Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Indi, weet je wat ik me afvraag? Wat je precies mist. Mis je hem zélf of is het de plek dat hij in je leven had ingenomen en die nu leeg is? Want dát is kut. Na zoveel jaar samen is alleen weer wennen, niemand meer om even snel iets aan te vertellen, vragen of overleggen. Ik denk dat jij ´het samen´ mist, tenminste dat miste ik zelf heel erg. Het hielp mij erg om te beseffen dat hij niet degene is die die leegte op kan vullen. Begrijp je wat ik bedoel?
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt, MP!

Dat is ook wat ik mis hoor..het samen zijn en dat soort dingen.

Natuurlijk mis ik hem ook wel,ik zou hem ook heel graag weer eens willen zien in de toekomst. Nu kan ik dat echt niet aan. Het doet echt teveel pijn. En ik denk inderdaad niet dat hij de gene is die de leegte op kan vullen..
En...het doet me nog het meeste pijn dat hij binnen 3 weken gewoon verder gaat met een ander na al die jaren samen..
Ach Indi
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Het doet me echt goed dat ik hier mijn verhaal kwijt kan! Jullie zijn lief!!
Ingel heeft zojuist het 2e deel van het dessert voor morgen in elkaar geflanst; tropische vruchtencocktail. Morgen alleen nog op zoek naar Grande hupeldepup...., iets likeursachtigs wat erin moet.

Gaan met 8 man eten, en de taken zijn verdeelt.

Daarna spiltst de groep zich in twee-en, om vroeg in de ochtend weer bij elkaar uit te komen... als de taxi ons niet in de steek laat
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Grand Marnier, mandarijnenlikeur. Lekker!
Mooi gezegd, MP!

Als ik t zo lees, is de ex van Indi ook geen eikel, maar kan hij sowieso moeilijk over gevoelens praten.En mannen sluiten dingen sneller af dan vrouwen. Dan is het eigenlijk nog wel netjes dat ie reageert op je kaartje, al is het niet op de manier die je zou willen.

Jaja, nog steeds quiche stress. t wordt een zalm-tomaten (al eerder gemaakt dus), maar kwam er vanmiddag achter dat de quichevorm in de boedelscheiding verdwenen is (kun je nagaan hoe lang ik geen quiche heb gemaakt). Kostte me dus weer 5 euro en die ex heeft me al genoeg geld gekost gggrrr

Vleer, waar ligt de kerstboom nu??

En BE: wij willen update! Wie van de drie?
Hij is ook absoluut geen eikel!! Laat ik dat even voorop stellen..

En het is ook lief dat hij heeft gereageerd, maar anders dan dat ik zou willen...En het is ook goed zo.

Xen, de quiche die je gaat maken klinkt in ieder geval lekker! En nu je weer een vorm hebt kun je vaker quiches maken!
Kerstboom ligt eh lag ergens en is nu in rook opgegaan. Paar jonge jochies riepen : Mevrouw mogen wij u boom ?

Natuurlijk neem maar mee ... en 10min later zag ik een vuurtje op t kruispunt ...

Opa en Oma geweest was leuk , opa vroeg gelijk naar de katten, oma drinkt af en toe bouillon en eet af en toe beetje vla.. Oma vroeg al aan mij als ze daar nou eens mee stopt dat ze dan sneller dood gaat .. Ja oma dat klopt.. Nou zei ze dan is dat mijn voornemen voor 2009, niet meer eten en drinken.

Oma goed plan dit is ook niets de hele dag op bed te liggen en verder niets kunnen.

Net gebeld met iemand die ik had leren kennen via RP maanden geleden al eens. Maar op de een of andere manier waren we afgelopen weken aan t mailen geslagen.. Dacht trek nog ff in 2008 mijn stoute schoenen aan.. Leuk gezellig aan de telefoon..
Mocht iemand wel veel geld winnen met de oudejaarsloterij ..

OP deze site kan je zien waar de laagste en hoogste rentes worden gegeven :

http://www.laagstespaarrentes.nl/
Ik wilde ook een staatslot, maar ze waren uitverkocht
He ja, dat is weer een opsteker, kan ik nog meer recepten met jullie delen (nou nog een kabouter plop erbij en het plaatje is compleet) even een plopdansje
Had met een vriend afgesproken om mijn frituurpan mee te nemen morgen.. Dacht breng m vandaag al ff.. In de frituurpan zit vloeibaar vet.. Hups t ding in de auto bij broertje.. Wilde uitstappen met frituurpan in de handen , klotssss frituurvet in auto van broertje..

Broertje is nu ernstig boos hahahahahaha
Toch maar geen mannen-stop dus Vleer?

Klinkt herkenbaar, je oma,

onze laatste weken met onze oma zagen er ook zo uit.

Lang vocht ze tegen het doodgaan, maar toen slikken haast niet meer ging en haar lichaam zo'n pijn ging doen met draaien gaf ze zich over.
quote:Xenia66 schreef op 30 december 2008 @ 19:58:

He ja, dat is weer een opsteker, kan ik nog meer recepten met jullie delen
Dat is ook wel erg kut hoor, frituurvet in je auto...

Wat ga je doen morgenavond, Vleer?

Toch wel stoer dat je dan gewoon gaat bellen! Daarin ben ik wel een held op sokken hoor. Leuke stem dus?

Haha, Indi snapt m! thanks, ben zo blij om mn mannetje te zien
quote:Miranda01 schreef op 30 december 2008 @ 20:02:

[...]

Heb al verzoek bij baas ingediend of ik overdag ook mag forummen...ben nog in afwachting (van mn ontslagbrief waarschijnlijk)
Draai een keer in het rond, stamp met je voeten op de grond , zwaai je armen in de lucht, ga nu zitten met een zucht, draai in 't rond als een gans, zo gaat de Kabouterdans !
Vleers mannenpauze gaat toch 1 januari in? Daarom loopt ze nu al haar contacten nog even af,.ik gun haar die laatste loodjes wel hoor
ja Xen en vergeet niet dat Brugman dan ook op het forum moet komen voor de boodschappenlijstjes overdag,

heeeeel belangrijk !
quote:Miranda01 schreef op 30 december 2008 @ 20:05:

Draai een keer in het rond, stamp met je voeten op de grond , zwaai je armen in de lucht, ga nu zitten met een zucht, draai in 't rond als een gans, zo gaat de Kabouterdans !

Gegoogled of voor eeuwig opgeslagen op je harde schijf?
Ik ga ff eten en neeee.......ik zeg niet wat ik ga eten en hoe lekker het was en zo en zo en zo.....
harde schijf = hoofd ?

ja erg, ik weet het..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven