Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Alle reacties Link kopieren
quote:takkentrol schreef op 11 november 2016 @ 07:47:

Solo ze gaan bot weg halen uit mijn scheenbeen of heup en dat moet in mijn arm. Vandaar dat ik ook de narcose krijg denk ik.

Ah, ja, dan snap ik het. Niet dat het me verder aangaat natuurlijk.

Ik heb van de week een kleine operatie ondergaan die onder narcose moest en ik heb het weer overleefd. Dit ter geruststelling.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Hoi!

Ik ben een weekje niet geweest, maar kom toch even zwaaien zonder terug te lezen

Knuf voor allen - ik ren meteen weer verder ...
quote:MissMillicent schreef op 11 november 2016 @ 07:20:

Solo, je bent nodig.....

Taaltechnisch vraagjeIk heb alleen verstand van spelling.
Na nog maar 3 dagen baal ik stevig van het gips.
quote:yasmijn schreef op 11 november 2016 @ 08:03:

Na nog maar 3 dagen baal ik stevig van het gips.Tegen de tijd dat je er niet meer van baalt, sterker nog, tegen de tijd dat je volledig aan het gips gewend bent mag het er weer af. En baal je daar weer van, omdat je arm dan zo slapperdewatski is.
Sterkte Takkie en Beterschap Kittens.
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:yasmijn schreef op 11 november 2016 @ 08:03:

Na nog maar 3 dagen baal ik stevig van het gips.Weet je al of je geopereerd moet worden Yas?
quote:Solomio schreef op 11 november 2016 @ 08:05:

[...]

Tegen de tijd dat je er niet meer van baalt, sterker nog, tegen de tijd dat je volledig aan het gips gewend bent mag het er weer af. En baal je daar weer van, omdat je arm dan zo slapperdewatski is.Klopt! Je gaat je gips nog missen!
Sterkte Takkie! Beterschap Kittens! Veel plezier Millie! Geduld Yas, ik ben er ook niet goed in

Wat een nacht! Dove kat heeft de hele nacht 'gegild'. Het vreemde is dat ze gewoon lekker op de bank ligt, dus niet 'aan het zoeken is' of in paniek is, en om het kwartier begint met een bescheiden 'mauw' begint. Vijf minuten later heeft de 'Mauw' het geluidsniveau van een symfonisch orkest bereikt. Ik ben haar een paar keer gaan halen, meegenomen naar haar favo-plekje in de slaapkamer, maar na een paar minuten vertrekt mevrouw weer naar de bank en begint het feest opnieuw.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Kittens, wat een charmant verhaal lieverd.

Maar zo menselijk.

Toen ik nog met de ex getrouwd was had ik ook zo'n virus. Dat je in ieder geval een etmaal volkomen lek bent en de herrie uit zo'n beetje al je gaten komt.

Ik lag in bed en moest overgeven. De wc redde ik niet meer maarrrr...ik had heel handig een emmer voor dat doel in de buurt.

Snel ging ik op de rand van mijn bed zitten.

Met overgave keerde ik mijn maag om, met grote kracht, zoals dat gaat bij zo'n virus.

En dat was dan weer too much voor de andere kant. Ook daar ging het mis.

En je kunt er niets aan doen. Ik liet me, om de schade te beperken, snel op de grond vallen.

Mijn ex kwam bezorgd binnen en als ware ik door de duivel bezeten gromde ik hem toe dat hij wegggggg moest wezen.

Het onaangename aangezicht van alles wat in emmer en op de vloer terecht kwam wilde ik hem besparen.

Man, man, man, wat een ellende.

Dus dat jij de plee nog hebt gehaald, én je broek uit had, grote kuddo's!
quote:Solomio schreef op 11 november 2016 @ 08:05:

[...]

Tegen de tijd dat je er niet meer van baalt, sterker nog, tegen de tijd dat je volledig aan het gips gewend bent mag het er weer af. En baal je daar weer van, omdat je arm dan zo slapperdewatski is.
quote:takkentrol schreef op 11 november 2016 @ 08:11:

[...]

Weet je al of je geopereerd moet worden Yas?Nope. Dinsdag weer naar ziekenhuis.
Goedemorgen allemaal.

Sterkte met de operatie Takkie, komt vast goed

Beterschap voor de zieken, gebrokenen en de al geopereerden en veel plezier voor de uitgaanders.

Fijne dag.
Och wat erg Leo maar stiekem moest ik er ook een beetje om lachen.

Ik heb ooit een voedselvergiftiging gehad met het zelfde resultaat. Hele nacht in de weer geweest. Het was midden in de zomer, hartstikke warmen ik had een soort lang nachthemd aan, zo'n djellaba die ze in Egypte dragen. Enniehoe, ik sta te kotsen boven de toilet en inderdaad met zo'n kracht dat het er aan de andere kant ook uit gierde. Hele djellaba onder de shit Echt niet dat ik die over mijn hoofd ging uit trekken!! Ik heb een schaar gepakt en de voorkant open geknipt.

Vervelend Yas dat je nog niks weet. Ze hebben mij in maart ook 2 weken in het gips gezetbvoor ik geopereerd werd. Sterkte.

Ik heb trouwens honger!! Mocht vanaf vannacht niks meer eten en vanaf nu ook niet meer drinken.
quote:MissMillicent schreef op 11 november 2016 @ 06:54:

Roosje, onze muziekheld is dood. Hè bah, toch een rottig bericht, ook al was hij al wel 82.

https://www.youtube.com/watch?v=IEVow6kr5nI

O nee! Wat ontzettend verdrietig.

Wat was hij een geweldige artiest.
Life is short. Eat dessert first.
Ach jeetje Angie, da's ook wat!
Angie Wat een verwarrende en moeilijke situatie!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Angie, wat sneu! Gecondoleerd.
Sterkte, Takkentrol!
Wat akelig, Angie
Dank je voor de kuddo's Leo. Ben idd blij dat alleen wc en emmer onder zaten.

(En man heeft het allemaal netjes opgeruimd )

Ik maak me nu een beetje zorgen om een vriend die ik gisteren opzocht in het ziekenhuis. Zo'n virusje kan hij echt echt niet gebruiken. Moet ik hem waarschuwen? Maar dan is hij misschien ongerust over iets wat hij niet krijgt of waar toch niks aan te doen is (denk ik).

Bedankt voor de beterschap wensen en de smakelijke verhalen.

Was sneu en akelig Save. Gecondoleerd.
Thanks ladies
quote:Oudblond schreef op 11 november 2016 @ 09:03:

Sterkte Takkie! Beterschap Kittens! Veel plezier Millie! Geduld Yas, ik ben er ook niet goed in

Wat een nacht! Dove kat heeft de hele nacht 'gegild'. Het vreemde is dat ze gewoon lekker op de bank ligt, dus niet 'aan het zoeken is' of in paniek is, en om het kwartier begint met een bescheiden 'mauw' begint. Vijf minuten later heeft de 'Mauw' het geluidsniveau van een symfonisch orkest bereikt. Ik ben haar een paar keer gaan halen, meegenomen naar haar favo-plekje in de slaapkamer, maar na een paar minuten vertrekt mevrouw weer naar de bank en begint het feest opnieuw. Dank Blond, jij ook een fijne dag. En succes met de dove mevrouw.
Angie ik heb je berichtje gemist. Iemand overleden? In ieder geval heel veel sterkte als je een moeilijke tijd hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven