Hij is 14 jr jonger; en heeeeerlijk!

23-07-2008 21:15 4998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tenminste dat vermoed ik, hahaha!!!

Er is nog niets oneerbaars gebeurd, maar deze jongeman maakt nu al ruim een jaar op alle mogelijke manieren duidelijk dat hij mij wel ziet zitten.

Gezien zijn leeftijd en levensfase (student, op het punt voor stage naar het buitenland), en de mijne (happy single, carrierevrouw) is het duidelijk dat we elkaar alleen seksueel interessant vinden.

Zoals ik al zei, er zit 14 jr leeftijdsverschil tussen ons; ik 37, hij 23.

Mijn vriendin vindt "het niet kunnen", ik heb een jaar lang de boot afgehouden, maar denk nu inmiddels "what the heck!"...

Uit nieuwsgierigheid; wat vinden jullie???

(er staat trouwens binnenkort een date gepland...)
Allereerst: TOMY!!!!

I hate to say I told you so, but...ehmmm.... I told you so!!!

Geniet! Van elkaar, het gevoel, de belofte, de verbintenis (hoe tijdelijk misschien ook), van haar en van jezelf...

En dan.

Mijn lieve, allerliefste Djoels.

Ik hield al van je Djoels. Ik ken je niet als sliert, ik ken je niet als professional. ik ken je niet. Maar ik hield al van je vanaf het moment dat je hier mijn gevoelens kwam verwoorden. En nu houd ik nog meer van je. Omdat je zojuist in de voorgaande post alles hebt gezegd dat ik zou willen zeggen. Omdat ik ook zo ben, ben geweest, wil zijn en liever niet wil zijn.

Omdat ik weet hoe het is om te leven met slechts leven zelf als doel. En tegelijkertijd de wens om 'normaal' te zijn.

Om te neuken met je hart en lief te hebben met je kut. En vice versa, maar dan andersom ( )

Om stoer te zijn en angstig tegelijk.

Om te kunnen schrijven op een manier die mensen willen lezen. ( )

Om bewonderd en eenzaam tegelijk te zijn.

Want waar zijn die andere zielen die ook zo durven/moeten/willen zijn???

Ik kom ze in het dagelijks leven zo weinig tegen.

Maar ik ontmoet ze hier, op ons topic. Een topic op de sexpijler. Waar het over veel meer dan seks gaat. En waar we volgens mij door de Angel gedoogd worden omdat het wel over passie gaat.

en passie is tenslotte The Fuel.

De energie die seks maakt tot wat het is. Maar ook de energie die ons drijft. Tot wanhoop en ook tot uitblinken.

Op dit topic gaat het altijd over passie. Vuur. De meest ongrijpbare der elementen.

Wat is het? Hoe benoem je het? Hoe leg je het uit?

Het is het geile verlangen, waar we hier over schrijven. Het hunkeren naar zijn lul, het smachten naar zijn lippen, het branderige gevoel tussen de benen dat slechts bezwijkt onder zijn mannelijkheid.

Maar het is ook het vermogen om te durven. Te durven voelen. Te durven fantaseren, te durven uitspreken, te durven willen. En te durven weten.

Sprookjes? Ik schreef en leefde er velen. Ik leef er nu een.

Ook ik had al eerder mooie momenten van eenwording, zowel mentaal, als fysiek en spiritueel. Zowel met mannen als vrouwen. Soms gecombineerd met seks en soms niet. Soms ook louter seksueel.

Het was heerlijk, prachtig, geil.

Maar ik hoef maar te denken aan ieder moment dat ik samen was met JG, aan het plezier, het genot, het begrip en het automatische vertrouwen en ik weet weer waarom ik nu al maanden alleen aan hem kan denken, naar hem kan verlangen en alleen ZIJN pik wil en geen enkele andere...

Ik kokhals lichtjes bij de gedachte zijn ouders te ontmoeten, laat staan dat ik mezelf Kerst met zie vieren (en laat staan dat ik zou DURVEN me te laten betrappen in de hal, haha), maar als het bij hem hoort, dan doe ik mee. Net als jij Djoels. En net als jij Djoels, ben ik bang voor de klad. En het 'gewone'. Maar een dagje in joggingbroek op de bank is dan wel eng 'normaal', maar tegelijkertijd wel dat what makes the difference...

En het feit dat jullie geen 'kerstgevoel' konden oproepen op het moment dat jullie het wilden, maar het wel dankbaar ontvingen toen het zich aandiende stelt me gerust; bij jullie komt die klad er echt niet zo makkelijk in!

Ik hoop dat je dit nog leest voordat je weg gaat.

