Blij!!!!

31-12-2008 01:40 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
zo, moet ff mijn verhaal kwijt. Mijn date (die eigenlijk donderdag zou komen maar we konden niet zo lang wachten) is net weg en we hebben echt een superavond gehad! (was 4e date)Scheelde niet veel of toch seks gehad, maar heb hem mijn angst uitgelegd en hij begreep het. En toen vroeg hij; hebben we nu verkering? Hahaha, echt schattig. Dat is heel lang geleden dat een man zo zijn best doet voor me en me laat merken dat hij me geweldig vindt! Ik voel me zekerder dan ooit! En ja, ik laat hem ook heel duidelijk merken dat ik hem super leuk vind! Nu al zin in donderdag!

(hij is vandaag speciaal met zijn schoonzus gaan winkelen voor spulletjes om zijn huis wat gezelliger te maken voor mij, hihi)
Heerlijk toch!

Lekker van genieten!
Kijk.... dat is nog 's een post om vrolijk van te worden Heerlijk voor je! En ook erg fijn om zo het jaar af te sluiten en het nieuwe jaar te beginnen met dat fijne gevoel
Wat goed om te horen!!!! Zo zie je maar!! Lekker van genieten.
Een leuke post om de ochtend mee te beginnen. Leuk voor je!! Geniet er maar lekker van
Geniet van elkaar. Het zal vast een mooi nieuwjaar worden voor jullie !!

groetjes

Geniet met volle teugen!

Heerlijk topic!
Wauw ! echt leuk voor jou/jullie, geniet ervan !
Wat schattig 'hebben we nu verkering?' Dan smelt je toch? Geniet er maar van
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Snap dan niet waarom je in je vorige topic die je bent begonnen zegt, dat je de "de relatie" definitief verbroken hebt, en je daar goed bij voelt...
hi,

leuk voor je. Maar even een opmerking. Ik weet niet wat je angst mbt seks is, maar op een 4e date hoef je dat iemand echt niet uit te leggen hoor. Gewoon een nee, wil ik (nog) niet is dan echt wel voldoende. Zo goed ken je hem toch niet?

En verder, geniet van de vlinders.

Marah
Wat een vrolijke post, leuk! Geniet er maar van, jouw nieuwe jaar kan in ieder geval niet beter beginnen!
Wat heerlijk, pannekoekje!

Wat of hoe heb jij eigenlijk geantwoord op 'hebben we nu verkering?'

De feel-good stories worden een trend, forummers, we zetten deze stijgende lijn toch wel voort??
?! Je had het toch 'uitgemaakt' omdat hij jou liet zitten en jij al opppas enzo geregeld had??
quote:tefalpannetje schreef op 31 december 2008 @ 09:14:

Snap dan niet waarom je in je vorige topic die je bent begonnen zegt, dat je de "de relatie" definitief verbroken hebt, en je daar goed bij voelt...Ja, typisch, die post over dat uitmaken is nog geen 24 uur geleden.
Ik snap het ook niet
ik ben ook het spoor even kwijt...
Gefeliciteerd, geniet ervan!
Peas on earth!
Volgens mij bedoelde ze in dat andere topic dat ze het gisteren heeft uitgemaakt met haar SV (voor zover je het daarmee kunt uitmaken?).
Peas on earth!
Princes, wat is er met je erwten gebeurd!
Ja, die andere post is over dat ze het uitgemaakt heeft met haar SV en nu helemaal voor hare date kan gaan. Zo heb ik het toch ook begrepen.
Schiet mij dan maar lek, maar in dat hele topic is nog nooit een SV ter sprake gekomen, ging hier echt om dezelfde persoon, bedoel dus het topic; na hoeveel dates mag je iets verwachten?
quote:Perel schreef op 31 december 2008 @ 11:56:

Princes, wat is er met je erwten gebeurd!

Prinses heeft oliebolerwten

En pannekoekje...klopt toch dat je je SV vaarwel hebt gezegd en nu verkering (heerlijk woord) hebt met de leuke meneer??

GENIET ERVAN!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
ja, heb mijn SV aan de kant gezet om hierme verder te kunnen. Was niet diegene die een oppas had geregeld, want ik heb nog geen kinderen, haha.

Ik heb vanacht gewoon niet kunnen slapen, zo blij en verliefd ben ik.
Geniet ervan maar doe het rustig aan..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven