Het theehuis
dinsdag 30 december 2008 om 16:43
Ik was van plan gezellig met mezelf te gaan winkelen vanmiddag, maar Xan heeft zichzelf meegepraat en ineens waren we sámen aan't winkelen. Ach... ga ik later deze week nog wel even alleen.
*vraagt zich af waarom ze geen gewóne man heeft, maar zo nodig weer eentje die van winkelen houdt*
*vraagt zich af waarom ze geen gewóne man heeft, maar zo nodig weer eentje die van winkelen houdt*
Peas on earth!
dinsdag 30 december 2008 om 18:19
quote:peppie schreef op 30 december 2008 @ 12:09:
Inad aan het klussen
Stuccen is keimoeilijk, toch?
Ja, daar zijn we inmiddels ook achter
Maar we gaan voor een supergladde tweede laag met:
Ron the Builder
(ben overigens echt serieus wat Ron the Builder betreft )
Je krijgt er gratis lessen over bier, sex en broeken met bilspleet bij, maar hij legt het echt goed uit.
Inad aan het klussen
Stuccen is keimoeilijk, toch?
Ja, daar zijn we inmiddels ook achter
Maar we gaan voor een supergladde tweede laag met:
Ron the Builder
(ben overigens echt serieus wat Ron the Builder betreft )
Je krijgt er gratis lessen over bier, sex en broeken met bilspleet bij, maar hij legt het echt goed uit.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

dinsdag 30 december 2008 om 18:20
dinsdag 30 december 2008 om 18:26
Nu Chica voederen met spruiten van gisteren (klinkt als kindermishandeling pur sang he? ) en dan in bed mikken en dan gaan ier en ik aan wijn en pizza en film. Gisteren hebben we "I'm not there" gekeken, over Bob Dylan. Was erg goed.
Tot later
Oh en zag Fleur voorbij komen, hoest met je? En met de mooie meisjes?
Tot later
Oh en zag Fleur voorbij komen, hoest met je? En met de mooie meisjes?

dinsdag 30 december 2008 om 18:42
Ohhhh die film wil ik ook nog steeds zien. Das toch die film over Bob Dylan waarin hij door verschillende acteurs gespeeld wordt? Waaronder Kate Blanchett? *schrijft die op het lijstje om nog eens te zien binnenkort*
Ik ben fan van Bob, tot groot verdriet van Xan. Bob is ge-wel-dig! Laatste nieuwe cd ook echt goed!
Ik ben fan van Bob, tot groot verdriet van Xan. Bob is ge-wel-dig! Laatste nieuwe cd ook echt goed!
Peas on earth!
dinsdag 30 december 2008 om 18:54
Ik vind je oliebolletjes leuk! Schrok wel even toen ik net Theehuis opende, want leek even in de gauwigheid op bedorven erwtjes!
Hoekbank van Leen Bakker zou ik niet doen geloof ik. Ik heb dan het idee dat die binnen 2 jaar doorgezakt is en niet meer lekker zit enzo. Maar misschien zit (haha) ik er wel helemaal naast.
Zelf stuccen vind ik echt heel stoer! Het is moeilijk en een rotklus en het geeft heeeeeel veeeeeeel zooi. Petje af dus!
* geeft snurkende Dierewier een duwtje en kruipt zelf ook op de bank *
Hoekbank van Leen Bakker zou ik niet doen geloof ik. Ik heb dan het idee dat die binnen 2 jaar doorgezakt is en niet meer lekker zit enzo. Maar misschien zit (haha) ik er wel helemaal naast.
Zelf stuccen vind ik echt heel stoer! Het is moeilijk en een rotklus en het geeft heeeeeel veeeeeeel zooi. Petje af dus!
* geeft snurkende Dierewier een duwtje en kruipt zelf ook op de bank *
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 30 december 2008 om 19:03
Ron the builder
Neehee Erwt, er stond een allerliefst babietje rechts bovenin, die aan het duimen was en dan in slaap viel. Niet die vieze foetusbaby
Volgens mij is mijn 2zittertje van Leen Bakker (erg dat ik dat niet weet, pas half jaar geleden gekocht ) Die zit voor z`n 100 euro op zich prima maar ik zou niet een "echt" duurder bankstel voor langer daar kopen denk ik. Ikea niets leuks?
Neehee Erwt, er stond een allerliefst babietje rechts bovenin, die aan het duimen was en dan in slaap viel. Niet die vieze foetusbaby
Volgens mij is mijn 2zittertje van Leen Bakker (erg dat ik dat niet weet, pas half jaar geleden gekocht ) Die zit voor z`n 100 euro op zich prima maar ik zou niet een "echt" duurder bankstel voor langer daar kopen denk ik. Ikea niets leuks?
dinsdag 30 december 2008 om 19:07
Ikea zou ik ook niet doen. Vriendin van mij heeft een Ikeabank en die vind ik echt niet (meer) lekker zitten. Echte kuilen zitten erin. Maar misschien is dat ook maar alleen toevallig dat ene wonderbaarlijk slechte bankstel....
Erwt, topic openen. Als het flink over the top is, kan het best een goed andijvietopic zijn.
Erwt, topic openen. Als het flink over the top is, kan het best een goed andijvietopic zijn.
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 30 december 2008 om 19:11
Hoekbank Leen Bakker zou ik ook niet doen, tenzij je bereid bent om over 2 jaar weer een nieuwe te kpen. Ikea kán wel goed zijn, alleen nog best duur voor de bank die je krijgt.
Heb er zelf 1 van Seats en Sofa's. Doe ik ook nooit meer. Banken gekregen toen ik samen ging wonen met Eowman, nog geen 5 jaar geleden nu dus. En bank 1(de tweezits) heeft het 1,5 jaar geleden al begeven, en de driezits is er nu écht doorheen.
Ik vind Erwtjes oliebollen niet zo leuk
Fris en groen is leuker.
Heb er zelf 1 van Seats en Sofa's. Doe ik ook nooit meer. Banken gekregen toen ik samen ging wonen met Eowman, nog geen 5 jaar geleden nu dus. En bank 1(de tweezits) heeft het 1,5 jaar geleden al begeven, en de driezits is er nu écht doorheen.
Ik vind Erwtjes oliebollen niet zo leuk

dinsdag 30 december 2008 om 19:23
dinsdag 30 december 2008 om 20:06
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 december 2008 @ 18:42:
Ohhhh die film wil ik ook nog steeds zien. Das toch die film over Bob Dylan waarin hij door verschillende acteurs gespeeld wordt? Waaronder Kate Blanchett? *schrijft die op het lijstje om nog eens te zien binnenkort*
Ik ben fan van Bob, tot groot verdriet van Xan. Bob is ge-wel-dig! Laatste nieuwe cd ook echt goed!Ja, dat is die film. Hij is echt goed. Heel vreemd want geen echte rode lijn en veel verschillende scenes, korte verhaallijntjes enz en vooral heel filmisch. Kate is heel erg goed in de film, echt een man en echt Dylan. Christian Bale en Ben Whishaw ook heel goed. En Heath Ledger zit erin, maar die vond ik dan weer minder.
Ik ben fan van Bob, tot groot verdriet van Xan. Bob is ge-wel-dig! Laatste nieuwe cd ook echt goed!Ja, dat is die film. Hij is echt goed. Heel vreemd want geen echte rode lijn en veel verschillende scenes, korte verhaallijntjes enz en vooral heel filmisch. Kate is heel erg goed in de film, echt een man en echt Dylan. Christian Bale en Ben Whishaw ook heel goed. En Heath Ledger zit erin, maar die vond ik dan weer minder.

dinsdag 30 december 2008 om 20:51
Ik ben me wel nu al aan het verheugen op de oliebollen met veul poedersuiker van morgen. Heb daar echt al wéken zin in. Verder lekkere hapjes maken en kopen. Ga ook lekker los op de sushi. En de champ, natuurlijk!
* legt de flessen vast koud *
* zet poedersuiker op boodschappenlijstje *
* legt de flessen vast koud *
* zet poedersuiker op boodschappenlijstje *
Loretta is De Mol. Punt.

dinsdag 30 december 2008 om 20:54
Vanmiddag naar huisarts geweest met Ben en Jerry omdat vooral Jerry met de minuut zieker werd en steeds hogere koorts kreeg.
Ze hebben weer 'een' virus, dokter vermoedt weer RSvirus.
We moeten de koorts goed in de gaten houden, borstkastbeweging bij ademen controleren en vochtinname in de gaten houden. Anders meteen terug naar dokter.
Vooral Jerryis er echt ziek van.
Heb net gewoon een potje mee zitten janken met 'm.
Ze hebben weer 'een' virus, dokter vermoedt weer RSvirus.
We moeten de koorts goed in de gaten houden, borstkastbeweging bij ademen controleren en vochtinname in de gaten houden. Anders meteen terug naar dokter.
Vooral Jerryis er echt ziek van.
Heb net gewoon een potje mee zitten janken met 'm.