Want ik wil je "alles" wensen.

Lieve Djoels en Co (sorry, maar hij voelt nu een beetje als een zwager, dus ik spreek hem ook maar even aan )

Ik wens jullie "Alles".

In Parijs en lang daarna.

(zo! Zit echt op mn praatstoel... sorry... ik hou nu op)
Heel mooi om te lezen dit allemaal, geniet ervan dames.. en slaap lekker nologoes
Haha Captain... ik ga echt zo...

Maar aan de andere kant van de wereld is het pas dinnertime... Dusse....

Nou ja. Je weet.
Ja da`s waar, dan nog even volhouden met je slaap en genieten, morgen lekker uitslapen als je niet hoeft te werken, ga ik ook doen
Lief van je Captain...

Ja, ik ga uitslapen morgen.Truste!!
Hetzelfde Nologoes...Slaap lekker
Jemig.... wat een woorden Nologoes...... Ik zit aan een kopje thee..... ik had al een uur geleden naar kantoor moeten gaan, maar ik heb je woorden over en over gelezen, die van mij zelf ook nog een keer.....

Je hebt gelijk in alles wat je zegt.... durven voelen, je angst durven voelen..... bang voor 'de klad', bang voor je eigen fantasie omdat je niet wilt dat het een loopje met je neemt.....Passie.. daar gaat het hier inderdaad om. Passie wat je doet, hoe je leeft, het beleeft, het herbeleeft, passie is wat het leven zo mooi maakt... je beleeft de meest prachtige avonturen, maar maakt je tegelijkertijd kwetsbaar als nooit tevoren.... maar dat risico neem ik.... dat neem ik mijn hele leven al...

Ik lees herkenning in zoveel woorden...... zo ontzettend mooi..

Ik moet een uur in de auto zitten, ik ga er nog eens over denken....

Dit topic is me heel veel waard...
DTEEZ!
Wat een mooie woorden Djoels en Nologoes. Kan hier niets aan toevoegen. Ik herken de angst voor de sleur, ik ken de sleur. De sleur kwam, zag en overwon. En toen alleen verder. Weer even samen met iemand, maar het was het niet. Nu weer zijn er diepe gevoelens. Ik wilde ze niet, ik ging ervoor op de loop, ik verstopte me, maar ze vonden me, beslopen me van achter en ze grepen me beet om niet meer los te laten.

En nu ben ik verscheurd. Tussen wat ik wil, maar niet kan. Tussen wat kan, maar ik niet wil. Balanceren op een dun wiebelig touwtje, de overkant ligt in de mist, onzichtbaar. Geen idee waar dit gaat eindigen. Mijn nieuwe mantra: leef in het nu, geniet zolang het kan.
Mijn sprookje is over en uit! Geen happily ever after!

Ook ik heb een veel jongere man gedate. Hij viel op rijpere vrouwen en mijn nieuwsgierigheid was geprikkeld door de manier waarop we kontakt met elkaar hadden.

We hebben twee superleuke dates gehad en wat mij betreft was het niet bij die twee gebleven............

Hij had er alleen moeite mee dat hij een relatie met een getrouwde vrouw had, kon niet omgaan met het idee dat hij de oorzaak was van iets dat fout was.

En dus beeindigde hij onze 'relatie'............weg sprookje!

Ik heb enorm genoten van het feit dat een man die zoveel jaren jonger is dan ik, zo opgewonden kan raken van mijn lichaam. Die je in alles laat blijken je een geweldige vrouw te vinden. Volgens mij bestaat er geen beter medicijn tegen veroudering en de acceptatie ervan!
DH, ik geloof niet in die ene ware soulmate. In ieder geval niet tot ik hem ben tegengekomen. En tot die tijd probeer ik uit het leven te halen wat er in zit. Ook met al mn zekerheden en al mn onzekerheden. Ik probeer zoveel mogelijk bij mezelf te blijven. Dat is ook niet altijd makkelijk, maar er is maar eentje die ik iedere dag weer opnieuw zie en dat is mezelf. Dus plaats ik mezelf als belangrijkst in mijn wereld. Straks zal mn zoon het belangrijkst zijn, denk ik, en dat is ook goed. Iemand anders waar het even om gaat draaien. En wil zeker proberen er een sterke persoonlijkheid van te maken.

DH, jij ziet jou eigen kracht (eigenwijsheid, overtuigdheid, zekerheid) als zwakte. Maar die dingen zijn juist jouw kracht en probeer die in jezelf en in jouw eigen leven te steken. Je hebt er echt niet perse een man bij nodig.

Zo, oma heeft gesproken...

