Hairextensions
dinsdag 8 november 2016 om 08:34
dinsdag 8 november 2016 om 08:57
dinsdag 8 november 2016 om 09:24
Ik heb extensions van Indian gold, echt haar dus.
Ik had eerst 25 stuks voor volume en kostte 100 euro, heb er nu 50 in zitten en kostte 200 euro.
Meer dan 50 laat ik er niet zetten.
Ik heb fijn haar en anders wordt het te zwaar en richt het schade aan mijn echte haar aan en dat wil ik niet.
Ik heb het ook puur alleen voor volume.
Ben er zo blij mee en niemand ziet het!
Kleur en structuur is perfect.
Ga voor een goed merk en geen goedkoop spul.
Laat het ook zetten door iemand die er echt verstand van heeft en je goed kan adviseren wat bij jou past en wat je eigen haar ook aan kan.
Je wil niet dat als je ooit stopt met de extensions dat je haar beschadigd is.
Ik had eerst 25 stuks voor volume en kostte 100 euro, heb er nu 50 in zitten en kostte 200 euro.
Meer dan 50 laat ik er niet zetten.
Ik heb fijn haar en anders wordt het te zwaar en richt het schade aan mijn echte haar aan en dat wil ik niet.
Ik heb het ook puur alleen voor volume.
Ben er zo blij mee en niemand ziet het!
Kleur en structuur is perfect.
Ga voor een goed merk en geen goedkoop spul.
Laat het ook zetten door iemand die er echt verstand van heeft en je goed kan adviseren wat bij jou past en wat je eigen haar ook aan kan.
Je wil niet dat als je ooit stopt met de extensions dat je haar beschadigd is.
dinsdag 8 november 2016 om 11:26
Vanuit eigen ervaring kan ik zeggen: doe het niet. Ik had die van Great Lenghts en het was allemaal prachtig en zo, totdat ze eruit moesten. Mijn hele haar (en hoofdhuid!) naar de klote.
Nu 15 jaar verder heb ik zelf mooi lang haar. Ik verzorg het zeer goed en het zit prachtig. Dus zo kan het ook. Maar daar had ik het geduld niet voor op mijn 25e.
Nu 15 jaar verder heb ik zelf mooi lang haar. Ik verzorg het zeer goed en het zit prachtig. Dus zo kan het ook. Maar daar had ik het geduld niet voor op mijn 25e.
dinsdag 8 november 2016 om 12:53
quote:tantejo schreef op 08 november 2016 @ 11:26:
Vanuit eigen ervaring kan ik zeggen: doe het niet. Ik had die van Great Lenghts en het was allemaal prachtig en zo, totdat ze eruit moesten. Mijn hele haar (en hoofdhuid!) naar de klote.
Nu 15 jaar verder heb ik zelf mooi lang haar. Ik verzorg het zeer goed en het zit prachtig. Dus zo kan het ook. Maar daar had ik het geduld niet voor op mijn 25e.Voor volume dus maar een paar of echt voor verlenging veel extensions maakt wel verschil
Nu 15 jaar verder heb ik zelf mooi lang haar. Ik verzorg het zeer goed en het zit prachtig. Dus zo kan het ook. Maar daar had ik het geduld niet voor op mijn 25e.Voor volume dus maar een paar of echt voor verlenging veel extensions maakt wel verschil
dinsdag 8 november 2016 om 13:19
woensdag 9 november 2016 om 09:35
Ik heb tape in extensions, maar ze vallen er gewoon weer uit!
Iemand enig idee hoe ze goed vast te plakken? Ik heb het al op vele manieren geprobeerd.
Extra glue uit zo'n glue-gun. Stijltang erop zetten. Extra micro rings erbij. Speciale dubbelzijdige tape voor extenions met extra keratine lijm.
Als ik mijn haren was vallen ze er ook gewoon uit.
Ik word er moedeloos van.
Met microrings alleen vind ik het niet mooi, want dan zie je echt allemaal sliertjes wat dus niet verweeft wordt in je eigen haar.
Iemand enig idee hoe ze goed vast te plakken? Ik heb het al op vele manieren geprobeerd.
Extra glue uit zo'n glue-gun. Stijltang erop zetten. Extra micro rings erbij. Speciale dubbelzijdige tape voor extenions met extra keratine lijm.
Als ik mijn haren was vallen ze er ook gewoon uit.
Ik word er moedeloos van.
Met microrings alleen vind ik het niet mooi, want dan zie je echt allemaal sliertjes wat dus niet verweeft wordt in je eigen haar.
woensdag 9 november 2016 om 18:01
quote:tantejo schreef op 08 november 2016 @ 11:26:
Nu 15 jaar verder heb ik zelf mooi lang haar. Ik verzorg het zeer goed en het zit prachtig. Dus zo kan het ook. Maar daar had ik het geduld niet voor op mijn 25e.Ik heb tzelfde gehad, maar ik begrijp van jou dus dat het haar weer terug groeit en het weer mooi kan worden?
Nu 15 jaar verder heb ik zelf mooi lang haar. Ik verzorg het zeer goed en het zit prachtig. Dus zo kan het ook. Maar daar had ik het geduld niet voor op mijn 25e.Ik heb tzelfde gehad, maar ik begrijp van jou dus dat het haar weer terug groeit en het weer mooi kan worden?
woensdag 9 november 2016 om 18:35
Ik heb extensions gehad en was er goed over te spreken. Viel mooi en veel volume maar wel veel werk. Goed borstelen ivm mogelijk vervilten van de bondjes en het droogt veel minder snel dan je eigen haar, nooit met nat haar gaan slapen en na een maand of twee gaan je vingers tussen hoofdhuid en bondjes zitten als je een hand door je haar haalt. En het is duur.