Het theehuis
dinsdag 30 december 2008 om 13:22
quote:Eowynn_ schreef op 30 december 2008 @ 12:37:
Esmeralda en Ricardo
Je kunt ook Gino of Samantha nog overwegen. Ook leuk voor de tweeling van Star
Arie Koomen is juist gráppig. Jullie snappen er gewoon niets van
Ik heb besloten dat ik mezelf in 2010 weer ga laten bezwangeren Nu alleen nog een koophuis, vaste baan, diploma, 15 kilo eraf en Eowman overhalen
Oh bij Arie moet je dus enorm inspannen en goed nadenken, wist ik veel
Goh dat zijn maar een klein aantal eisen die je jezelf stelt voor 2010
Esmeralda en Ricardo
Je kunt ook Gino of Samantha nog overwegen. Ook leuk voor de tweeling van Star
Arie Koomen is juist gráppig. Jullie snappen er gewoon niets van
Ik heb besloten dat ik mezelf in 2010 weer ga laten bezwangeren Nu alleen nog een koophuis, vaste baan, diploma, 15 kilo eraf en Eowman overhalen
Oh bij Arie moet je dus enorm inspannen en goed nadenken, wist ik veel
Goh dat zijn maar een klein aantal eisen die je jezelf stelt voor 2010
dinsdag 30 december 2008 om 13:23
dinsdag 30 december 2008 om 13:24
Hahah dank je wel Xander en wat een mooie namen. Ik ga echt voor Damian en Jayden offe......Jarryl ook leuk voor een jochie met blond haar en sproeten . Maarre met de naam van onze kleine denken wel veel mensen dat wij van dat soort namen houden dusssssssss....bij deze noteer ik al deze namen en ga ik ienemienemutte doen .
Jef en Robert
Jef en Robert
dinsdag 30 december 2008 om 13:33
Erg solidair van de bezwangerden dat ze voor tweelingen gaan.
Helaas hier wat minder met tweeling: allebei 39,5 koorts en niet al te gezellig. Zat vanmorgen al met Jerry beneden om 5.30 uur (Wtf*ckingP te kijken, ben ik nu het zieligst?).
Had ik net zo goed Pep kunnen opwachten hier. Had/heb ook humeur om U tegen te zeggen.
Jery ligt weer in bed. Ben slaapt al een dag of 3 niet overdag. O joy!
Moeten eigenlijk zometeen Raketje ophalen in België, maar denk dat Magnum maar even alleen rijdt: niet verantwoord zo met kinderen de grens over.
Helaas hier wat minder met tweeling: allebei 39,5 koorts en niet al te gezellig. Zat vanmorgen al met Jerry beneden om 5.30 uur (Wtf*ckingP te kijken, ben ik nu het zieligst?).
Had ik net zo goed Pep kunnen opwachten hier. Had/heb ook humeur om U tegen te zeggen.
Jery ligt weer in bed. Ben slaapt al een dag of 3 niet overdag. O joy!
Moeten eigenlijk zometeen Raketje ophalen in België, maar denk dat Magnum maar even alleen rijdt: niet verantwoord zo met kinderen de grens over.
dinsdag 30 december 2008 om 14:03
Wat tof Dier, dat je mijn plee staat te poetsen nu! Jij bent echt erg welkom bezoek! Blijf je ook slapen?
* schuift Nesta stukje op zodat Vito ernaast in ledikantje past *
Oef, ligt wel vól nu!
Wat een mooie namen komen er voorbij! Voor een meisjestweeling heb ik ook nog een goede suggestie: La-Qisha en Sha-Neequa. Helaas ook écht een tweeling, ja. Sneu.
Schoenenwinkel (was een nieuwe, dus móest natuurlijk heen) was mooi en leuk, maar voeten van kinderen waren niet gegroeid. Tja, dat kan ook...
Luun, sterkte met de mannetjes weer. Nog 2 dagen, hou volllll!
Djoen...... ja, goedgekeurd!
* schuift Nesta stukje op zodat Vito ernaast in ledikantje past *
Oef, ligt wel vól nu!
Wat een mooie namen komen er voorbij! Voor een meisjestweeling heb ik ook nog een goede suggestie: La-Qisha en Sha-Neequa. Helaas ook écht een tweeling, ja. Sneu.
Schoenenwinkel (was een nieuwe, dus móest natuurlijk heen) was mooi en leuk, maar voeten van kinderen waren niet gegroeid. Tja, dat kan ook...
Luun, sterkte met de mannetjes weer. Nog 2 dagen, hou volllll!
Djoen...... ja, goedgekeurd!
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 30 december 2008 om 14:28
HIj blinkt weer he Kess, poetsen kan ik als de beste . Nu kopje thee!
Oh wat erg die namen van de tweeling, ik hoop zo dat het donkere kindjes zijn dan vind ik het wel iets minder erg.
Jammer dat voeten niet gegroeid zijn. Niks meegenomen?
Ik wil Faith er ook nog even ingooien, vind ik ook geweldig met de combi Destin(y). Mooi toch ?
Oh wat erg die namen van de tweeling, ik hoop zo dat het donkere kindjes zijn dan vind ik het wel iets minder erg.
Jammer dat voeten niet gegroeid zijn. Niks meegenomen?
Ik wil Faith er ook nog even ingooien, vind ik ook geweldig met de combi Destin(y). Mooi toch ?

dinsdag 30 december 2008 om 14:32
Luun en vanwege Gjowni
Hoezo mag Magnum niet met kinderen de grens over? Bang dat ie ze ontvoert naar het buitenland? (moet heel hard lachen om eigen slechte grap )
Ik vond het wel haalbaar, mijn eisenlijstje. Net wat Erwtje zegt, in 1 maand 15 kilo kwijt, dan twee dagen later een huis kopen, dan alleen nog dat diploma en een baan
Doe je mee in 2010 Luun? Zul je zien dat ik dan net Eowman heb overgehaald voor nog één baby, en dat ik dan spontaan een drieling krijg ofzo. Past wel in het plaatje.
Balen Kess, dat voetjes niet gegroeid waren, en dat terwijl er zóveel leuke schoenen zijn
Hoezo mag Magnum niet met kinderen de grens over? Bang dat ie ze ontvoert naar het buitenland? (moet heel hard lachen om eigen slechte grap )
Ik vond het wel haalbaar, mijn eisenlijstje. Net wat Erwtje zegt, in 1 maand 15 kilo kwijt, dan twee dagen later een huis kopen, dan alleen nog dat diploma en een baan
Doe je mee in 2010 Luun? Zul je zien dat ik dan net Eowman heb overgehaald voor nog één baby, en dat ik dan spontaan een drieling krijg ofzo. Past wel in het plaatje.
Balen Kess, dat voetjes niet gegroeid waren, en dat terwijl er zóveel leuke schoenen zijn