Djoels; zucht... mooie woorden.

Tom, best snel hoor :-) Lekker genieten van je oudere dame en hou ons op de hoogte.

Djoels: over jouw verhaal van kerstavond wilde ik zeggen: ik geloof ook niet in het kerstgevoel.

Maar na jou verhaal tijdens kerst moet ik zeggen: ik geloof nu ook dat het wel bestaat, het kerstgevoel. Dank je daarvoor.

En de dag na kerst: das het fijne, gewone leven.

Geniet van Parijs en alles wat je daar gaat beleven en vooral van jezelf met JG!!!!

En ik ga mn best doen om die kleine veilig op deze grote wereld vol avonturen te zetten. Dank je wel, Djoels.

Nolo: ook een diepe zucht voor jou. En een glimlach, en hoop, geloof en vooral liefde... Ook dank je wel daarvoor.

En dan Yasmin nog. Als er nog iemand zo gaat schrijven, dan begin ik hier heel hard te janken... Zullen de zwangerschapshormomen wel zijn en het feit dat jullie zo puur zijn, zo echt, zo volop in het leven staan. Pfffffft, heftig voor een maandagochtend middag is het ondertussen.

Angel. Neem de ervaring mee en hou 'm vast. Ook al komt er geen JG meer, je kunt de ervaring ook heel goed gebruiken bij een OG of MVGL. Neem dat van mij aan. Hou het zelfvertrouwen wat hij je gegeven heeft, vast en gebruik het ook de volgende keer weer.

Zo, en nu ga ik even mn neus snuiten (van het wegslikken van tranen...)
Dear Forum Friends, Fellow Loeders en Lezers, allereerst een dikke voor iedereen.

Haha, volgens mij hebben de kerstdagen ons allemaal een beetje week gemaakt, we zitten stotterend en haperend te lezen en te tikken hier!

Ik ben stiekem een beetje trots op dit topic, 'mijn' topic.

Want tjeeses, wat komen we hier af en toe goed tot de kern, zeg!

Gisteravond, voor mijn lange spraakwatervalpost gaf ik hier thuis een dineetje. Ik kookte voor een gezelschap van 10 vrienden, vriendinnen en al het kroost. Ter gelegenheid van het 20 jarig huwelijk van twee van die lieve vrienden die ik al even zo lang ken.

Ik denk aan een quote van de mannelijke jubilaris toen iemand vroeg hoe je dat doet; 20 jaar bij elkaar blijven?

Hij zei, "ach joh, soms trillen bij ons thuis de ramen uit de sponningen, maar dat zijn de momenten dat we weten dat we ECHT om elkaar geven."

Vond ik mooi. En knap.

Ik weet niet of ik het ooit ga meemaken, een jubileum van 20 jaar lief en leed. Maar ik begreep dat het dus altijd om passie gaat. Ook als de ramen trillen bij een ruzie. Maar ik weet wel; met minder neem ik geen genoegen. Ik wil voelen dat ik leef.

Met of zonder man, twintig dagen, twintig maanden of twintig jaar samen, maar net zo lief alleen. Want ik wil het alleen als het 'goed' is.

Nu is het volkomen goed met JG, maar als het dat niet meer is, zullen we er natuurlijk ons best voor doen het weer 'goed te maken'. maar niet to the point where is hurts. Nooit. (Nooit meer.)

Nog iets dat ik graag met jullie wil delen (vooral voor Yas, en DH).

Na mijn scheiding (3 1/2 jr geleden) ben ik eens hard gaan nadenken over wat ik wilde. Op alle gebieden in mijn leven. Ik formuleerde beetje bij beetje hoe mijn ideale leven er uit ziet; zakelijk, prive, in relaties met vrienden, familie en natuurlijk vooral ook in relatie tot mijzelf. En alles begon zich ook te manifesteren. natuurlijk heb ik ook af en toe te maken met tegenslag, onverwachte wendingen en vervelende exen en opstandige puberkinderen tover je ook niet even weg. Maar al met al; my life looks good.

Op het gebied van de mannen wenste ik een partner met wie ik 'on a sexual journey' kon gaan. Al mijn wilde, geile ervaringen die ik al heb gehad; het was me overkomen, ik was met de flow meegegaan, maar nu wilde ik met een partner in volle bewustzijn samen ontdekken wat WIJ geil vinden, wat WIJ samen willen ontdekken. Meer niet. Ik wilde geen vader voor de kids, geen man om op te leunen, geen schoonzoon voor mijn moeder. Nee gewoon een leuke gozer met wie ik mijn geilheid kan delen en samen op ontdekkingsreis kan gaan.

En toen die leuke geile gozer zich aandiende, hield ik de boot af, hahaha! Hij was te jong. Achteraf moeten we er zo om lachen! want dit is precies wat ik wilde! Plezier, geile avonturen en verder geen gelul.

De moraal van het verhaal; durf te vragen om wat je wil, maar durf het vervolgens ook te aanvaarden als het voor je neus staat.

Djoels doet 't. Ik doe het. En it feels really goooooood!!
Nolo:
Wow Djoels en Nolo wat kunnen jullie alles goed verwoorden en mooi schrijven. Kunnen jullie geen boek samen schrijven, iets van de Jonge God kronieken of zo.

Djoels al het moois wat je maar kan beleven in Parijs.
Djoels en Nolo: super wat jullie weer schrijven. Heerlijk!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
ben heeel druk ben all elkedag bij dr geweest en gaat echt goed maar we voelen elkaar ook echt aan en natuurlijk ook heerlijke ... gehad happy an druk nu
Nou Tomy, je laat er in ieder geval geen gras overgroeien. Zou dat de jeugdige overmoed zijn?

Nolo, mooi geschreven!
Lieve Loeders, wens jullie een mooie jaarwisseling en alvast een geil 2009...

Heel veel plezier vanavond dames!

Ik zal in het nieuwe jaar beginnen met het opschrijven van mijn ervaringen met Ervaren Godinnen.

X
Djoels ook voor jou een geile jaarwisseling en een mooi (en ook geil) 2009!

En natuurlijk voor de anderen ook: dat al jullie verlangen, dromen en wensen uit mogen komen!

Vincent: ik ben erg benieuwd...

En ik, ik kreeg zomaar lieve kusjes en knuffels van SV in plaats van geile kusjes en knuffels... ?
oooooooh ik ben zo GEIL
de dame die ik had ontmoet heeft een vriend

en niet vertellen natuurlijk

dus ben weer op zoek naar de mooie oudere dame pfffff wat een gedoe :(
Goedemorgen allemaal!

Allereerst een heel spannend jaar gewenst voor jullie allemaal!

Tomy, kut zeg! Ze wilde jou dus voor erbij, begrijp ik? Of wil ze alleen vrienden zijn? En wat wil jij?

Djoels en Nolo, heb jullie verhalen weer gelezen, wat kunnen jullie alles toch mooi verwoorden! Blijf genieten in 2009.

Ikzelf ben mijn jaar goed begonnen, al zeg ik het zelf. Had jullie toch verteld over die man waar ik verliefd op was, en waarvan ik niet wist wat ik ermee moest? Nou, opeens wist ik het wel, hij moest uit mijn leven en wel asap. Had opeens de ingeving dat hij niet echt om me gaf, of in ieder geval niet op de manier waarop ik dat wilde, dus heb hem gisteren aan de straat gezet. Voel me er niet eens verdrietig onder, al had ik dat wel verwacht. Voel me heel sterk, ben blij dat ik voor mezelf gekozen heb!

Marianne, hoe is het bij jou? Ik ben zooo benieuwd of je al aan het bevallen bent!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Tomy, houdt de moed erin! Je weet nu dat het kan!

Miss, dat klinkt idd als een strak begin van het nieuwe jaar. Hou vast!

Heb zelf een rustige jaarwisseling gehad met een paar vriendinnen op de bank, heel veel lekkers op tafel, prosecco, champie en nog wat lekkers op Skype, hahaha!!

Was echt lief; JG belde vanaf een uurtje of elf en is er de hele avond on and off bijgeweest (af en toe verdween ie naar een ander skypegesprek met vrienden en/of ouders). Klokslag middernacht kwam er een Happy New Year & I Love You... zucht...

Vind het extra lief omdat mijn vriendinnen daar dus gewoon bij zitten en hij niets achterhoudt... DE SCHAT!!!

Ik ga in 2009 zo lang mogelijk van hem genieten, that's fo damn sure!!
Miss T, goed zo!!!

Nolo, hoe lang nog? En hij is idd een schat. Groot gelijk dat je van hem gaat genieten en hij van jou. Mmmmm, klinkt goed hoor.

Tomy, het jaar is nog maar net begonnen Moed houden

Marianne is dus nog niet aan het bevallen. Maar ook geen seksavonturen op dit moment. Jammer genoeg. Hoop wel volgende week met SV te kunnen afspreken.
miss T ze wilden my voor erbij okee de sex was lekker maar om nou altijd de 2e tezijn nee ik blijf zoeken jammer genoeg kom je vrouwen als jullie niet zo vaak tegen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven