Mode & Beauty alle pijlers

Medisept ervaringen piercing.

07-11-2016 13:37 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Heeft er iemand ervaringen met medisept piercing gel , vooral om van een (vocht) bultje bij een tragus piercing af te komen. Alvast bedankt.
Je kan (om zo'n bultje te voorkomen) ook No pull discs gebruiken, Google maar eens
Internagelaktisch
Bedankt voor de tip, maar bij mij zit het bultje er al en niet omdat het bolletje "in" de huid gaat en/of het staafje te kort is. (Wat vlgns Internet de meestvoorkomende reden is om die fiscus te gebruiken)
Ook bij een bestaande helpt het.. juist dan ;) ik draag er nu zelf ook een omdat mijn conch een bult heeft. Bioplast staafje er in en een disc ervoor. Langzaam maar zeker gaat het beter. Ik bestel dit bij alloverpiercings.nl
Internagelaktisch
Oké mss toch eens proberen, jammer genoeg zit het bultje aan de voorkant, das niet heel mooi, maar je moet wat hè?
Bij mij zit hij helaas ook aan de voorkant van m'n oorschelp. Ik loop liever een paar weken / maanden met het schijfje er op dan dat de bult er voor altijd zit Duurt hier erg lang, heb altijd pech met piercings en hij is wat ontstoken.

Elke dag schoonmaken met zout oplossing helpt ook
Internagelaktisch
Ik zou een combinatie van deze proberen: No Pull discs

En Bioplast labret

En dan vooral zorgen dat het staafje niet te lang is, dat zorgt juist voor irritatie.
Internagelaktisch
Ik mag helaas mijn piercing nog niet vervangen (10 weken geleden gezet), maar zo'n schijfje kan er wel op zonder de piercing eruit te halen.

Toch een goede tip van bioplast, ik heb nogal een gevoelige huid.
Je piercer kan het Bioplast staafje er voor je inzetten ook bij 10 weken al. Sommige piercen er zelfs mee omdat het geen reactie kan oproepen.
Internagelaktisch
Oké das mss ook wel een goed idee
Gewoon doen! Ze snappen zelf ook wel dat je opzoek bent naar een oplossing
Internagelaktisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven