Wie wordt er ook mama in aug 2009

30-12-2008 21:16 17 berichten
Hoi ladies!

Aangezien er al een heleboel gegadigden zijn op het "uitgerekend 2009" topic, vraag ik me af of er nog meiden zijn die met mij samen een nieuw topic willen beginnen. Lekker keuvelen tot onze bevallingen. Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben 31 en mama van 1 zoontje van dik 1,5 jaar. Ik heb positief getest met een uitgerekende datum van 25 augustus. Mijn laatste menstruatie was op 18 november jl. Ben dus nu volgens mij bijna in mijn 7e week. Ga na de feestdagen de vk maar eens bellen, ben harstikke benieuwd! Ik hoop dat 2009 positief mag beginnen! Wie nog meer?
Alle reacties Link kopieren
Hallo Pilatespas!!

21 november was mijn laatste menstruatie en ben uitgerekend op 28 augustus 2009. Ben nu bijna 6 weken zwanger..

Het is mijn eerste, totaal onverwacht maar zeer zeker welkom!!

Het mooiste kerstcadeau ooit!!

Liefs Sminky
Hoi meiden,

Gefeliciteerd!

Ook ik ben in augustus 2009 uitgerekend, 14 augustus volgens m'n eigen berekening. Ik ben vandaag 7 weken en 5 dagen zwanger van ons eerste kindje...

Ik heb al een paar berichtjes op het andere topic geschreven, maar er zijn daar inderdaad al heel veel meiden.
Jippie gezellig Lalie en Sminky! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Had zelf op het andere topic een berichtje achter gelaten maar kreeg niet eens een reactie terug, dus vandaar dit nieuwe topic. Voor iedereen die rond augustus gaat bevallen. Morgen schrijf ik meer, bij deze alvast een fijne avond!!!
Hoi pilatespas,

Gefeliciteerd! Ik ben gisteren een nieuw septembertopic begonnen, daar zou je ook mee kunnen schrijven. Ik ben rond 1 sept uitgerekend, dus loop nog geen week achter op jou. Zie maar, we zijn nog maar met z'n drieën... dus er kan er nog wel een bij!

Een fijne zwangerschap iig!
Gelukkig 2009 allemaal!

Ik hoop dat augustus een geweldig mooie maand gaat worden. Vandaag ben ik exact 8 weken (volgens eigen berekening althans) en aanstaande dinsdag voor een intake naar de VK.

Hebben jullie last van zwangerschapsklachten?
Hoi Lalie,

Ik heb ook vanochtend gebeld en ik kan 16 januari een eerste echo laten maken. Spannend!

Heb wel ietwat klachten, licht misselijk, haaruitval, moe en humeurig. Bij mijn vorige zwangerschap had ik nergens last van. Zo zie je maar!

Hebben jullie het al tegen mensen gezegd?

In mijn omgeving weten best wat mensen het, vond het fijn om al zo snel te delen. Bij mijn vorige heb ik een dikke 3 maanden gewacht.

Groetjes en ook voor jullie een SPETTEREND nieuwjaar!
Hoi,

Ik heb dinsdag dus een intake, maar waarschijnlijk pas een echo met 12 weken, helaas maken ze hier geen echo's voor die tijd. Maar aan de andere kant, als ik dan een goede echo heb, dan zit ook de meest "spannende" periode er op...

Hier weten alleen mijn ouders, mijn broertje en twee collega's het. Verder nog niemand...we willen eerst een goede echo afwachten. En we genieten er nog van dat het een beetje ons geheimpje is

Niet helemaal meer alleen van ons, maar toch...

Ik ben ook licht misselijk, al een paar keer overgegeven, geen trek in eten, luchtjes waar ik helemaal eng van word qua vermoeidheid valt het me eigenlijk nog wel mee.

Ik hoop dat er nog een paar meiden aansluiten, nog meer gezelligheid.
Nou ik ga het er toch maar op wagen. Ook hier hopelijk een augustus mama. Weet het al een tijdje maar durf nog niet mee te schrijven met een maand topic. Als er een tabel kom of iet dergelijks wil er nog niet in hoor. Na 2 miskramen ben ik namelijk nog verschrikkelijk onzeker. Zou het dit keer wel? A.s dinsdag daarom ook eerst echo. Ben reuze benieuwd. Klachten. Regelmatig rek en strek krampjes van mijn baarmoeder. Ik heb daar ook verklevingen dus dat wil ook wel eens pijnlijk zijn. Vanaf de positieve test bijna elke dag toch wel misslijkheidsvlagen en de borsten gevoelig.... Slapen deed ik al veel Nou meiden. Succes allemaal! Kom wel weer buurten en hopelijk op den duur écht meeschrijven.
Mijn zusje. Ik word tante....!

Jullie gefeliciteerd.
ik hoop ook in augustus weer mama te worden.

we hebben er al 1 van 2,5 rondlopen en we zijn sinds maart vorig jaar al bezig.

in de tussen tijd al 2 miskramen gehad waarvan er 1 gecurreteerd moest worden. 16 dec was mijn positieve test maar aangezien ik totaal geen idee heb hoe mijn cyclus is/was ga ik maandag bellen voor een afspraak bij de gyn.

en pas als ik het 2 keer gezien heb en het hartje klopt dan ook 2 keer ga ik hier verder schrijven :-)

groetjes ainodis
accountkiller
Aruba, dinsdag de echo? Spannend! Ik ga voor je duimen, maar dat wist je al

Christiane gefeliciteerd! Een neefje of nichtje is ook heel leuk. Zelf heb ik een nichtje van 2...

Ainodis, jij ook al zo'n verdrietig verhaal! Ik hoop dat je hier snel komt schrijven!
Hallo allemaal,

Ik ben ook zwanger!!! Voor de eerste keer. Het was niet echt gepland maar we zijn super blij. Ik heb niet helemaal goed opgelet toen ik voor de laatste keer ongesteld was maar ik denk in de week van 17 november, dus dan is de uitgerekende datum rond 24 augustus. Ik ga op 12 januari naar de dokter en geen idee wat er daarna te wachten staat. Spannend! Ik hoop dat ik ook snel een echo krijg maar meestal is dat toch pas rond 10 tot 12 weken?

We hebben het al aan onze ouders, broers en zussen verteld maar nog niet aan vrienden en op ons werk. Ik heb sinds 10 november een nieuwe baan dus ik hoop dat mijn baas er ook blij mee is... Ik weet ook niet zeker of ik doorbetaald krijg omdat ik er nog maar zo kort werk dus dat is nog even afwachten.

Verder ook last van misselijkheid (gelukkig blijft het daarbij), meestal rond 3 uur 's middags en ik ben nogal moe.

Groeten!
Aruba, spannend zeg.

Ik heb je verhalen hier vaak voorbij zien komen.

Ik hoop dat 3x scheepsrecht is (was het bij mij destijds wel) !!
What matters most is how you see yourself
Lief Jane, hopelijk volg ik je op!
Hoi Aruba, gefeliciteerd!!!

Even langs deze weg: heb je verhalen ook langs zien komen, en wil je even laten weten dat bij mij ook 3 keer scheeprecht was!!!!

Hang in there!!
Misschien kom ik jullie ook nog vergezellen als dat mag.

Ik wil graag nog heel even mijn echo afwachten a.s. maandag 12 januari, omdat ik nogal wat bloedverlies heb gehad sinds ik weet dat ik zwanger ben. Maar als dan blijkt dat het tot nu toe allemaal goed is, wil ik wel meeschrijven. Ik ben op 29 augustus uitgerekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven