Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Probeert je cybervriendje je zover te krijgen dat je irl met hem afspreekt, of vindt hij dit ook nog wel even genoeg?
Hij geeft aan wel meer te willen. Maar we wonen niet echt bij elkaar om de hoek. Het is bijna niet mogelijk om in NL verder uit elkaar te wonen.)
@Petie, dus geen hele spannende date?? Damn, en ik was gewoon al soort van jaloers!

@Geheim, nogmaals: trek je het nog?

@Schaap, oo oo oo hoe onschuldig ben je nu toch eigenlijk??? Hihi..

Ok, ik zat vanavond op mijn werk, knie aan knie met SV, in gesprek met zo'n domme **collega. Terwijl wanneer zij even weg was wij enorm geile gesprekken voeren, sjezus!!! Ik was echt ZO geil! EN nu braaf thuis. Ik HAAT dit!
quote:Petie80 schreef op 30 december 2008 @ 17:41:

@Toytje En was het maandag ochtend 8.30 weer een aangenaam weerzien? Nog een beetje kunnen friemelen tijdens het werk??? Ik hoop dat het snel 2009 is zodat je weer van een fijn huisbezoekje kunt genieten!

Geen friemeltijd gehad maar het was zeker weer een aangenaam weerzien! En gister weer, na t werk met een paar mensen nog wat gaan drinken en een heerlijke zoen kunnen krijgen/geven bij het naar huis gaan, mjam, dat smaakt meteen naar meer! Vandaag werk ik ook de hele dag met hem, maar er zal waarschijnlijk weer geen friemeltijd zijn, geeft niet, komt echt wel weer! En hij vond het ook hoog tijd voor weer een huisbezoekje, was veel te lang geleden

Wens iedereen alvast een hele warme en gezellige jaarwisseling met veel genot en huisbezoekjes in 2009!! (f)
hm,... wil eigenlijk ook wel weer naar mijn werk...
Veel genot en veel huisbezoekjes, dat klinkt goed!!

Fijne avond allen!
quote:mrsLucky schreef op 31 december 2008 @ 10:06:

hm,... wil eigenlijk ook wel weer naar mijn werk...aahhh zielepootje
@DMJN : foto's van mijn hondje gezien ? Lief hé
ik heb de foto's gezien van je hondje...........en waarlijk schat ik vind hem bijzonder mooi.

hij is net als in het echt...............lief, mooi en om te zoenen.

hee, maar is hij wel gezond................had weinig haar op zijn lijffie...............whoehahahahahaha
Net getrimd hé

Vandaar ook het jasje ....
ja dat jasje..................heb je gisteren een konijntje doodgereden en het op dat jasje vast gezet??

en ik moet toegeven, je hondje heeft mooie pootjes
Ik vind dat het hondje nog andere troeven heeft.

Konijntjes doodrijden neen hoor, honkbal gespeeld
Ik ga er vandoor, wil alleen nog een keer naar de maan kijken vanavond....door de mist heen.......kus meisje!
prachtige boodschap MMM.

ik hoop voor je dat ze hem leest.
Ja, doet MMM geregeld, mysterieuze boodschapjes sturen ....

DMJN, gelukkig ben ik naar jou toe altijd heel direct met mijn boodschapjes, daarom alvast en (ondeugendere icoontjes zitten er jammer genoeg niet tussen)
@ Liefblond:

Ja, ik trek het wel. Ik zit op het moment eigenlijk in een paar sterke dagen. Ik voel me wel goed. Over het algemeen vol vertrouwen in de toekomst. Vanavond oud en nieuw gevierd met mijn man, dat was natuurlijk even vervelend, om gelukkig nieuwjaar te moeten zeggen tegen elkaar. Maar niet al te moeilijk.

Ik zou wel willen dat mijn sv gewoon eens tegen me zou zeggen wat hij nou eigenlijk wil. Ik heb al lang niets van hem gehoord, is ook lastig met al die feestdagen, maar ik blijf nu maar afwachten. Dat haat ik van mezelf. Ik snap niet waarom ik zelf niet gewoon een beslissing kan nemen. Waarom hij dat kennelijk voor me moet doen.

Maar toch.... Het gaat niet slecht...
quote:datmeenjeniet schreef op 31 december 2008 @ 12:41:

[...]

aahhh zielepootjeik vind geilheid niet zielig
@Schaap, oo oo oo hoe onschuldig ben je nu toch eigenlijk??? Hihi..

Niet dus, dat blijkt wel.
@Liefblond, tsja wat is spannend? We hebben er geen gras over laten groeien zeg maar. Hij was duidelijk blij me weer te zien. En aangezien we maar twee uurtjes de tijd hadden waren de kleren snel van onze lijven verdwenen! Na afloop nog even lekker liggen soezelen in elkaars armen. Mmmm altijd lekker zo'n afsluiting (vindt ik dan tenminste). Vandaag helaas nog niks van hem gehoord. Hij was vrij vandaag en niet alleen Dat is dan altijd wel weer jammer. Wil graag nog even nakletsen zeg maar!

Dus je hebt niks met je geilheid kunnen doen? Dat is balen. Het liefst wil je die geile praat natuurlijk gelijk in de praktijk brengen :-) Hopelijk komt het er snel weer van!
quote:toytje schreef op 31 december 2008 @ 07:56:

[...]

Geen friemeltijd gehad maar het was zeker weer een aangenaam weerzien! En gister weer, na t werk met een paar mensen nog wat gaan drinken en een heerlijke zoen kunnen krijgen/geven bij het naar huis gaan, mjam, dat smaakt meteen naar meer! Vandaag werk ik ook de hele dag met hem, maar er zal waarschijnlijk weer geen friemeltijd zijn, geeft niet, komt echt wel weer! En hij vond het ook hoog tijd voor weer een huisbezoekje, was veel te lang geleden

Wens iedereen alvast een hele warme en gezellige jaarwisseling met veel genot en huisbezoekjes in 2009!! (f)

Hmmmklinkt toch niet slecht? Ook al was er geen friemeltijd toch lekker kunnen genieten! En een heerlijke zoen smaakt altijd naar meer alleen jammer dat dat niet altijd kan. Ben benieuwd wanneer je weer een huisbezoek krijgt

Nou ik teken ervoor hoor!!!! Veel genot en huisbezoekjes in 2009!!!! Laat maar komen dat nieuwe jaar! Ik hoop voor je dat 2009 een spetterend en opwindend jaar gaat worden voor je
Oeps hij is een beetje erg geschrokken van wat er gebeurd is. Nog erger als ik al geschrokken was.

Vandaag kwam de vraag of ik meer als dit wilde, en een real life ontmoeting zat er voorlopig niet in, want ja hij is getrouwd. Hij is blijkbaar bang dat ik meer wil..........

Alleen maar geantwoord "je bent getrouwd en dat houden we ook mooi zo" Toen vroegen zijn oliebollen/vrouw / kids aandacht dus hij moest er vandoor.

Graag jullie feedback.
Yep, hij is geschrokken. Niet zozeer van jou denk ik, maar van zichzelf.

Hij is er nog niet uit of hij dit pad van vreemdgaan wel op wil.

Zo komt het tenminste op mij over. Verstandige man, denkt niet alleen maar van tussen zijn benen.

Ik krijg het idee dat hij nog nooit eerder is vreemgegaan. Het is ook best een stap natuurlijk.

Als ik jou was zou ik niet aandringen op een ontmoeting. Ga gewoon door zoals jullie al bezig waren. Wie weet krijgt hij ooit nog het lef om wel irl af te spreken.
hee, ga jij nu eens een grote meid worden, en hak verdomme eens knopen door wat je sv betreft.

waarom altijd die beslissingen aan een ander af laten hangen.

juist die houding zorgt er voor dat hij zich van je afkeert.

wij mannen houden niet van slapjanussen, gaat beklemmend aanvoelen.

afstand nemen verdomme, en voor jezelf kiezen.
Jahaa, dat weet ik ook wel...

Ik ben ook ogenschijnlijk heel verstandig.

Niet bellen enzo, ik ben echt heel sterk.

Ik denk er zelfs serieus over na om hem te zeggen dat hij op moet zouten.

In ieder geval een tijdje, tot ik me minder afhankelijk voel.
juist opzouten met die handel............is heel strak plan

anders kom ik ff naar kiwiland en je onder die zeer lekkere kont schoppen................en dan mag je nog blij zijn dat ik er niks in************

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven