Mode & Beauty alle pijlers

goede lipstick

14-11-2016 15:35 24 berichten
Zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar een goede lipstick. Goed betekent voor mij: vochtinbrengend, iets glans maar liever geen parelmoer. Geen lipgloss..

Een zachte middenroze kleur (mag naar de aubergine-achtige kant).

Wat kunnen jullie aanbevelen?
MAC
Bij MAC hebben ze ontzettend veel kleuren en alles tussen Superdroge lipsticks tot lipgloss. Ik vind ertussen in het fijnst.
quote:YouWish schreef op 14 november 2016 @ 15:38:

Bij MAC hebben ze ontzettend veel kleuren en alles tussen Superdroge lipsticks tot lipgloss. Ik vind ertussen in het fijnst.Oke dankje. Gewoon bij de drogist te koop?
Mac inderdaad maar jammer dat het bijna nergens te koop is, buiten online dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:herfstappeltaart schreef op 14 november 2016 @ 15:39:

[...]

Oke dankje. Gewoon bij de drogist te koop?Nope, bij de MAC counter in de Bijenkorf of de Douglas, of in de MAC store.
Niet bij de standaard drogisten als etos. Bij douglas wel. Het is een wat duurder make-up merk maar de lipsticks zijn het geld zeker waard! Ik woon in Amsterdam en MAC heeft hier een eigen winkel. Daarnaast zitten ze ook in de Bijenkorf. Waar woon je?
Ik vind zelf de lipsticks van Lancôme heel erg fijn! Te koop bij o.a. Douglas.
quote:YouWish schreef op 14 november 2016 @ 15:44:

Niet bij de standaard drogisten als etos. Bij douglas wel. Het is een wat duurder make-up merk maar de lipsticks zijn het geld zeker waard! Ik woon in Amsterdam en MAC heeft hier een eigen winkel. Daarnaast zitten ze ook in de Bijenkorf. Waar woon je?Ik woon in Zeeland en een Douglas is hier wel in de buurt. Dank voor de tips. Ik zal de kleuren bij D. gaan bekijken.
quote:herfstappeltaart schreef op 14 november 2016 @ 15:50:

[...]

Ik woon in Zeeland en een Douglas is hier wel in de buurt. Dank voor de tips. Ik zal de kleuren bij D. gaan bekijken.Je zou ook online vast kunnen kijken of ze de kleur hebben die je zoekt. En anders zijn ze altijd erg behulpzaam! Je weet al wat je wil dus dat komt vast goed.
Ik heb heel wat MAC producten gebruikt, vooral lipsticks, maar hier was ik niet positief over.. Naar mijn mening vind ik makeup (en dan weer voornamelijk lipsticks) beter van l'Oreal, wat gewoon bij de drogist te koop is. De lipfinity bijvoorbeeld!

Ik kijk ook naar een ander punt, namelijk lang blijven zitten, zonder elke keer het bij te moeten werken.
say what?
https://www.maccosmetics.nl/cms/locator/index.tmpl

^^ Verkooppunten MAC cosmetics. Niet in Zeeland geloof ik... Wel kun je natuurlijk altijd online bestellen (via Bijenkorf, Douglas en maccosmetics.nl) maar dat is misschien wat lastig als je niet met MAC bekend bent.

Zelf vind ik MAC lipsticks heel fijn!
liliane13 wijzigde dit bericht op 14-11-2016 16:26
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~
Ik ben ook groot Lipfinity-fan

(in buitenland betaalbaarder dan in NL)
Ik vind de simpele lipsticks van essence heel fijn, kiko heeft ook fijne producten vind ik. Catrice voelt ook wel fijn op je lippen, maar ik vind persoonlijk de kleuren wat minder mooi. Alledrie de merken zijn hartstikke betaalbaar en dierproefvrij (ook mooi meegenomen).
Kiko
Een aanrader is de kleur "Faux" van MAC!

Misschien even via Google afbeeldingen swatches zoeken om een idee van de kleur te krijgen, maar dit is een neutraalroze kleur die vrijwel iedereen staat.
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~
MAC lippenstift in combinatie met de lipprimer van MAC, heel de dag mooie zachte gekleurde lippen. Kost wat, maar dan heb je ook wat. De lipprimer maakt sowieso bijna elke lippenstift fijn. De kleur blijft zitten en je lippen worden/blijven fijn zacht. Wel de primer laten drogen tot hij plakkerig is voor je er met lippenstift overheen gaat.
Dankjulliewel allemaal. Wat veel tips, super zeg!
Ik was een poosje geleden op zoek naar een koraalrozige kleur lippenstift. Ik haalde deze kleur altijd van het etos huismerk, maar ze hebben de kleuren en verpakkingen helemaal omgegooid daar.

Advies gevraagd bij Douglas en de betreffende kleur moest besteld worden. Aangezien ik die dag ook een Chanel lippenstift had gekocht heb ik de roze maar even laten zitten, en verrek. Ik stuitte laatst op 'Artdeco' nr 57, bij Douglas.

Hij lijkt heel glossy, en daar hou ik totaal niet van. Maar 1 minuut later is ie 'ingedroogd' en blijft enorm goed zitten. Kostte een tientje geloof ik.

Succes!
Clinique, o.a. te koop bij Douglas
MAC heeft mooie en goede lipsticks, ik ben er in elk geval erg tevreden over. Ook de lipsticks van Chanel zijn erg mooi.
MAC is aanrader. Laatst een lipstick van Charlotte Tilbury gekocht (Bijenkorf A'dam en Den Haag) en die is geweldig. Kost een par centen, maar was issie fijn. Zacht en niet te mat, blijft eeuwig zitten.

L'oréal en Maybelline ook goede kwaliteit.
Max Factor Lipfinity.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
MAC!

Jammer genoeg lastig te verkrijgen, mits je weet wat je nodig hebt Niet de kleuren die je zoekt, maar Whirl, Faux en Velvet Teddy zijn to die for!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven