Minnaressen deel 36

19-07-2007 17:56 5104 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Bewerkt door moderator, provocatie]

Vervolg Minnaressen
anoniem_53394 wijzigde dit bericht op 09-08-2007 09:35
Reden: Provocatie
% gewijzigd
Je kunt toch niet verwachten dat hij een huwelijk van tig jaar zomaar opeens bij de straat zet. Hij heeft een heel verleden met die vrouw en ze is de moeder van zijn kinderen. Dus ik kan me wel voorstellen dat hij haar die tweede kans gunt. Ook al is het nog zo zuur voor jou. Maar een huwelijk met kinderen en het hele sociale gebeuren eromheen met familie en vrienden, dump je niet zo maar. De strijd tussen minnares en vrouw-van is ook nooit gelijkwaardig in deze.
Niet om cynisch te doen hoor, maar even serieus de Wit; had je wat anders verwacht dan dit?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
"Maar als ze mij het huis uit trapt dan kom ik meteen naar jou".

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Niet leuk te lezen DeWit, 't spijt me dat je deze rottijd ingaat. Maar ja, je GM is duidelijk niet sterk genoeg om te doen wat hij wil, ook al zegt hij de goeie dingen misschien...

Ben je in staat afstand te nemen van je GM? Even elke toekomstverwachting te laten slippen, het om te buigen naar een vriendschap en je gevoelens even in de parkeerstand te zetten? Misschien helpt die kwaadheid je hierin, om die afstand voor jezelf te realiseren.

Sterkte.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
De Wit dit is allemaal heel naar maar had je eerlijk gezegd iets anders verwacht?

Hij heeft geen ruggengraat en wil jullie beiden aan het lijntje houden dus misschien word het tijd dat jij zelf eens een beetje ruggengraat gaat kweken en eindelijk eens voor jezelf kiest want ook jij laat je geluk afhangen van de beslissingen van een ander.

En hij weet heel goed dat hij eigenlijk helemaal niet hoeft te kiezen want jij blijft wel geduldig op hem wachten en zo zal hij er steeds weer mee wegkomen.
Dewit, ik begrijp dat je verdrietig en kwaad bent want dat zou ik ook zijn. Maar eigenlijk gaf hij al aan dat hij waarschijnlijk daar zou blijven als zijn vrouw verdrietig zou zijn etc. etc, Minnaressen denken altijd dat die man voor zijn geluk moet kiezen want hij gaf toch o zo vaak aan dat hij ongelukkig was. Misschien eens af vragen wat geluk nu echt is, hoe ongelukkig is ie echt ? Is ie veel oneglukkiger/gelukkiger dan de gemiddelde man ion vefgelijkbare omstandigheden?

Het gelukkiger worden zit hem niet alleen in oversteken van de ene vrouw, mits die geen kreng is, naar de andere waar je verliefd op bent maar die toch ook heel onzeker kan zijn omdat je als man nog door zo veel heen moet als je voor haar zou kiezen. Dit is dus echt niet de keus van zijn vrouw alleen maar zonder meer ook zijn keus. Dat hij, op het moment dat hij er uit gezet gaat worden thuis, aan geeft direct bij jou te komen dat is helemaal hemelschrijnend meid, je bent geen hotel en ook geen 2e keus want daar lijk jij mij een veel te leuk iemand voor. dat hij zulke woorden uit durft te spreken zegt ontzettend veel over hem en dan niet in positieve zin.

Knuffel meis want leuk is anders en jij bedoeld het toch goed.
Dewit,

Schrale troost>A?En dan niet meteen alles erop/aan maar langzaam opbouwen.
Dewit,

Geen troostende woorden, geen i told you so alleen maar
Puk,lees narcist topic ff.

Te lang om te mailen,kee?
Dewit dikke knuffel meis.

Weet niet goed wat ik moet zeggen, echt shit voor je.
quote:dewit schreef op 30 december 2008 @ 10:14:

Oh ja en als klap op de vuurpijl zegt hij, ja ik blijf nu bij haar, geef haar die tweede kans, kan haar nu met al haar verdriet en ellende niet in de steek laten. Maar als zij me het huis uit trapt dan kom ik meteen naar jou.

Dewit, ik lees al een tijdje mee. Dit accepteer je toch niet? "Schat, je bent m'n eerste reserve", is feitelijk wat hij zegt. "Als zij me niet meer moet kom ik naar jou toe."

Jullie zijn beide bang om alleen te zijn, hij heeft jou als back-up (sorry, maar hij kiest nu voor z'n vrouw), en jij hebt A als back-up. Zou je niet eens proberen zónder man, eventueel met een goede psycholoog, tevreden met jezelf te leren zijn?
O auw dewit, veel sterkte
.
Dewit, en als ie nou volgende week aankomt van "ik ben zo ongelukkig en ik wil thuis echt weg en ik denk dat ik wel voor jou ga". Wat dan?

Misschien is dit wel het beste scenario, niet vervelend bedoeld, maar nou kun je eens echt voor jezelf gaan kiezen en die wachtkamer uit?

(Ik spreek mezelf tegelijkertijd toe met dezelfde woorden)
.
Wow de wit.... Wat een elende.... Mijn gevoel van 1.5 jaar geleden komt gelijk weer helemaal boven... pffff lijkt het zelfde verhaal.... Echt ik weet zo goed hoe jij je nu voelt... zo radeloos, zo ellendig, zo wanhopig.....

Meiss als je er een keer over wilt praten, msnen of wat dan ook stuur een mailtje naar me: al2jaar@live.nl

Echt ik weet precies hoe je je voelt, denk niet dat je mijn verhaal kent dan moet je een heel eind terug lezen.... Maar als ik dit lees voel ik gelijk jou woede, wanhoop, verdriet enz. Alsof het de mijne is

Heel veel sterkte
Nou ja, je bent wel een stukje dichter bij jezelf, dat je geen genoegen meer neemt met de stukjes en het stiekeme.

En als hij ECHT WEG IS bij haar, dan kan ie jou de scheidingsaanvraag/bevestiging laten zien, toch?!
quote:dewit schreef op 30 december 2008 @ 12:12:

Als hij dat zegt Southern en hij IS echt bij haar weg, dan is hij meer dan welkom. Ik wil nog steeds maar een ding en dat is samen met hem gelukkig worden.

Eerst jezelf gelukkig maken, hij heeft alleen maar iedereen om zich heen in het ongeluk getrokken, zichzelf voorop

Maar ik wil hem niet meer half hebben. Helemaal omdat het nu vrijwel godsonmogelijk zou worden om het verborgen te houden voor haar en ik dus echt genoegen zou moeten nemen met hele incidentele en vluchtige telefoontjes en bezoekjes.

Toch heb ik hier moeite mee, je doet het toch al een jaar zo? What's the difference? En het is HELEMAAL omdat het te moeilijk wordt om verborgen te houden?!!!!!!!!

Daar pas ik voor, dan maar helemaal niet maar ik wil niet iemand die ik misschien maar een keer in de drie weken even vluchtig zie, die ik niet meer kan bellen en smsen en die ook zelf geen contact meer met mij op kan nemen omdat zijn vrouw de telefoonrekening controleert.

Omdat zijn vrouw de rekening controleert of omdat ze nog steeds zijn vrouw IS?
.
quote:dewit schreef op 30 december 2008 @ 12:54:

Southern ik doe dit inderdaad al meer dan een jaar zo, met dat verschil dat ik hem niet slechts af en toe zag in wat gestolen uurtjes maar 2 keer in de week een hele avond en nacht, soms ook ochtend. We zouden nu samen de deur niet meer uit kunnen, terwijl ik eerste regelmatig met hem in de kroeg zat waar we elkaar van kennen.

Hij heeft in een klap alles weg geslagen en heeft nu niks meer. Thuis een huwelijk waar wel het een en ander aan ontbrak maar nu is het daar helemaal een grote puinzooi en naar mij toe durft hij ook niet want dat is zielig voor haar. Pffff eerst hier weken op de bank zitten, zijn verhaal kwijt kunnen, en ik maar steunen en begripvol zijn en dan als hij eindelijk de stap zet, zet hij hem maar half.

Kon ik hem maar gewoon haten, maar ik zie nog zoveel leuke dingen in hem, heb zoveel goede herinneringen en ik zou zo graag willen dat hij nu bij me was. Bah bah bah wat een muts ben ik ook.

Misschien wíl hij bij haar blijven. En heeft het niks te maken met durven/bang zijn/zielig vinden. Misschien vertelt hij thuis iets heel anders dan bij jou, en wil hij oprecht schoon schip maken en z'n huwelijk redden.

En hij durft niet naar jou toe? Als hij enige moeite wil doen z'n huwelijk te redden, is dat inderdaad het laatste wat hij nu moet doen. Dus misschien wíl hij nu niet naar jou toe

Sterkte met van hem loskomen!!
Hij heeft in een klap alles weggeslagen en heeft niks meer zeg je, maar hij heeft zijn oude vertrouwde huwelijk nog, hij heeft jullie affaire zoals die was weggeslagen. En dat is wel erg zuur voor je.

Hij heeft je beloofd het haar te vertellen maar niet beloofd weg te gaan. Waarom doet hij zo?

Hij wacht weer af wat de ontwikkelingen zullen zijn.

Zijn vrouw zet hem er misschien wel uit (hoeft hij niet te kiezen) en voila, DAN gaan we naar dewit.

Of zijn vrouw openbaart zich ter plekke als de godin die ze altijd al was maar hij realiseert het zich nu pas, bonkt 10x met zijn kop tegen de muur en redt zijn huwelijk.

Je bent niet te benijden nu, sterkte.
Dit soort slappelingen verdienen het eigenlijk om door zowel hun vrouw als hun minnares uitgekotst te worden.

Zijn vrouw zou hem de straat op moeten trappen en de Wit zou hetzelfde moeten doen als hij bij haar op de stoep staat.
Oh ja en als klap op de vuurpijl zegt hij, ja ik blijf nu bij haar, geef haar die tweede kans, kan haar nu met al haar verdriet en ellende niet in de steek laten. Maar als zij me het huis uit trapt dan kom ik meteen naar jou.

Klinkt echt als iemand die de moeite waard is ......
quote:dewit schreef op 30 december 2008 @ 10:14:

Ik voel me kwaad, heel erg kwaad, nog 100 keer meer verdrietig als dat ik kwaad ben, ik voel me verlaten en verschrikkelijk alleen, ik voel me heel erg schuldig en de grootste trut die er rond loopt

En terecht

, ik voel me genaaid en uiteindelijk wil ik toch maar een ding dat GM nu bij me is.

Je hebt je laten naaien en vraagt nog om nog meer???

Hij heeft het verteld aan zijn vrouw, dat hij al een jaar gek op me is, dat die gevoelens na de zomer sterker zijn geworden. dat hij een paar keer met me naar bed is geweest en dat hij nog steeds heel veel voor me voelt.

Zijn vrouw vind dat ze een tweede kans verdient, dat hij niet zomaar weg kan gaan. Ze wil hun huwelijk redden en die lamlul gaat er nog in mee ook.

Wat een lamlul zeg.

Terwijl hij weet dat het gevoel wat hij mist in zijn huwelijk niet terug gaat komen en hij eigenlijk bij mij wil zijn.

Waarom is hij niet bij je dan?

Ik heb hem verteld dat hij eens een keer ruggengraat moet tonen en voor zichzelf moet kiezen. Dat hij zelf ook wel in ziet dat het vertrouwen nu helemaal weg is uit zijn relatie en dat hij dus geen kans meer zal hebben om mij te zien, te bellen of te smsen. Dat ik nu helemaal geen contact meer met hem op kan nemen want zij zal zijn telefoon wel controleren en dat hij dus nu niet alleen thuis zijn huwelijk heeft opgeblazen maar door ervoor te kiezen haar nog een kans te geven hij mij ook nog eens in de steek laat.

Hij ziet zelf wel in dat het natuurlijk eigenlijk zo is dat zij hem nog een kans wil geven en niet dat andersom.

Vannacht ook een allergezelligst mailtje gehad van zijn vrouw.

Wat, hoe durft ze!

Wie weet heb ik echt mazzel en staat ze straks nog voor mijn deur ook.

Nou, dan krijg je toch wat je wilt?

Nee mooi is dat, we laten weer fijn alles van een ander afhangen, niet zelf kiezen en dan nog zeggen; ja schat ik verwacht niet dat je op mij gaat zitten wachten hoor. Wat denkt ie nou, dat ik zomaar ineens niet meer van hem houd ofzo.

Jezus wat een ellende dit.

WE laten alles van een ander afhangen

Bedenk anders even hoe zijn vrouw zich voelt,

dat verzacht jouw pijn misschien wat

Heb je zelf geen ruggengraat om te laten zien????
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven