar een SV. Ik weet dat je wsl antwoorden wilt, zoals iedere vrouw, maar dit is denk ik alles wat je zult krijgen. (en als je het van een afstand bekijkt: hij wilde je zo graag nog een keer neuken dat hij het gesprek heeft uitgesteld, maw: hij vond de sex leuk met jou)
Geen update. Geen date.
dinsdag 30 december 2008 om 11:53
Ik ben zelf minnaar geweest, na enige tijd kwam haar man erachter en zijn wij toch doorgegaan. het huwelijk was al niet meer je van het en er is een scheiding tot gevolg geweest. Nu zijn we alsnog uit elkaar. En voel ik me zwaar schuldig over wat ik die man heb aangedaan, en al verteld de hele wereld me dat zonder mijn "tussenkomst" dit huwelijk ook kapot was gegaan of eigelijk al was, het gevoel blijft naijlen
dinsdag 30 december 2008 om 11:55
Hey Mac, met mij gaat het heel goed, dank je. Jammer dat je geen update kan geven. Heb je ook niets in het vooruitzicht?
Ja, msnen en mailen blijft spannend...een heerlijk soort voorspel.
En Alina, ik bedacht me net nog dat mijn sv niet alleen erg bot was na de eerste keer maar het was ook nog een behoorlijke asshole omdat zijn vrouw toen ook zwanger was van hun eerste kindje.Een nog grotere hufter dan die van jou dus.
Ja, msnen en mailen blijft spannend...een heerlijk soort voorspel.
En Alina, ik bedacht me net nog dat mijn sv niet alleen erg bot was na de eerste keer maar het was ook nog een behoorlijke asshole omdat zijn vrouw toen ook zwanger was van hun eerste kindje.Een nog grotere hufter dan die van jou dus.
dinsdag 30 december 2008 om 13:03
Boxes, je hoeft je daar echt niet schuldig over de voelen.
Wanneer de liefde over is, is ze over, the end, bastá !
En dan kan de getrouwde vrouw gaan leven als een non, of ze neukt elke vent te pletter, of ze wordt verliefd ... maar getrouwd blijft ze niet en daar hoeft een derde zich niet schuldig over te voelen !
Enfin, in deze koude en kille tijden, krijg ik nu plots een mailtje van een hele leuke man waarmee ik in de zomer een spannende flirt mee beleefde. Hij schreef me dat mede door onze ontmoeting het jaar 2008 voor hem een heel mooi jaar was .... daar warmt mijn hartje dus wel écht van op.
Allicht heeft Roland gelijk en wordt écht alles mooier, leuker ... in 2009.
Wanneer de liefde over is, is ze over, the end, bastá !
En dan kan de getrouwde vrouw gaan leven als een non, of ze neukt elke vent te pletter, of ze wordt verliefd ... maar getrouwd blijft ze niet en daar hoeft een derde zich niet schuldig over te voelen !
Enfin, in deze koude en kille tijden, krijg ik nu plots een mailtje van een hele leuke man waarmee ik in de zomer een spannende flirt mee beleefde. Hij schreef me dat mede door onze ontmoeting het jaar 2008 voor hem een heel mooi jaar was .... daar warmt mijn hartje dus wel écht van op.
Allicht heeft Roland gelijk en wordt écht alles mooier, leuker ... in 2009.
dinsdag 30 december 2008 om 17:41
@Toytje En was het maandag ochtend 8.30 weer een aangenaam weerzien? Nog een beetje kunnen friemelen tijdens het werk??? Ik hoop dat het snel 2009 is zodat je weer van een fijn huisbezoekje kunt genieten!
@Liefblond De avond was heerlijk maar helaas wel zo voorbij. Ben laatst verhuisd en hij had het nog niet gezien. Maar veel verder dan de woonkamer en de logeerkamer zijn we niet gekomen Nu maar weer wahten op de volgende date die hopelijk weer lekker een hele dag kan duren
@Liefblond De avond was heerlijk maar helaas wel zo voorbij. Ben laatst verhuisd en hij had het nog niet gezien. Maar veel verder dan de woonkamer en de logeerkamer zijn we niet gekomen Nu maar weer wahten op de volgende date die hopelijk weer lekker een hele dag kan duren
dinsdag 30 december 2008 om 20:13
@ mac. Je wijze raad wordt ter harte genomen. Ik houd het nog even bij de cybervariant. We zien wel wat de toekomst brengt.
Inderdaad maar wat codes regelen voor onverwachte gebeurtenissen.
Alle goede tips zijn natuurlijk welkom.
Nooit verwacht dat ik in deze situatie terecht zou komen. Ik sta bekend als het trouwe schaap.........
Inderdaad maar wat codes regelen voor onverwachte gebeurtenissen.
Alle goede tips zijn natuurlijk welkom.
Nooit verwacht dat ik in deze situatie terecht zou komen. Ik sta bekend als het trouwe schaap.........