Mode & Beauty alle pijlers

Hairextensions

08-11-2016 08:34 13 berichten
Goedemorgen allemaal! Ik wil graag wat meer volume in mijn haar dus ik wil hairextions laten zetten. Ik heb hier helemaal geen ervaring mee. Weten jullie ongeveer een beetje wat de kosten zijn, dus wat redelijk is? Dan weet ik bij het "shoppen" waar ik een beetje op moet letten.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik volg even, wil zelf vraag langer haar met wat volume. Het is wel duur om te laten zetten en dat houdt mij wat tegen, maar aan de andere kant, geld moet ook een beetje rollen
In Nederlands kostte het me 1000 euro en in Indonesie 70 euro
De prijzen kun je meestal wel vinden op de websites van degenen die extensions zetten. Het ligt er ook aan voor welke techniek je kiest en hoeveel/hoe lang ze moeten worden.

Denk er wel goed overna, je haren vinden extensions meestal niet zo leuk als je ze lang draagt.
Ik heb extensions van Indian gold, echt haar dus.

Ik had eerst 25 stuks voor volume en kostte 100 euro, heb er nu 50 in zitten en kostte 200 euro.

Meer dan 50 laat ik er niet zetten.

Ik heb fijn haar en anders wordt het te zwaar en richt het schade aan mijn echte haar aan en dat wil ik niet.

Ik heb het ook puur alleen voor volume.

Ben er zo blij mee en niemand ziet het!

Kleur en structuur is perfect.

Ga voor een goed merk en geen goedkoop spul.

Laat het ook zetten door iemand die er echt verstand van heeft en je goed kan adviseren wat bij jou past en wat je eigen haar ook aan kan.

Je wil niet dat als je ooit stopt met de extensions dat je haar beschadigd is.
Ik hoorde over wire extentions (flip in hair). Het zou goed blijven zitten, niet zichtbaar zijn en niet schadelijk voor je haar zoals met gewone extentions.

Klonk goed. Maar geen persoonlijke ervaring. Misschien iemand anders?
Vanuit eigen ervaring kan ik zeggen: doe het niet. Ik had die van Great Lenghts en het was allemaal prachtig en zo, totdat ze eruit moesten. Mijn hele haar (en hoofdhuid!) naar de klote.

Nu 15 jaar verder heb ik zelf mooi lang haar. Ik verzorg het zeer goed en het zit prachtig. Dus zo kan het ook. Maar daar had ik het geduld niet voor op mijn 25e.
quote:tantejo schreef op 08 november 2016 @ 11:26:

Vanuit eigen ervaring kan ik zeggen: doe het niet. Ik had die van Great Lenghts en het was allemaal prachtig en zo, totdat ze eruit moesten. Mijn hele haar (en hoofdhuid!) naar de klote.

Nu 15 jaar verder heb ik zelf mooi lang haar. Ik verzorg het zeer goed en het zit prachtig. Dus zo kan het ook. Maar daar had ik het geduld niet voor op mijn 25e.Voor volume dus maar een paar of echt voor verlenging veel extensions maakt wel verschil
Ik had allebei, Flitsss. Mij is het dus niet goed bevallen. En die ervaring deel ik.
quote:tantejo schreef op 08 november 2016 @ 13:01:

Ik had allebei, Flitsss. Mij is het dus niet goed bevallen. En die ervaring deel ik.

Dat is ook prima, maar hoeveel had je er dan?

Kan mij voorstellen dat als je 150 of 200 extensions in fijn haar zet het natuurlijk niet goed gaat.
Ik heb tape in extensions, maar ze vallen er gewoon weer uit!

Iemand enig idee hoe ze goed vast te plakken? Ik heb het al op vele manieren geprobeerd.

Extra glue uit zo'n glue-gun. Stijltang erop zetten. Extra micro rings erbij. Speciale dubbelzijdige tape voor extenions met extra keratine lijm.

Als ik mijn haren was vallen ze er ook gewoon uit.

Ik word er moedeloos van.

Met microrings alleen vind ik het niet mooi, want dan zie je echt allemaal sliertjes wat dus niet verweeft wordt in je eigen haar.
quote:tantejo schreef op 08 november 2016 @ 11:26:

Nu 15 jaar verder heb ik zelf mooi lang haar. Ik verzorg het zeer goed en het zit prachtig. Dus zo kan het ook. Maar daar had ik het geduld niet voor op mijn 25e.Ik heb tzelfde gehad, maar ik begrijp van jou dus dat het haar weer terug groeit en het weer mooi kan worden?
Ik heb extensions gehad en was er goed over te spreken. Viel mooi en veel volume maar wel veel werk. Goed borstelen ivm mogelijk vervilten van de bondjes en het droogt veel minder snel dan je eigen haar, nooit met nat haar gaan slapen en na een maand of twee gaan je vingers tussen hoofdhuid en bondjes zitten als je een hand door je haar haalt. En het is duur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven