Het Stamcafé XXV
vrijdag 11 november 2016 om 11:53
Angie ik heb je bericht ook gemist. Hoe dan ook sterkte
Blond sterkte met de poezendame, wij hebben er ook één die wakker lijkt te schrikken uit een nachtmerrie soms en dan héél hard miauwt. Maar nooit de hele nacht, gelukkig. En sterkte met je (werk?)dag, wakker blijven!
Blond sterkte met de poezendame, wij hebben er ook één die wakker lijkt te schrikken uit een nachtmerrie soms en dan héél hard miauwt. Maar nooit de hele nacht, gelukkig. En sterkte met je (werk?)dag, wakker blijven!
The owls are not what they seem
vrijdag 11 november 2016 om 11:57
Ik ben even heel blij. Naar aanleiding van mijn moeders ziekte moet de hulp die ze krijgt bijgesteld en opgeschaald worden. Dus op mijn lijstje stond al gemeente en svb bellen, en ik haat bellen. En in mijn fantasie werd dat al snel honderd keer heen en weer bellen.
Maar zonet belde de gemeente zelf, met een goed voorstel, en zij regelen alles met de svb!
Maar zonet belde de gemeente zelf, met een goed voorstel, en zij regelen alles met de svb!
The owls are not what they seem
vrijdag 11 november 2016 om 12:22
quote:takkentrol schreef op 11 november 2016 @ 12:11:
Da's fijn Lady!
Ik lig inmiddels in het ziekenhuisbed, inclusief operatiehemd en zo'n sexy gaasonderbroek
Ik word pas om 15:00 uur geopereerd. Ik heb nu al het idee dat ik een paard op kan!!
Ik ken het gevoel. Gelukkig mocht ik mijn eigen onderbroek aanhouden.
Vervelend als je pas zo laat aan de beurt bent.
Da's fijn Lady!
Ik lig inmiddels in het ziekenhuisbed, inclusief operatiehemd en zo'n sexy gaasonderbroek
Ik word pas om 15:00 uur geopereerd. Ik heb nu al het idee dat ik een paard op kan!!
Ik ken het gevoel. Gelukkig mocht ik mijn eigen onderbroek aanhouden.
Vervelend als je pas zo laat aan de beurt bent.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 11 november 2016 om 15:39
Wat fijn Lady!
Klinkt lekker, cheescake, jammer dat ie op is Elf.
Tak onder het mes. Hoop op een geslaagde operatie. Tot straks.
Koppijn en moe, maar mijn buik houdt zich vrij rustig.
Ben van plan morgen gewoon te gaan shoppen met mijn moeder.
Niet dat ik iets kan kopen, want mijn geld is op. Maar ik krijg nog een verjaardagscadeau.
Als ik weer wat gespaard heb wil ik deze muurposter op een muurtje in huis:
Heeft er iemand ervaring met zelfklevend behang? Blijft dat goed zitten?
Niet dat ik iets kan kopen, want mijn geld is op. Maar ik krijg nog een verjaardagscadeau.
Heeft er iemand ervaring met zelfklevend behang? Blijft dat goed zitten?
vrijdag 11 november 2016 om 16:58
quote:-Kittens- schreef op 11 november 2016 @ 15:39:
Wat fijn Lady!
[afbeelding]
Heeft er iemand ervaring met zelfklevend behang? Blijft dat goed zitten?Kittens, ik heb al 6 jaar een muurposter en die zit nog net zo stevig als toen ik hem opplakte.
Wat fijn Lady!
[afbeelding]
Heeft er iemand ervaring met zelfklevend behang? Blijft dat goed zitten?Kittens, ik heb al 6 jaar een muurposter en die zit nog net zo stevig als toen ik hem opplakte.
vrijdag 11 november 2016 om 16:59
Oh Takk, was dat vandaag al? Succes met wakker worden dan maar .
Ik kreeg vandaag ineens een belastingteruggaaf, van 2012 . Die heb ik nooit gekregen omdat ze niet wilden geloven dat mijn bankrekening mijn bankrekening was, en ik ben dan zo'n muts dat ik na twee vruchteloze telefoontjes denk 'stik er maar in'. Ik heb er verder nooit meer aan gedacht ook, dus dat was wel even een leuke verrassing. Ik heb meteen (in huiselijke kring) de bestellingen maar opgenomen voor de bezorgitaliaan, dat scheelt weer koken ook .
Ik kreeg vandaag ineens een belastingteruggaaf, van 2012 . Die heb ik nooit gekregen omdat ze niet wilden geloven dat mijn bankrekening mijn bankrekening was, en ik ben dan zo'n muts dat ik na twee vruchteloze telefoontjes denk 'stik er maar in'. Ik heb er verder nooit meer aan gedacht ook, dus dat was wel even een leuke verrassing. Ik heb meteen (in huiselijke kring) de bestellingen maar opgenomen voor de bezorgitaliaan, dat scheelt weer koken ook .
vrijdag 11 november 2016 om 17:35
Er is iets (op micro niveau) vreselijks gebeurd.
Waarom weet ik niet maar ik was vanmorgen ontzettend duf.
Dat het lijkt alsof je niet wakker wordt.
Toen ik mijn dochter had weggebracht kreeg ik er koppijn bij, vanuit mijn nek.
Nadat ik van alles had gedaan vond ik dat ik met een paracetamol even op de bank mocht gaan liggen.
Zo gezegd, zo gedaan.
Ik werd drie uur later wakker.....
Mijn dochter was al een half uur uit, had me gebeld, geappt, was in paniek geraakt en mijn geluid stond uit.
Ik schrok wakker, greep mijn foon, zag de oproepen, de apps, draafde naar de autosleutels, zonder jas, tas, op slippers en belde mijn arme kind in de auto.
In acht jaar brengen en halen nog nooit gebeurd en nu meteen big time.
Ze was bang dat ik een ongeluk had gehad, zo zielig.
Ik ben er helemaal ellendig van.
Waarom weet ik niet maar ik was vanmorgen ontzettend duf.
Dat het lijkt alsof je niet wakker wordt.
Toen ik mijn dochter had weggebracht kreeg ik er koppijn bij, vanuit mijn nek.
Nadat ik van alles had gedaan vond ik dat ik met een paracetamol even op de bank mocht gaan liggen.
Zo gezegd, zo gedaan.
Ik werd drie uur later wakker.....
Mijn dochter was al een half uur uit, had me gebeld, geappt, was in paniek geraakt en mijn geluid stond uit.
Ik schrok wakker, greep mijn foon, zag de oproepen, de apps, draafde naar de autosleutels, zonder jas, tas, op slippers en belde mijn arme kind in de auto.
In acht jaar brengen en halen nog nooit gebeurd en nu meteen big time.
Ze was bang dat ik een ongeluk had gehad, zo zielig.
Ik ben er helemaal ellendig van.