Het Stamcafé XXV
dinsdag 8 november 2016 om 22:45
quote:Phaedra_ schreef op 08 november 2016 @ 22:35:
[...]
1) Maak absoluut geen grappen en grapjes!
2) Stel geen vragen behalve: wil je eten/drinken
3) Maak je onzichtbaar
4) Zwijg
5) Breng af en toe wat eten en drinken. Bij jongens moet dat in grote hoeveelheden, geen idee hoe dat bij meiden is.
6) Niet praten
7) Geen grappen
8) Niets zeggen, dan kan je nooit iets raars zeggen.
Zoiets.
Heb je er wat aan?
Hartstikke bedankt!
Hier ga ik mijn voordeel mee doen.
Vraagje: het lijkt me erg sinister als ik echt niks zeg. Behalve dan bestellingen opneem.
Mócht ik, bijvoorbeeld aan tafel, dan tóch iets willen zeggen, waar moet ik dan op letten?
[...]
1) Maak absoluut geen grappen en grapjes!
2) Stel geen vragen behalve: wil je eten/drinken
3) Maak je onzichtbaar
4) Zwijg
5) Breng af en toe wat eten en drinken. Bij jongens moet dat in grote hoeveelheden, geen idee hoe dat bij meiden is.
6) Niet praten
7) Geen grappen
8) Niets zeggen, dan kan je nooit iets raars zeggen.
Zoiets.
Heb je er wat aan?
Hartstikke bedankt!
Vraagje: het lijkt me erg sinister als ik echt niks zeg. Behalve dan bestellingen opneem.
Mócht ik, bijvoorbeeld aan tafel, dan tóch iets willen zeggen, waar moet ik dan op letten?
dinsdag 8 november 2016 om 22:45
quote:hatsetats schreef op 08 november 2016 @ 22:43:
[...]
Ik zeg toch dat ik het irl ook herken? Waarom zo flauw?
Joh, niets flauw aan. Ik stond op het verkeerde been doordat ik dacht dat jij het over een docu had.
Ik ken het niet rl.
Wel dat mannen ontzettend boos kunnen zijn en zich ontzettend machteloos kunnen voelen en het moeilijk vinden om te dealen met de vaak veranderde seksuele relatie.
En dat begrijp ik wel.
[...]
Ik zeg toch dat ik het irl ook herken? Waarom zo flauw?
Joh, niets flauw aan. Ik stond op het verkeerde been doordat ik dacht dat jij het over een docu had.
Ik ken het niet rl.
Wel dat mannen ontzettend boos kunnen zijn en zich ontzettend machteloos kunnen voelen en het moeilijk vinden om te dealen met de vaak veranderde seksuele relatie.
En dat begrijp ik wel.
dinsdag 8 november 2016 om 22:46
quote:feow schreef op 08 november 2016 @ 22:43:
[...]
IRL?
Omdat woede de uiting is van onmacht, verdriet, de drang om iets te doen/vergelden.
Omdat het op jezelf betrekken soms minder pijn doet dan meelevenDat snap ik wel maar zo rwageer je toch ook niet wanneer iemand ziek is? Of n ongeluk heeft gehad. Waarom dan wel na n verkrachting?
[...]
IRL?
Omdat woede de uiting is van onmacht, verdriet, de drang om iets te doen/vergelden.
Omdat het op jezelf betrekken soms minder pijn doet dan meelevenDat snap ik wel maar zo rwageer je toch ook niet wanneer iemand ziek is? Of n ongeluk heeft gehad. Waarom dan wel na n verkrachting?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
dinsdag 8 november 2016 om 22:47
quote:Eleonora-1 schreef op 08 november 2016 @ 22:45:
[...]
Hartstikke bedankt!
Alleen spreken als je aangesproken wordt.
Niet doorvragen.
Lievelingskleur nagellak, skinny enz kan wel!
[...]
Hartstikke bedankt!
Alleen spreken als je aangesproken wordt.
Niet doorvragen.
Lievelingskleur nagellak, skinny enz kan wel!
dinsdag 8 november 2016 om 22:47
quote:Phaedra_ schreef op 08 november 2016 @ 22:45:
[...]
Ik ken het niet rl.
En dat begrijp ik wel.
Oke.
Iksnap de woede etc, maar wat bedoel je met 'veranderde seksuele relatie'?
[...]
Ik ken het niet rl.
En dat begrijp ik wel.
Oke.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
dinsdag 8 november 2016 om 22:48
quote:hatsetats schreef op 08 november 2016 @ 22:46:
[...]
Dat snap ik wel maar zo rwageer je toch ook niet wanneer iemand ziek is? Of n ongeluk heeft gehad. Waarom dan wel na n verkrachting?
Omdat verkrachting een andere categorie is.
Het is pijn, vernedering, aantasting van de integriteit van het lichaam, fysieke schade, emotionele schade, schade mbt intimiteit.
[...]
Dat snap ik wel maar zo rwageer je toch ook niet wanneer iemand ziek is? Of n ongeluk heeft gehad. Waarom dan wel na n verkrachting?
Omdat verkrachting een andere categorie is.
Het is pijn, vernedering, aantasting van de integriteit van het lichaam, fysieke schade, emotionele schade, schade mbt intimiteit.
dinsdag 8 november 2016 om 22:49
quote:hatsetats schreef op 08 november 2016 @ 22:47:
[...]
Oke.
De intimiteit wordt anders. Aanraking is vaak al moeilijk, laat staan seks. En dat kan jaren en jaren zo doorgaan.
Als ik moest kiezen heb ik liever dat mijn kind een ongeluk krijgt (en het overleefd) dan verkracht wordt.
[...]
Oke.
De intimiteit wordt anders. Aanraking is vaak al moeilijk, laat staan seks. En dat kan jaren en jaren zo doorgaan.
Als ik moest kiezen heb ik liever dat mijn kind een ongeluk krijgt (en het overleefd) dan verkracht wordt.
dinsdag 8 november 2016 om 22:52
quote:linjmh schreef op 08 november 2016 @ 22:44:
[...]
Wij hadden compensatiepiza want de Chinees was dicht en de lekkere Italiaan niet
Geen kuchje. Geen hoofdpijn. Alleen moe en spierpijn van t fietsen naar t zwembad en terug (7 km enkele reis).
Voor zover ik weet geen reden tot ziekmelden.Spierpijn kan ook een griepje zijn hè? Just saying
[...]
Wij hadden compensatiepiza want de Chinees was dicht en de lekkere Italiaan niet
Geen kuchje. Geen hoofdpijn. Alleen moe en spierpijn van t fietsen naar t zwembad en terug (7 km enkele reis).
Voor zover ik weet geen reden tot ziekmelden.Spierpijn kan ook een griepje zijn hè? Just saying
The owls are not what they seem
dinsdag 8 november 2016 om 22:57
quote:hatsetats schreef op 08 november 2016 @ 22:46:
[...]
Bij ziekte en ongeval kan je zorgen.
Voor je gevoel meer dóen.
En denk een aan al die ouders die 'als je aan mijn kind komt dan...'
Meestal is dat ook niet direct in het voordeel van zo'n kind.
[...]
Meestal is dat ook niet direct in het voordeel van zo'n kind.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 8 november 2016 om 23:01
quote:feow schreef op 08 november 2016 @ 22:57:
[...]
Meestal is dat ook niet direct in het voordeel van zo'n kind.Mwah, ik vond het wel fijn toen iemand even voor mij wilde gaan beuken
[...]
Meestal is dat ook niet direct in het voordeel van zo'n kind.Mwah, ik vond het wel fijn toen iemand even voor mij wilde gaan beuken
dinsdag 8 november 2016 om 23:09
dinsdag 8 november 2016 om 23:13
quote:Phaedra_ schreef op 08 november 2016 @ 23:10:
Ik denk eerder dat ze ontzettend boos zijn dat iemand degene van wie ze houden iets verschrikkelijks heeft aangedaan.
Ik herken het bij mijn kind, dan komt er ook een sloopdrift omhoog.dat komt er ook bij
Ik denk eerder dat ze ontzettend boos zijn dat iemand degene van wie ze houden iets verschrikkelijks heeft aangedaan.
Ik herken het bij mijn kind, dan komt er ook een sloopdrift omhoog.dat komt er ook bij
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 9 november 2016 om 06:44
woensdag 9 november 2016 om 06:55
quote:Eleonora-1 schreef op 09 november 2016 @ 06:54:
Ik ben zo verschrikkelijk chagrijnig door niet alleen het feit dat Trump waarschijnlijk gaat winnen maar ook dat slappe, oerdomme gelul van zijn aanhang, hier op het forum en in de media.
Beetje een voorbode van wat NL te wachten staat als Wilders wintErg hè, mijn zin in deze dag was al niet optimaal, maar als hij wint wordt het echt een dag met een zwart randje.
Ik ben zo verschrikkelijk chagrijnig door niet alleen het feit dat Trump waarschijnlijk gaat winnen maar ook dat slappe, oerdomme gelul van zijn aanhang, hier op het forum en in de media.
Beetje een voorbode van wat NL te wachten staat als Wilders wintErg hè, mijn zin in deze dag was al niet optimaal, maar als hij wint wordt het echt een dag met een zwart randje.