Is het al vijf uur?

30-12-2008 16:36 256 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben chaggereinig. Wil aan de drank. Is het al vijf uur?

Wat vind jij van alcohol?

Totaal aantal stemmen: 79

Maakt meer kapot dan je lief is (13%)
Er zit altijd wel ergens een vijf in de klok (32%)
Ik geniet en drink met mate (38%)
Ik geniet en drink met mijn maten (15%)
geen mening (3%)
Dhel, als jij ook al zo oud bent, ken je vast de Troubadour ook wel. Dat was beneden zuipen en boven dansen. Of was het andersom?
quote:Lorelai schreef op 30 december 2008 @ 21:48:

[...]

Yep, dat doolhof. Mijn beste borrelpraat stemt nog altijd uit die tijd. Breek me de bek nait oop'n ;)

Ahhhh, toe???

Dames, de bodem van mijn fles Amé is bereikt dus na deze wilde avond ga ik naar bed, filmpje kijken. Als mijn dekbed tenminste inmiddels weer droog is...
quote:Very Cherry schreef op 30 december 2008 @ 21:49:

[...]

Ik rook niet, maar wens daarom niet gediscrimidingest te worden. Ik rook af en toe sigaren, dat dan weer wel Waar blijf je nou? Jas an, fles in de tas en aanrukken.

Ik discriminidinges nooit, wat denk jij wel, new best friend, politiek correct is my middle name!

Vertel jij mij maar eens wat nou de beste kroeg is in de Oude Haven, en dan spreken we daar deze week nog af! HA!
quote:Zamirah schreef op 30 december 2008 @ 21:57:

Dhel, als jij ook al zo oud bent, ken je vast de Troubadour ook wel. Dat was beneden zuipen en boven dansen. Of was het andersom?Jaaa, die ook! Beneden zuipen, geloof ik... Kweetnietmeer. Kwam eigenlijk alleen voor dansen. En later kwam er ook nog iets van een salsaplek of zo, staat me iets vaags van bij.
quote:Lorelai schreef op 30 december 2008 @ 21:58:

[...]Ik discriminidinges nooit, wat denk jij wel, new best friend, politiek correct is my middle name!

Vertel jij mij maar eens wat nou de beste kroeg is in de Oude Haven, en dan spreken we daar deze week nog af! HA!Eerlijk gezegd kom ik daar nooit Ik ben meer een Binnenweg-slet. Avondje whisky drinken in Stalles?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Zamirah schreef op 30 december 2008 @ 21:57:

Dhel, als jij ook al zo oud bent, ken je vast de Troubadour ook wel. Dat was beneden zuipen en boven dansen. Of was het andersom?

Beneden zuipen ja. Dan vielen er minder de trap af.

Kent een van de oudjes de Kattebak nog?
Wat een fijne avatar Nijn!

Ik was vandaag al om 3 uur aan de drank, want schaatsen (op natuurijs, zoooo mooi!), en we hadden flesjes Underberg mee, want ja, je moet natuurlijk wel een beetje warm blijven!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
quote:loomii schreef op 30 december 2008 @ 22:08:

[...Kent een van de oudjes de Kattebak nog?Jazeker!
quote:Very Cherry schreef op 30 december 2008 @ 22:02:

[...]

Eerlijk gezegd kom ik daar nooit Ik ben meer een Binnenweg-slet. Avondje whisky drinken in Stalles?Haha, ik ook niet. I'm game for Stalles!
Ah, Loomii ook al hier, natuurlijk! Ik mis nog wel wat mensen voor wie dit ook een leuk topic is; Tweeling.... Lonbonton.... dat kan nooit lang meer duren

Balen van PP trouwens Nijn, hopelijk gaat het beter worden als hij er wat langer werkt! Of verhuizen idd maar weer, jullie hobby toch
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Hi Demo, ja, kan niet missen natuurlijk hè

Heb je genatuurschaatst? Wauw! Na hoeveel Underbergjes gaat dat het beste?

Zamirah! De Kattebak was wel een van mijn favo hangouts, vroegah. Moest wel ff heel diep graven naar de naam, overigens.
Zó, huis weer opgeruimt, tijd voor nog een borrel (ben pas nét over de helft van mijn fles rode wijn )
quote:Demoiselle schreef op 30 december 2008 @ 22:29:

Ah, Loomii ook al hier, natuurlijk! Ik mis nog wel wat mensen voor wie dit ook een leuk topic is; Tweeling.... Lonbonton.... dat kan nooit lang meer duren

Balen van PP trouwens Nijn, hopelijk gaat het beter worden als hij er wat langer werkt! Of verhuizen idd maar weer, jullie hobby toch

Hee Dee, vergeet mij niet !!

(net thuis van dagje weg (met auto) en nu aan de rose Lindemans bubbels. Lekker in de bonus-aanbieding, dus maar 'net' iets duurder dan een doordrinkwijntje (ok, da's beetje gelogen, maar toch 6,99 ipv 8,99) en heerlijk. Drink van Kerst tot Oud&Nieuw bij voorkeur alleen bubbels !

Proost hier allen tezamen!
Lees het nu pas!

Nijn, chagarijnige bij over?
Ja Bloesvrouw, ik ben er al weer overheen. Meestal begint zoiets rond een uur of 3 s middags als ik de hele dag alleen met de kinderen ben, dus vandaag ... wie weet.

Maar vandaag gaan we oliebollen bakken, tenminste, dat is het idee. Dan moet ik eerst die Nijnen nog uit hun pyama slaan en in een jas met toebehoren. Dat valt meestal niet mee.

Gisteren hebben we de film Simon gekeken, die lag hier al een tijdje te wachten. Pra-ch-tig!
De film Simon?

Ken ik niet?

Maarre, mooi dat je er weer overheen bent!

Niet te hard uit de pyama's rossen he? Wordt het nog een ergere troep dan met de oliebollenmix stoeien!
Is een Nederlandse film, Bloes, van een paar (2?) jaar geleden. Echt een aanrader!

Ze zijn zichzelf nu uit de pyama aan het slaan, dat is makkelijker.
Het is 15.00 uur, en dus weer tijd voor wijn.
Meh, ik ben wat brakkig van gister, dus ik wacht nog even.
Ik wacht ook nog even hoor. Deze middag is niet zo wanhopig als gisteren, dus no need for booz so far.

Kmot ook nog oliebollen bakken zodalek.
Hebbie nog steeds geen oliebol in of uit he vet, Nijn? Ik denk, kom ff proeven ( niet dàt ik het kan proeven, ben snipverkouden, daar niet van, maar meer voor het idee, dan he? ) !
Nou, komt dat even goed uit dat je verkouwen bent. Moet je een rumflappie van me proberen, is het zo gedaan met die snotneus!

De rest van mn deeg wil niet rijsen; wilde nog oliebollen maken ook. Verdorie. Rottroep verkopen die lui van Koopmans ook.
Shiiiiiiiiit, dat wordt niks. Volgende keer doe ik het weer zelf, met gist.

De keuken is een slagveld, slieren deeg van aanrecht naar kastdeurtjes, mn toetsenbord zit nu ook nder het plakdeeg maar rijsen ho maar.
Ai, Nijn, da's niet grappig!

Maarre, die rumflappen? Kom ze graag een keertje proeven als ik NIET verkouden ben, vind je dat goed, ja?

Succes met de zooi, wijjffie, hoop dat je dat voor middernacht nog redt....
Nog 11 minuten!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven