Sneue single zaterdag

12-11-2016 20:39 87 berichten
Bij deze verklaar ik voor geopend: Sneue-single- kroeg!

Uiteraard we zijn sneu dus appelsap en kamillethee

Oww trouwens, wil iemand mij vertellen waarom thuis blijven op zaterdag officieel zo triest is? Is dat wel zo ?

Snap het zelf niet

Ik ga warme choco maken, meer liefhebbers?

En wat gaan jullie doen? (In navolging op Mevrouw Teau's zaterdagochtend topic)
Nee ik woon er nog helemaal niet

Het is net een paar weken officieel van mij, moet nog het een en ander aan gebeuren.

Herkenbaar wat je zegt. Hier gaat het ook met pieken en dalen.

En ik kom er net achter dat dit kleine dalletje waar ik in zit toch te maken heeft met laatste date fiasco. (Was leuk, toen nog leuker en ineens was het niet meer leuk. Ok is vooral erg leerzaam geweest, en ben ook blij dat het uiteindelijk niks geworden is want we passen niet bij mekaar, voor geen meter, maar hen bang dat ik niet moet ontkennen dat het toch wat met mn zelfvertrouwen en ego heeft gedaan)
Alle reacties Link kopieren
ik heb het uitgemaakt met mijn vriend. nu ook weer single en heel zakdoeken en chocola nodig
quote:Annoniempje04 schreef op 13 november 2016 @ 09:18:

ik heb het uitgemaakt met mijn vriend. nu ook weer single en heel zakdoeken en chocola nodig
Annoniempje04

Alicemorgan82 tijd om jezelf een knuffel te geven en te zeggen dat je een mooie lieve vrouw ben en dat de prins op het witte paard vanzelf langs komt
quote:single1985 schreef op 13 november 2016 @ 09:48:

Annoniempje04

Alicemorgan82 tijd om jezelf een knuffel te geven en te zeggen dat je een mooie lieve vrouw ben en dat de prins op het witte paard vanzelf langs komt wat lief dat je dat zegt...
Hoi
Hoi zwitsal_nijntje

Toch wel een groot voordeel van single zijn als je de deur niet uit hoeft gewoon lekker de hele dag in een huispak rondlopen niemand die je ziet
quote:single1985 schreef op 13 november 2016 @ 13:30:

Hoi zwitsal_nijntje

Toch wel een groot voordeel van single zijn als je de deur niet uit hoeft gewoon lekker de hele dag in een huispak rondlopen niemand die je ziet Juist
quote:Lady_Grey schreef op 12 november 2016 @ 22:55:

[...]

Ik heb ook een kat, maar tot nu toe heeft hij alleen mijn puzzel overhoop gegooid en op de stukjes gekauwd Ik puzzel tegenwoordig op de Ipad: nooit geen losse stukjes of puzzels die niet compleet zijn
quote:single1985 schreef op 13 november 2016 @ 13:30:

Hoi zwitsal_nijntje

Toch wel een groot voordeel van single zijn als je de deur niet uit hoeft gewoon lekker de hele dag in een huispak rondlopen niemand die je ziet

Single zijn of niet als ik in een lekker huispak wil rondlopen met de gordijnen wagenwijd open en met bezoek op komst ga ik me echt niet omkleden hoor !

Ook voor een partner niet, tuurlijk kleed ik me dan ook gewoon leuk aan, maar ga echt niet altijd ' strak in de lak ' hoor :P
Dat wat ik nu aan heb kan ik geen bezoek mee ontvangen dan word ik gelijk gedwongen om mee te gaan shoppen het is dat het zo lekker zit
quote:single1985 schreef op 13 november 2016 @ 15:17:

Dat wat ik nu aan heb kan ik geen bezoek mee ontvangen dan word ik gelijk gedwongen om mee te gaan shoppen het is dat het zo lekker zitMensen kijken mij ook wel eens aan maar heb dan toch best wel een " boeit me niet " op mijn hoofd geschreven.

Zwart met witte hartjes fleecebroek, knalroze trui met een beertje hoofd erop ook lekker zacht. En mijn dierenpantoffels uit gedaan, katten zijn er bang van dat is de enige uitzondering :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven