Bloedverlies
dinsdag 15 november 2016 om 10:42
Hallo pff ik zit in de zenuwe ben vandaag 6 weken zwanger en sinds vanochtend bloedverlies ik ben zwanger van num 6 heb 4 zwangerschappe gehad en dit nooit gehad .verl kunde al gebeld ik krijg nu met 7 weken me vervroegde echo inplaats met 8 weken maar toch t zit me niet lekker eerst was t bruin bloed nu net was t rood bloed..ook in mn inleg kruisje dus niet alleen met afvegen .ik verlies geen slijm maar vind t gewoon dood eng .zijn er hier vrouwe met deze ervaring met 6 weken zwangerschap.
dinsdag 15 november 2016 om 10:49
Wat naar dat je in onzekerheid zit. Heb het zelf ook meegemaakt. De ene keer zette het door en de andere keer is nu 6 jaar.
Snap dat je zekerheid zoekt maar je hebt er niets aan. Die eerste drie maanden zijn kwetsbaar. Ook met echo's. Zelf heb ik de laatste keren pas later een echo gevraagd dat gaf rust. Was de echo goed dan was de kritieke periode ook voorbij.
Heel veel sterkte en hoop dat je een kloppend hartje mag zien.
Snap dat je zekerheid zoekt maar je hebt er niets aan. Die eerste drie maanden zijn kwetsbaar. Ook met echo's. Zelf heb ik de laatste keren pas later een echo gevraagd dat gaf rust. Was de echo goed dan was de kritieke periode ook voorbij.
Heel veel sterkte en hoop dat je een kloppend hartje mag zien.
dinsdag 15 november 2016 om 10:52
Hier ook licht bloedverlies helemaal in het begin, was van een miskraam uitgegaan. Ik ben er nooit achtergekomen wat er aan de hand is, maar het resultaat zit nu op school. Ik verloor heel weinig bloed, maar het hield wel aan. Uiteindelijk een hele vroege echo gehad. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
dinsdag 15 november 2016 om 10:52
dinsdag 15 november 2016 om 10:56
dinsdag 15 november 2016 om 11:02
Ik heb het ook gehad, bloeding stopte wel na 1 nacht, inwendige echo in het ziekenhuis meteen 's middags en kloppend hartje. Misschien kan je verloskundige ook voor vandaag een echo regelen in plaats van nog een week wachten? Als het misgaat is er niks aan te doen maar hoef je niet nog een week in onzekerheid te zitten. Nu 12 weken hier trouwens.
dinsdag 15 november 2016 om 11:03
quote:schorpioentje29 schreef op 15 november 2016 @ 11:02:
Ik heb het ook gehad, bloeding stopte wel na 1 nacht, inwendige echo in het ziekenhuis meteen 's middags en kloppend hartje. Misschien kan je verloskundige ook voor vandaag een echo regelen in plaats van nog een week wachten? Als het misgaat is er niks aan te doen maar hoef je niet nog een week in onzekerheid te zitten. Nu 12 weken hier trouwens.Zegt niks met zo'n vroege termijn.
Ik heb het ook gehad, bloeding stopte wel na 1 nacht, inwendige echo in het ziekenhuis meteen 's middags en kloppend hartje. Misschien kan je verloskundige ook voor vandaag een echo regelen in plaats van nog een week wachten? Als het misgaat is er niks aan te doen maar hoef je niet nog een week in onzekerheid te zitten. Nu 12 weken hier trouwens.Zegt niks met zo'n vroege termijn.
dinsdag 15 november 2016 om 11:04
dinsdag 15 november 2016 om 11:05
dinsdag 15 november 2016 om 11:28
quote:Mamav5 schreef op 15 november 2016 @ 11:21:
Ja dat zei mijne ook .dat dit te vroeg is voor echo.pfff heb een test opnieuw gedaan en nu is t 2 de streepje heeeelll vaag is dat normaal Blijf vooral rustig en ga even niet forummen of googelen. Je maakt jezelf zo helemaal gek. Ik wil wel antwoord geven op het vraag,maar die is niet positief en zal jouw niet beter doen laten voelen. Probeer,hoe moeilijk ook,geduld te hebben en de dag van je echo af te wachten.
Ja dat zei mijne ook .dat dit te vroeg is voor echo.pfff heb een test opnieuw gedaan en nu is t 2 de streepje heeeelll vaag is dat normaal Blijf vooral rustig en ga even niet forummen of googelen. Je maakt jezelf zo helemaal gek. Ik wil wel antwoord geven op het vraag,maar die is niet positief en zal jouw niet beter doen laten voelen. Probeer,hoe moeilijk ook,geduld te hebben en de dag van je echo af te wachten.
dinsdag 15 november 2016 om 12:20
Het blijft heel lastig en eigenlijk kun je niet meer doen dan afwachten hoe moeilijk ook. Bij deze termijn zie je soms wel en soms nog geen hartje. Als er geen hartactie is dan wil het niet zeggen dat dat niet nog kan komen en als het er wel is zegt het alleen dat het vruchtje nu leeft maar het kan een half uur later alsnog compleet misgaan. Een streepje dat lichter wordt is meestal geen gunstig teken en dat het bloeden erger wordt ook niet maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, je lijf kan je flink op de kast jagen met enge dingen die toch goed komen. Dat je geen buikpijn hebt (tenminste lees ik nergens) is wel een gunstig teken. Ik heb bij een zwangerschap veel bloed verloren (laagliggende placenta bleek) maar kind zit nu op de middelbare school terwijl ik toen wel echt dacht dat zoveel bloed echt mis moest zijn. Je weet het helaas niet. Sterkte met afwachten.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
dinsdag 15 november 2016 om 12:24
Hier ook licht bloedverlies gehad in 1e trimester. Begon bij week 5 en kwam tot week 12 steeds weer terug. Hier is gelukkig alles goed gegaan, ben inmiddels 19 weken zwanger. Waarschijnlijk een erg gevoelige baarmoedermond gehad.
Sterkte to, het kan 2 kanten uit. Een licht streepje zou me alleen wel ongerust maken. Maar je kan niet meer dan afwachten. Heel veel succes
Sterkte to, het kan 2 kanten uit. Een licht streepje zou me alleen wel ongerust maken. Maar je kan niet meer dan afwachten. Heel veel succes
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..