Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Oh, ik krijg nu ineens nóg een fan-tas-tisch idee voor een meisje : Dorothea!
Peas on earth!
quote:Eowynn_ schreef op 30 december 2008 @ 12:37:

Esmeralda en Ricardo

Je kunt ook Gino of Samantha nog overwegen. Ook leuk voor de tweeling van Star

Arie Koomen is juist gráppig. Jullie snappen er gewoon niets van

Ik heb besloten dat ik mezelf in 2010 weer ga laten bezwangeren Nu alleen nog een koophuis, vaste baan, diploma, 15 kilo eraf en Eowman overhalen

Oh bij Arie moet je dus enorm inspannen en goed nadenken, wist ik veel

Goh dat zijn maar een klein aantal eisen die je jezelf stelt voor 2010
Ik vind Arie ook stom, óók als ik nadenk .

Nou, dat komt vast goed allemaal, Eow

Ik zag van de week een topic over iemand die in een maand 15 kilo wilde afvallen, dus als je dat nou als eerste doet, heb je nog 11 maanden over voor de andere doelen
Peas on earth!
Hahah dank je wel Xander en wat een mooie namen. Ik ga echt voor Damian en Jayden offe......Jarryl ook leuk voor een jochie met blond haar en sproeten . Maarre met de naam van onze kleine denken wel veel mensen dat wij van dat soort namen houden dusssssssss....bij deze noteer ik al deze namen en ga ik ienemienemutte doen .

Jef en Robert
Zie hier voor tips
Peas on earth!
In 2 dagen een huis kopen moet ook kunnen! Vind dat ook het goede doel steunen als je nu een huis koopt, je helpt mensen!
Erg solidair van de bezwangerden dat ze voor tweelingen gaan.

Helaas hier wat minder met tweeling: allebei 39,5 koorts en niet al te gezellig. Zat vanmorgen al met Jerry beneden om 5.30 uur (Wtf*ckingP te kijken, ben ik nu het zieligst?).

Had ik net zo goed Pep kunnen opwachten hier. Had/heb ook humeur om U tegen te zeggen.

Jery ligt weer in bed. Ben slaapt al een dag of 3 niet overdag. O joy!

Moeten eigenlijk zometeen Raketje ophalen in België, maar denk dat Magnum maar even alleen rijdt: niet verantwoord zo met kinderen de grens over.
Knuffel voor Luun en kids
Peas on earth!
Voornemens van Eow zijn en ik juich ze toe.

Nog naamsuggestie (voor meisje, maar jongen zal er net zo blij mee zijn): Gjowni. Straat achter ons geboren. Arm, arm kindeke.
Mooi Gjowni

Arme Luun, dikke knuffel!

Ik ga nu de wc maar een schrobben...
Wat tof Dier, dat je mijn plee staat te poetsen nu! Jij bent echt erg welkom bezoek! Blijf je ook slapen?

* schuift Nesta stukje op zodat Vito ernaast in ledikantje past *

Oef, ligt wel vól nu!

Wat een mooie namen komen er voorbij! Voor een meisjestweeling heb ik ook nog een goede suggestie: La-Qisha en Sha-Neequa. Helaas ook écht een tweeling, ja. Sneu.

Schoenenwinkel (was een nieuwe, dus móest natuurlijk heen) was mooi en leuk, maar voeten van kinderen waren niet gegroeid. Tja, dat kan ook...

Luun, sterkte met de mannetjes weer. Nog 2 dagen, hou volllll!

Djoen...... ja, goedgekeurd!
Loretta is De Mol. Punt.
HIj blinkt weer he Kess, poetsen kan ik als de beste . Nu kopje thee!

Oh wat erg die namen van de tweeling, ik hoop zo dat het donkere kindjes zijn dan vind ik het wel iets minder erg.

Jammer dat voeten niet gegroeid zijn. Niks meegenomen?

Ik wil Faith er ook nog even ingooien, vind ik ook geweldig met de combi Destin(y). Mooi toch ?
Chuckie, dat vind ik wel een goede worktitle.

Inad, woooooow, mooie foto's! Laat maar niet aan Starman zien, krijgt hij heimwee
Luun en vanwege Gjowni

Hoezo mag Magnum niet met kinderen de grens over? Bang dat ie ze ontvoert naar het buitenland? (moet heel hard lachen om eigen slechte grap )

Ik vond het wel haalbaar, mijn eisenlijstje. Net wat Erwtje zegt, in 1 maand 15 kilo kwijt, dan twee dagen later een huis kopen, dan alleen nog dat diploma en een baan

Doe je mee in 2010 Luun? Zul je zien dat ik dan net Eowman heb overgehaald voor nog één baby, en dat ik dan spontaan een drieling krijg ofzo. Past wel in het plaatje.

Balen Kess, dat voetjes niet gegroeid waren, en dat terwijl er zóveel leuke schoenen zijn
Mijn broertje heeft me gister alweer op het hart gedrukt vooral geen Gwen te nemen, daar heeft hij al jaren een optie op. Maf kind.
Hier ook nog een Sharifa in de aanbieding. En nog wel wat onuitsprekelijke namen
Eow, om slechte grap.
Star, dan neem je gewoon nog een Ceetje, maar maak je er dan Kiejaraa van
Nee dan wordt het Siearah. Mooier met die afsluitende h.
Ik vind slechte grap om van in je broek te piesen
Donnatella ook mooi. En verder sporen jullie, qua namen, niet. Eigenlijk sporen jullie sowieso niet

Ik heb om mezelf op te Peppen maar een nieuw jurkje gekocht voor O&N, hopelijk that gets me in the mood
Kijk, dat vind ik nou mooi: een tuinkabouter die een vogel nadoet die fluit als een bouwvakker
Begint de zwangerschapsincontinentie nu al Dier?
Ik zou Siejarah dan wel met extra j schrijven Star, anders snapt de menschheid niet hoe je het moet uitspreken
Ik word een beetje week van die baby rechts boven, da`s erg he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven