Het Stamcafé XXV
vrijdag 11 november 2016 om 21:23
Oplaaddagje gehad! Heerlijk! De zingende kindjes kwamen dit jaar aan een gesloten deur. Toen ik thuis kwam waren de etageburen net hun zitjes in de hal op aan het ruimen. De snoep- en fruitkorven waren leeg. De wijnflessen ook
Takkie ik hoop dat alles goed gegaan is en dat je al hebt mogen eten. En Kittens; ik heb ook altijd van die toestanden. Man staat er dan ook vaak hulpeloos bij.
Leo balen, maar wat Feow zegt.
Fijne avond allen en vast fijn weekend.
Takkie ik hoop dat alles goed gegaan is en dat je al hebt mogen eten. En Kittens; ik heb ook altijd van die toestanden. Man staat er dan ook vaak hulpeloos bij.
Leo balen, maar wat Feow zegt.
Fijne avond allen en vast fijn weekend.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 11 november 2016 om 21:33
Oh de oude dame... Ik hoop dat ze afgelopen nacht gewoon veel 'gedroomd' heeft want ik zag vanavond de buren en zelfs zij hebben haar horen krijsen. En we wonen zeker niet in geluidsgevoelige flats Als het zo verder gaat, toch maar opnieuw naar de DA met de vraag hoe we dit moeten aanpakken. DA vond poes een paar maanden geleden nog zeer gezond en vitaal voor haar leeftijd.
Misschien moet jij bij haar komen slapen Kittens zodat ze over je kan 'moederen'.
Misschien moet jij bij haar komen slapen Kittens zodat ze over je kan 'moederen'.
vrijdag 11 november 2016 om 21:51
Ze 'plakt' nu trouwens weer vast aan mijn schoot, de oude flirt.
Oh en ik at ' vleesbrood met kriekskes en een paar frietjes'. Had zo uit mijn oma's keuken kunnen komen, zij het dat er excuussla bij was: Zou mijn oma nooit bedacht hebben!
Oh en ik at ' vleesbrood met kriekskes en een paar frietjes'. Had zo uit mijn oma's keuken kunnen komen, zij het dat er excuussla bij was: Zou mijn oma nooit bedacht hebben!
vrijdag 11 november 2016 om 22:45
quote:barbaracartland schreef op 11 november 2016 @ 22:41:
[...]
Ja, daar moest ik even over nadenken. De Sint Maartenlopers hebben met met aldibounty's laten zitten en die vind ik vies.
En met jou?
er komt misschien nog een moment dat je niks te snaaien hebt en je blij bent dat je die gore dingen niet hebt weggegooid.
met mij gaat het goed, ik ga er ook meteen weer vandoor, wat drinken met vrienden.
fijne avond en tot later!
[...]
Ja, daar moest ik even over nadenken. De Sint Maartenlopers hebben met met aldibounty's laten zitten en die vind ik vies.
En met jou?
er komt misschien nog een moment dat je niks te snaaien hebt en je blij bent dat je die gore dingen niet hebt weggegooid.
met mij gaat het goed, ik ga er ook meteen weer vandoor, wat drinken met vrienden.
fijne avond en tot later!
very metal
vrijdag 11 november 2016 om 22:54
Gek. Ik kan geen topic openen.
Wil ik toch die one day fly doen. Gaat niet. Dus. Moet iemand anders dan maar doen.
Wel even Kajagoogoo hier
https://www.youtube.com/watch?v=qsjzcT1QKYs
Wil ik toch die one day fly doen. Gaat niet. Dus. Moet iemand anders dan maar doen.
Wel even Kajagoogoo hier
https://www.youtube.com/watch?v=qsjzcT1QKYs