Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 15 november 2016 om 08:14
Is Batmans vijand alweer gereïncarneerd, of zijn er echt meer van dat soort huwelijken? Vandaag bijna 5 jaar samen, een kind van vier (na negen maanden per ongelijk zwanger worden, ergens mis ik toch een jaartje in de optelsom), wel een paard natuurlijk, en dus een lapzwans van een vent die veel geld uitgeeft en niets in het huishouden doet. En het ligt allemaal aan hem...
dinsdag 15 november 2016 om 08:27
quote:Marana_ schreef op 15 november 2016 @ 08:14:
Is Batmans vijand alweer gereïncarneerd, of zijn er echt meer van dat soort huwelijken? Vandaag bijna 5 jaar samen, een kind van vier (na negen maanden per ongelijk zwanger worden, ergens mis ik toch een jaartje in de optelsom), wel een paard natuurlijk, en dus een lapzwans van een vent die veel geld uitgeeft en niets in het huishouden doet. En het ligt allemaal aan hem...Bij 'het paard' ben ik afgehaakt..
Is Batmans vijand alweer gereïncarneerd, of zijn er echt meer van dat soort huwelijken? Vandaag bijna 5 jaar samen, een kind van vier (na negen maanden per ongelijk zwanger worden, ergens mis ik toch een jaartje in de optelsom), wel een paard natuurlijk, en dus een lapzwans van een vent die veel geld uitgeeft en niets in het huishouden doet. En het ligt allemaal aan hem...Bij 'het paard' ben ik afgehaakt..
dinsdag 15 november 2016 om 08:46
quote:Marana_ schreef op 15 november 2016 @ 08:14:
Is Batmans vijand alweer gereïncarneerd, of zijn er echt meer van dat soort huwelijken? Vandaag bijna 5 jaar samen, een kind van vier (na negen maanden per ongelijk zwanger worden, ergens mis ik toch een jaartje in de optelsom), wel een paard natuurlijk, en dus een lapzwans van een vent die veel geld uitgeeft en niets in het huishouden doet. En het ligt allemaal aan hem...Oh is het weer terug ?
Is Batmans vijand alweer gereïncarneerd, of zijn er echt meer van dat soort huwelijken? Vandaag bijna 5 jaar samen, een kind van vier (na negen maanden per ongelijk zwanger worden, ergens mis ik toch een jaartje in de optelsom), wel een paard natuurlijk, en dus een lapzwans van een vent die veel geld uitgeeft en niets in het huishouden doet. En het ligt allemaal aan hem...Oh is het weer terug ?
dinsdag 15 november 2016 om 09:15
dinsdag 15 november 2016 om 09:38
dinsdag 15 november 2016 om 09:40
Als zij het niet is (en die kans is best aanwezig) vind ik het ook treurig want dan zijn er dus meerdere vrouwen die zo vastzitten voor hun gevoel, terwijl ze zelf al jaren geleden alles anders hadden moeten aanpakken (vanaf het begin zorgen voor gelijkwaardigheid in huishouden en uitgaven, niet zomaar je huis verkopen om samen iets te kopen, niet zomaar de pil vergeten)
dinsdag 15 november 2016 om 10:02
quote:Marana_ schreef op 15 november 2016 @ 09:40:
Als zij het niet is (en die kans is best aanwezig) vind ik het ook treurig want dan zijn er dus meerdere vrouwen die zo vastzitten voor hun gevoel, terwijl ze zelf al jaren geleden alles anders hadden moeten aanpakken (vanaf het begin zorgen voor gelijkwaardigheid in huishouden en uitgaven, niet zomaar je huis verkopen om samen iets te kopen, niet zomaar de pil vergeten)Veel relatietopics vind ik suf geneuzel maar er zitten idd trieste situaties tussen.
Als zij het niet is (en die kans is best aanwezig) vind ik het ook treurig want dan zijn er dus meerdere vrouwen die zo vastzitten voor hun gevoel, terwijl ze zelf al jaren geleden alles anders hadden moeten aanpakken (vanaf het begin zorgen voor gelijkwaardigheid in huishouden en uitgaven, niet zomaar je huis verkopen om samen iets te kopen, niet zomaar de pil vergeten)Veel relatietopics vind ik suf geneuzel maar er zitten idd trieste situaties tussen.
Je bent zelf een theepot
dinsdag 15 november 2016 om 10:36
dinsdag 15 november 2016 om 10:38
quote:Star schreef op 15 november 2016 @ 10:36:
[...]
Nee zij is het niet hoor, die is alweer terug onder een andere nick.Wat goed dat jullie dat altijd door hebben. Ik hetken nooit iemand. En daar word je toch een partij achterdochtig van, joh
[...]
Nee zij is het niet hoor, die is alweer terug onder een andere nick.Wat goed dat jullie dat altijd door hebben. Ik hetken nooit iemand. En daar word je toch een partij achterdochtig van, joh
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 15 november 2016 om 10:58
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2016 @ 10:38:
[...]
Wat goed dat jullie dat altijd door hebben. Ik hetken nooit iemand. En daar word je toch een partij achterdochtig van, joh Ik ook niet. Ik moet het letterlijk zwart op wit lezen vooraleer ik het doorheb.
[...]
Wat goed dat jullie dat altijd door hebben. Ik hetken nooit iemand. En daar word je toch een partij achterdochtig van, joh Ik ook niet. Ik moet het letterlijk zwart op wit lezen vooraleer ik het doorheb.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 15 november 2016 om 11:01
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2016 @ 10:38:
[...]
Wat goed dat jullie dat altijd door hebben. Ik hetken nooit iemand. En daar word je toch een partij achterdochtig van, joh Ik weet de oude nick al niet eens laat staan een nieuwe
[...]
Wat goed dat jullie dat altijd door hebben. Ik hetken nooit iemand. En daar word je toch een partij achterdochtig van, joh Ik weet de oude nick al niet eens laat staan een nieuwe
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!