Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Yasmijn, beterschap! En ik hoop dat een operatie niet nodig is inderdaad.
The owls are not what they seem
auwwieee Yas, beterschap!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dank dank.

komt wel weer goed, het is knap lastig. gips mag niet nat worden en zo. kan de man mijn haar gaan wassen
Dat doet ie vast graag, zie het maar als romantisch dat hij zo voor je gaat zorgen.
Ik verveel me.

Ben bezig met een van mijn klussen, maar het is echt saai. Heb al wel een aardig stuk gedaan vanochtend, maar voel gewoon hoe al mijn hersencellen in slaap vallen bij de gedachte nog verder te gaan. Probleem is dat mijn andere klus zo mogelijk nog saaier is. Dus nog maar even mijn tijd verspillen tot de lunch en dan daarna aan saaie klus 2 beginnen.
quote:MissMillicent schreef op 08 november 2016 @ 11:32:

Dat doet ie vast graag, zie het maar als romantisch dat hij zo voor je gaat zorgen.

quote:yasmijn schreef op 08 november 2016 @ 11:10:

ik heb 10 dagen met een gebroken pols rondgelopen. vanochtend naar ziekenhuis geweest

zit in het gips, van elleboog tot vingers. gelukkig links, kan nog typen met rechts.

de chirurg zei: heb je al gegeten vanochtend, ik voelde hem aankomen.... de o.k

ik zei, bespaar me dat.

hij ging akkoord. volgende week dinsdag terugkomen voor controle. de traumatoloog gaat morgenochtend naar de fotos kijken, doet ie elke morgen kennelijk.

nu het gips erom zit heb ik veel minder pijn.Jeetje, dat is balen. En lastig. Ben je zo zes weken zoet mee. Beterschap.
quote:yasmijn schreef op 08 november 2016 @ 11:31:

dank dank.

komt wel weer goed, het is knap lastig. gips mag niet nat worden en zo. kan de man mijn haar gaan wassen Je kunt ook zakken kopen voor om je gips, met een plakrand of met een trekkoordje om het af te sluiten. Kun je nog steeds niet met die hand op je hoofd komen om je haar te wassen, dat niet. Gips en douchen blijft lastig. Mijn voet hield ik buiten de douche dat is wel te doen, lukt met een arm niet zo goed. Lekker douchen is het niet.
ja die zakken kun je bij de apotheek krijgen. neemt man voor me mee.
denk dat in bad beter gaat.
Yas http://m.telegraaf.nl/art ... e-bevestigt-relatie-harry
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 08 november 2016 @ 12:38:

Yas http://m.telegraaf.nl/art ... e-bevestigt-relatie-harryBen toch allang op de hoogte
Heb je gemaild?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 08 november 2016 @ 12:42:

Heb je gemaild?Welnee. Zo ouderwets.
quote:yasmijn schreef op 08 november 2016 @ 11:48:

denk dat in bad beter gaat.

Ik ga nu lekker in bad, ik kan mijn gips uit trekken en dat is echt heerlijk dan. Ik mag ook zo douchen maar ik sta zonder gips nog erg onzeker.

Vanmorgen voor controle geweest en het zit nu zo goed vast dat slapen zonder gips ook mag/kan. Ik verheug me nu al op bedtijd!
Weer een paar stapjes vooruit Sssst! Fijn.

Yas, jij bent me er eentje. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Toch niet gestruikeld over een kat hoop ik (dat deed ik een tijd geleden en ik schoof op mijn sokken lekker door tot de reuzencactus me tegenhield. Mijn rechterbeen ziet er nog steeds uit als een slagveld).
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 08 november 2016 @ 18:39:

Weer een paar stapjes vooruit Sssst! Fijn.

Yas, jij bent me er eentje. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Toch niet gestruikeld over een kat hoop ik (dat deed ik een tijd geleden en ik schoof op mijn sokken lekker door tot de reuzencactus me tegenhield. Mijn rechterbeen ziet er nog steeds uit als een slagveld).

Sorry!

Die reuzencactus! Ik zie het helemaal voor me. Man heeft hier ooit een cactus gevangen. Uren met pincet gezeten.
Hopelijk een goede nachtrust. Dreum en feta kaas is ook al geen goede combi
When they go low, we go high. (M.Obama)
Beterschap Yas
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:sssssst schreef op 08 november 2016 @ 18:43:

[...]

Sorry!

Die reuzencactus! Ik zie het helemaal voor me. Man heeft hier ooit een cactus gevangen. Uren met pincet gezeten.'Gelukkig' heeft de reuzencactus ook reuzenstekels - lees scherpe cocktailprikkers - en is de cactus nog helemaal in tact. Er zat geen stekel in mijn been, maar je begrijpt dat het daardoor wel een bloedbadje werd.
He Save! Vervelend dat Dreum zoveel last van/met eten heeft. Bijna IJsland-proof?
Goedenavond iedereen! Sterkte met de pols, Yas!

Ik ben vandaag voor het eerst naar de kapper geweest met zoontje. Hij vond het de eerste 5 minuten wel interessant, maar daarna was het drama Hij wordt wel ineens groot zo, zonder die pluizige piekhaartjes
quote:SaveAngie schreef op 08 november 2016 @ 18:49:

Hopelijk een goede nachtrust. Dreum en feta kaas is ook al geen goede combi Wat vervelend zeg, dat hij veel eten niet goed verdraagt. Sneu!
Wat is het dan ineens een ventje hè Nienke.
quote:-Nienke- schreef op 08 november 2016 @ 19:10:

Goedenavond iedereen! Sterkte met de pols, Yas!

Ik ben vandaag voor het eerst naar de kapper geweest met zoontje. Hij vond het de eerste 5 minuten wel interessant, maar daarna was het drama Hij wordt wel ineens groot zo, zonder die pluizige piekhaartjes Aaahhh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven