Is het al vijf uur?

30-12-2008 16:36 256 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben chaggereinig. Wil aan de drank. Is het al vijf uur?

Wat vind jij van alcohol?

Totaal aantal stemmen: 79

Maakt meer kapot dan je lief is (13%)
Er zit altijd wel ergens een vijf in de klok (32%)
Ik geniet en drink met mate (38%)
Ik geniet en drink met mijn maten (15%)
geen mening (3%)
quote:Mevrouwdekees schreef op 30 december 2008 @ 21:16:

Verdomd dát moet ik nog steeds * hobbelt richting keuken voor glas, * heel beschaafd moment om aan de zuip te gaan, proost Smol, dattie mag smaken!Cheers MdK! Hier smaakt ie heerlijk! En hakt er altijd fijn in, zo'n glaasje als je praktisch nooit meer drinkt. Weet nu al dat ik over een half uurtje hier met dikke rooie konen zit, haha!
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
quote:Dhelia schreef op 30 december 2008 @ 21:13:

Och hellup, de Kar en de Engel... Good old days... Lóóóóng time ago. Ik probeer man nog steeds te overtuigen van de voordelen van verhuizen naar Groningen maar helaas

De Engel is een paar jaar terug compleet verbouwd, nu is het een tent met twee (!!) draaibarren, en naar het schijnt kom je alleen op vertoon van je collegekaart binnen.

Oh, the good old days...*reminisces*
De Engel was altijd een vies donker dronkenmansgat, nu is het een verwarrend donker dronkenmansgat, niet zo heel anders. Die tent, kom op hoe heetttie nou.. in de papengang is ook leuk (nee niet die tent van mijn tent is top, die andere)
quote:Lorelai schreef op 30 december 2008 @ 21:25:

[...]

De Engel is een paar jaar terug compleet verbouwd, nu is het een tent met twee (!!) draaibarren, en naar het schijnt kom je alleen op vertoon van je collegekaart binnen.

Oh, the good old days...*reminisces*

Heb nu dankzij dit topic weer geweldige herinneringen aan een oudjaarsnacht in de Engel. Vlak voor 12 u vriendje gedumpt (stond vreselijk ordi op wc te zoenen en weet ik wat nog meer met een ander want "hield ervan om van twee walletjes te eten") en vervolgens de nacht van mijn leven gehad in de Engel. Wat een tijd... zucht...

(En Amé in een wijnglas is toch écht niet hetzelfde )
Klopt, en aangezien ik allang geen student meer ben.

Maar de Brasserie, kennen jullie die nog? Als je daar binnenkomt, is het alsof de tijd heeft stilgestaan.
quote:Mevrouwdekees schreef op 30 december 2008 @ 21:27:

De Engel was altijd een vies donker dronkenmansgat, nu is het een verwarrend donker dronkenmansgat, niet zo heel anders. Die tent, kom op hoe heetttie nou.. in de papengang is ook leuk (nee niet die tent van mijn tent is top, die andere)

O, zit die van mijn tent dáár??? Goh. Wel af en toe gekeken (kende die man van vroegâh) maar nooit de link gelegd.

Tapperij, Fust en die tent ertegenover waren ook altijd veuls te leuk. En dan was het zomaar ineens weer 5 uur.
En het Hijgend Hert....
En het Pakhuis!!!
Oosterstraat Links? Ja, het heet nu anders geloof ik maar leuk voor koffie en een eerste (twee, drie.. ) biertjes. Heb er wel eens na de keiweek om 10 uur 's ochtends zitten te ontnuchteren met een hele groep Bernleffers. En iedereen om ons heen maar lachen om de foute verhalen van de week.
De Shadraq, De Zolder, de Warhol?
Ik woonde vroegah boven de Warhol, thans Het Feest...
De shadraq! Dat was het, de Warhole is volgens mij van vér voor mijn tijd en de Zolder is nu volgens mij die-tent-van-mijn-tent-is-top.
quote:Lorelai schreef op 30 december 2008 @ 21:37:

Ik woonde vroegah boven de Warhol, thans Het Feest...In dat doolhof? Ben er ooit wezen kijken met een vriendin, voor een kamer voor haar, maar ze was bang dat ze dronken haar kamer niet meer terug kon vinden
quote:Mevrouwdekees schreef op 30 december 2008 @ 21:38:

de Warhole is volgens mij van vér voor mijn tijd .

O, maar dan heb je ook de hoogtijdagen van de Engel gemist!

(en ik ben oud )
Krijg de hik! Blijken al die Rotterdammers inene Grunningers te zijn!

Ik mis Loomstra nog...

PP is thuis en ik heb hem even over de knie gelegd. We hebben het afgezoend en nu gaan we een film kijken.
Groningen?????? Brrrr, dan nog liever A'dam....

Zo zie je maar, ieder z'n meug.
Wees blij!
Bedoel je De Brasserie, MdK? Die zit toch in de Poelestraat?

Ik heb in de Kerklaan gewoond. Was een fiks eind op de fiets met je dronken harses.
O god ja, de Zolder..... Met al die vrolijke mensjes

Ik blijf dit ff volgen....it's all coming back to me. Nou ja...all....

Is Nijn al kachel?
Haha! Nijntje.
quote:Nijntje schreef op 30 december 2008 @ 21:41:

Ik mis Loomstra nog...'k Ben d'r al, jaaaaa.....
Ik had bíjna boven Cafe Kachel aan het Schuitendiep gewoond, die kroeg is nu trouwens van de zoontjes van mijn ouwe huurbaas, vréselijke tent trouwens...

/ ik bedoelde idd. De Poelestraat Zam, verkeerd in het brein...
quote:Zamirah schreef op 30 december 2008 @ 21:42:

Ik heb in de Kerklaan gewoond. Was een fiks eind op de fiets met je dronken harses.

Indische buurt was ook errug ver fietsen na de hockeyfeesten bij GHBS...

Krijg nu ook weer een flashback van het afscheid van Take That bij 't Fust. Met live optreden .
quote:Dhelia schreef op 30 december 2008 @ 21:39:

[...]

In dat doolhof? Ben er ooit wezen kijken met een vriendin, voor een kamer voor haar, maar ze was bang dat ze dronken haar kamer niet meer terug kon vinden Yep, dat doolhof. Mijn beste borrelpraat stemt nog altijd uit die tijd. Breek me de bek nait oop'n ;)
quote:Lorelai schreef op 30 december 2008 @ 20:49:

[...]VC, I can smell the beginning of a beautiful friendship...Ik woon max 5 minuten lopen van je huis. Je rookt toch niet toevallig ook? Zoja, dan ben ik niet meer te houden! Ik rook niet, maar wens daarom niet gediscrimidingest te worden. Ik rook af en toe sigaren, dat dan weer wel Waar blijf je nou? Jas an, fles in de tas en aanrukken.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik woonde naast de Europcar, uitzicht op die lelijke kerk bij het AZG.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven