Disneyland Parijs

03-11-2016 10:33 42 berichten
Wij, man en ik, hebben het plan opgevat om volgend jaar in de herfst vakantie met het hele gezin naar Disney land Parijs te gaan.

Op het reisbureau hadden het over hotels, die total uit geleefd waren,de disnye Seqoia Lodge of Santa Fe en nog een paar hotels, die niet zo denderend meer waren.

Het park Dave Crocktett Ranch was klein,smalle bedden en geen luxe. Met het nadeel dat er geen shuttle rijd naar Disneyland toe.

Ik zoek twee kamers, wij zijn in totaal 8 pers waaronder twee kinderen, ie heeft ervaringen met de hotels in de omgeving en wat is waar van het verhaal wat ik hoorde op het reisbureau.

Ik ga ook zeker de Zoover nalezen maar op deze manier hoor ik ook veel.
Alle reacties Link kopieren
Ontbijt is na volgend jaar Eind maart niet meer inbegrepen .
iedereen bedankt voor de informatie.

Ik ga er mee aan de slag, maar meer informatie is altijd welkom.
quote:balpen schreef op 03 november 2016 @ 11:08:

Kijk eens naar hotelketen B&B. Ligt in Disneycirkel zeg maar, bijna even dichtbij ingang als santa fe En cheyenne. Prima hotel, goede bedden en erg goed ontbijt. gratis parkeren en gratis shuttle naar ingang van het park en vice versaEr zijn meerder B&B hotels in Parijs. Welke bedoel jij?
Santa Fe vond ik niet niets maar jong en het boeide niet. Sequoria vond ik prima. En om de vreetschuur te vermijden, wij hadden een soort vip gedoe. Aparte incheckbalie, aparte eetzaal met dagelijks disneyfiguren in de eetzaal, voor iedere dag een paar fastpassen die niet aan tijd gebonden waren. Ik vond het de meerprijs meer dan waard, was namelijk niet zoveel.
Dat "vip" gedeelte bij Seqouia zijn de Golden Forest kamers, ruim €100 duurder dan standaard kamer. Maar aangezien we daar met zijn vieren drie nachten in zouden zitten, valt de extra prijs per persoon per nacht nog wel mee. En dan heb je aparte incheckbalie, aparte ontbijtruimte en luxer ontbijt, gratis drankjes overdag en hapjes tussen 16.00 en 18.00 en een extra fastpass per persoon Ik vind het de prijs wel waard.
quote:switchfoot schreef op 03 november 2016 @ 16:44:

Iemand ervaring met het Vienna House Dream Castle? Ziet er mooi uit en niet zo duur....

Wij zijn daar geweest en ik vond het een prima hotel. Netjes en prima kamers en ontbijt, ik zou daar zo weer heen gaan. Er is ook een zwembad(je) wat ook lekker is. Het hangt wel een beetje tegen vergane glorie aan en dan met name de kamers, maar wat mij betreft een goed alternatief voor de Disney hotels.

Kyriad, Magic Circus, dream castle, B&B en nog een zitten allemaal op een rij en delen de shuttle bus. Binnen een kwartier ben je in Disneyland en de bus gaat best vaak.
quote:switchfoot schreef op 07 november 2016 @ 19:54:

Dat "vip" gedeelte bij Seqouia zijn de Golden Forest kamers, ruim €100 duurder dan standaard kamer. Maar aangezien we daar met zijn vieren drie nachten in zouden zitten, valt de extra prijs per persoon per nacht nog wel mee. En dan heb je aparte incheckbalie, aparte ontbijtruimte en luxer ontbijt, gratis drankjes overdag en hapjes tussen 16.00 en 18.00 en een extra fastpass per persoon Ik vind het de prijs wel waard.Klopt dat bedoelde ik. Drankjes en hapjes hebben we nooit gehaald
quote:remedialteacher schreef op 07 november 2016 @ 16:51:

[...]

Er zijn meerder B&B hotels in Parijs. Welke bedoel jij?In magny le hongre, bij Disneyland
Ik ben vier keer geweest: een keer Newport bay, een keer Cheyenne (toen inderdaad uitgeleefd, maar ze zijn aan het renoveren of hebben dat gedaan) en twee keer Santa Fe. Laatste keer was in februari. Als ik nog eens terug ga -wat ik overigens niet per se hoop, kinderen zijn er nu drie keer geweest, ik ben er wel klaar mee- is het opnieuw Santa Fe. Je bent amper in die kamer.

Hotel is helemaal opgeknapt en ontbijt nemen wij in het park. Gewoon vragen bij het inchecken om vouchers om in het park te kunnen ontbijten. De eerste twee keer wist ik niet dat dat kon en kwam ik al helemaal onder de stress van bij dat ontbijt vandaan. Gigantische rijen, buffet dat helemaal overhoop gegooid was... In het park is het rustig ontbijten. Geen rijen, geen massa mensen aan het buffet. Ik weet niet of het altijd kan, maar wij zijn op redelijk kalme dagen geweest de laatste twee keer en toen lukte het.

Overigens ga ik ook niet staan aanschuiven voor die shuttle. Met 10 minuutjes wandelen ben je in het park.

Wat je ook doet, ga niet eten in het hotel 's avonds. Dan is het net zo'n vreetschuur als 's ochtends. Wij zijn op die vier keer oa gaan eten in het Rainforest Cafe (Village- druk, maar te doen- eten niet super), dat fifties-ding (Annette? Ook druk, maar te doen), twee keer in het restaurant aan Pirates of the Caribbean (zelfs rustig en best ok eten), een keer het Inventions-buffet met de figuren (belachelijk duur voor dat buffet, maar kinderen vonden het leuk en je zit relatief rustig) en dus ook een keer in het hotel (drama). Voor de rest hamburger/earl of sandwich-achtige dingen.

Laatste keer zijn we dan toch maar naar die Wild West-show gegaan, die ik eigenlijk altijd te duur vond. Mijn kinderen vonden dat super. Echt het hoogtepunt van de trip (qua eten is dat trouwens ook drie keer niks).

Wat prijs betreft: de laatste twee keer ben ik er altijd voor 300 euro vanaf geweest (voor drie personen, drie dagen/twee nachten) voor hotel en entree. Dat vind ik dan wel weer prima prijs. Hebben die hotels buiten Disney ook dat extra uur 's ochtends? Dat is voor mij de reden om toch elke keer in een Disney-hotel te gaan zitten. Dan hebben ze gewoon al vier keer Buzz Lightyear en Dumbo of zo gedaan voor de rijen beginnen. Daar worden we allemaal vrolijk van En eens het park echt open gaat, gaan wij ontbijten.
Ik ben een aantal keer in de Davey Crockett Ranch geweest, met werk en privé. Zeker nu ik glutenvrij moet eten is dat het makkelijkst, daarnaast hebben wij 3 kinderen en de huisjes zijn voor 6 personen. Twee toiletten en twee badkamers (klein) en een flinke koelkast, wat heel fijn is. Het is altijd schoon. Erg fijn vind ik dat je de kinderen op bed kan leggen in een aparte kamer en zelf nog even lekker kan zitten. Dat ligt natuurlijk wel aan de leeftijd van de kinderen. Juist het met je eigen auto kunnen gaan vind ik ook een voordeel. De shuttles bij het hotel heen waren geen probleem, maar terug met twee kinderwagens/buggys niet te doen, zo vol. En mensen die duwen en doen, laat mij maar lekker met mijn eigen auto gaan.

Hotels vond ik trouwens ook prima, maar inmiddels heeft zo'n stacaravan meer voordelen voor ons. En de kinderen vinden het zwembad leuk.

En avondeten in Disney Village is ook goed te doen, leuker dan in het hotel, wel reserveren!
Dat klinkt beter, ontbijten in het huisje of in het park.

Avond eten zal ook zeker niet in een,hotel,of restaurant zijn, maar binnen in huisje.

Vreetschuren,ik denk dat mijn kleinkinderen geen hap naar binnen krijgen.

De vouchers, ik schrijf het op, is goed om te weten.

Wij gaan met eigen vervoer, is wel zo gemakkelijk voor ons allemaal.
Wij zijn in 2012 in Sequoia Lodge geweest voor 4 nachten en ik zou niet weten wat er mis mee is hoor, als we nog een keer naar disney gaan zou ik dit hotel zo weer kiezen.
Ontbijt is het park is er niet altijd. Ligt aan de drukte / bezetting van de hotels. Maar je kan t altijd vragen

En volgend jaar geen ontbijt inbegrepen vanaf eind maart
Josske, wij waren zoals gezegd afgelopen herfstvakantie in davey crockett ranch.

We hadden in maart geboekt en toen was dezelfde actie die nu op tv reclame is: ontbijt en diner gratis.

We kregen vouchers per persoon hiermee kon je dus je ontbijt ophalen en in je huisje opeten.

En de dinervouchers kon je inwisselen in het park, disneyvillage of restaurant van de davey crockett ranch.

Het diner was all you can eat met 1 drankje, maar je kon ze ook inleveren bij de take away restaurants in het park.

Hier kwamen wij te laat achter.
Vorige maand voor de tweede keer naar davey crocket geweest met twee oudere kinderen. Wij vinden dat ideaal, we sliepen er alleen maar, daarna opfrissen en aankleden en naar het park tot laat. Wij hadden maar een simpel huisje met toch 2 badkamers en wc's. Als we terug kwamen van Disney was iedereen zo moe dat we bijna gelijk naar bed konden om de volgende ochtend weer vroeg in het park te zijn. Je zit zo in Disney met eigen auto. Van het ontbijt konden we nog 4 broodjes meenemen en voor het tussendoortje en avondeten gebruik gemaakt van de vouchers, die we hebben ingeleverd bij restaurants om de kosten eruit te halen, dus niet voor een hambuger menu bijvoorbeeld.
Hoezo zit vanaf volgend jaar eind maart het ontbijt er niet meee bij? Bij de golden forest kamers is het ontbijt juist extra uitgebreid. Dat zit er dan toch nog steeds bij?
Wrs zit het bij de suites inbegrepen.

Maar vanaf eind maart is t betalen voor het ontbijt. Zelfde geldt voor de partnerhotels

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven