goede lipstick
maandag 14 november 2016 om 15:50
quote:YouWish schreef op 14 november 2016 @ 15:44:
Niet bij de standaard drogisten als etos. Bij douglas wel. Het is een wat duurder make-up merk maar de lipsticks zijn het geld zeker waard! Ik woon in Amsterdam en MAC heeft hier een eigen winkel. Daarnaast zitten ze ook in de Bijenkorf. Waar woon je?Ik woon in Zeeland en een Douglas is hier wel in de buurt. Dank voor de tips. Ik zal de kleuren bij D. gaan bekijken.
Niet bij de standaard drogisten als etos. Bij douglas wel. Het is een wat duurder make-up merk maar de lipsticks zijn het geld zeker waard! Ik woon in Amsterdam en MAC heeft hier een eigen winkel. Daarnaast zitten ze ook in de Bijenkorf. Waar woon je?Ik woon in Zeeland en een Douglas is hier wel in de buurt. Dank voor de tips. Ik zal de kleuren bij D. gaan bekijken.
maandag 14 november 2016 om 15:51
quote:herfstappeltaart schreef op 14 november 2016 @ 15:50:
[...]
Ik woon in Zeeland en een Douglas is hier wel in de buurt. Dank voor de tips. Ik zal de kleuren bij D. gaan bekijken.Je zou ook online vast kunnen kijken of ze de kleur hebben die je zoekt. En anders zijn ze altijd erg behulpzaam! Je weet al wat je wil dus dat komt vast goed.
[...]
Ik woon in Zeeland en een Douglas is hier wel in de buurt. Dank voor de tips. Ik zal de kleuren bij D. gaan bekijken.Je zou ook online vast kunnen kijken of ze de kleur hebben die je zoekt. En anders zijn ze altijd erg behulpzaam! Je weet al wat je wil dus dat komt vast goed.
maandag 14 november 2016 om 15:52
Ik heb heel wat MAC producten gebruikt, vooral lipsticks, maar hier was ik niet positief over.. Naar mijn mening vind ik makeup (en dan weer voornamelijk lipsticks) beter van l'Oreal, wat gewoon bij de drogist te koop is. De lipfinity bijvoorbeeld!
Ik kijk ook naar een ander punt, namelijk lang blijven zitten, zonder elke keer het bij te moeten werken.
Ik kijk ook naar een ander punt, namelijk lang blijven zitten, zonder elke keer het bij te moeten werken.
say what?
maandag 14 november 2016 om 15:57
https://www.maccosmetics.nl/cms/locator/index.tmpl
^^ Verkooppunten MAC cosmetics. Niet in Zeeland geloof ik... Wel kun je natuurlijk altijd online bestellen (via Bijenkorf, Douglas en maccosmetics.nl) maar dat is misschien wat lastig als je niet met MAC bekend bent.
Zelf vind ik MAC lipsticks heel fijn!
^^ Verkooppunten MAC cosmetics. Niet in Zeeland geloof ik... Wel kun je natuurlijk altijd online bestellen (via Bijenkorf, Douglas en maccosmetics.nl) maar dat is misschien wat lastig als je niet met MAC bekend bent.
Zelf vind ik MAC lipsticks heel fijn!
liliane13 wijzigde dit bericht op 14-11-2016 16:26
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors
When you could just fall back and wait?
~Doechii~
maandag 14 november 2016 om 16:11
maandag 14 november 2016 om 16:22
Een aanrader is de kleur "Faux" van MAC!
Misschien even via Google afbeeldingen swatches zoeken om een idee van de kleur te krijgen, maar dit is een neutraalroze kleur die vrijwel iedereen staat.
Misschien even via Google afbeeldingen swatches zoeken om een idee van de kleur te krijgen, maar dit is een neutraalroze kleur die vrijwel iedereen staat.
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors
When you could just fall back and wait?
~Doechii~
maandag 14 november 2016 om 16:32
MAC lippenstift in combinatie met de lipprimer van MAC, heel de dag mooie zachte gekleurde lippen. Kost wat, maar dan heb je ook wat. De lipprimer maakt sowieso bijna elke lippenstift fijn. De kleur blijft zitten en je lippen worden/blijven fijn zacht. Wel de primer laten drogen tot hij plakkerig is voor je er met lippenstift overheen gaat.
maandag 14 november 2016 om 16:51
Ik was een poosje geleden op zoek naar een koraalrozige kleur lippenstift. Ik haalde deze kleur altijd van het etos huismerk, maar ze hebben de kleuren en verpakkingen helemaal omgegooid daar.
Advies gevraagd bij Douglas en de betreffende kleur moest besteld worden. Aangezien ik die dag ook een Chanel lippenstift had gekocht heb ik de roze maar even laten zitten, en verrek. Ik stuitte laatst op 'Artdeco' nr 57, bij Douglas.
Hij lijkt heel glossy, en daar hou ik totaal niet van. Maar 1 minuut later is ie 'ingedroogd' en blijft enorm goed zitten. Kostte een tientje geloof ik.
Succes!
Advies gevraagd bij Douglas en de betreffende kleur moest besteld worden. Aangezien ik die dag ook een Chanel lippenstift had gekocht heb ik de roze maar even laten zitten, en verrek. Ik stuitte laatst op 'Artdeco' nr 57, bij Douglas.
Hij lijkt heel glossy, en daar hou ik totaal niet van. Maar 1 minuut later is ie 'ingedroogd' en blijft enorm goed zitten. Kostte een tientje geloof ik.
Succes!
maandag 14 november 2016 om 20:12