Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 14 november 2016 om 19:58
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 november 2016 @ 18:00:
[...]
Voor je pa ? Met 6 rookte ik zware over mijn longen. Op mijn vijftiende begon ik te pijpen.
Kan allemaal niet meer, tegenwoordig.
Kan niemand Pejeka hierheen halen? En haar zus ; Marianne Davids.
Laatst zat er iemand in een tattoo topic die was 70 plus.Die heb ik al heel lang niet meer gelezen
[...]
Voor je pa ? Met 6 rookte ik zware over mijn longen. Op mijn vijftiende begon ik te pijpen.
Kan allemaal niet meer, tegenwoordig.
Kan niemand Pejeka hierheen halen? En haar zus ; Marianne Davids.
Laatst zat er iemand in een tattoo topic die was 70 plus.Die heb ik al heel lang niet meer gelezen
Je bent zelf een theepot
maandag 14 november 2016 om 20:03
maandag 14 november 2016 om 20:06
Ik had een keer herhaald wat de dame van stand in een vluchtelingentopic had gezegd over bootvluchtelingen en haar schietbrevet, maar dat had ik totaal uit de context gehaald. Totdat een zeker gewaardeerd forumlid dat toch uit de krochten van het internet kon opduikelen en toen bleek dat ze het heus zo gruwelijk had gezegd.
maandag 14 november 2016 om 20:08
quote:barbaracartland schreef op 14 november 2016 @ 20:06:
Ik had een keer herhaald wat de dame van stand in een vluchtelingentopic had gezegd over bootvluchtelingen en haar schietbrevet, maar dat had ik totaal uit de context gehaald. Totdat een zeker gewaardeerd forumlid dat toch uit de krochten van het internet kon opduikelen en toen bleek dat ze het heus zo gruwelijk had gezegd.Oh ja, dat was snoezig...
Ik had een keer herhaald wat de dame van stand in een vluchtelingentopic had gezegd over bootvluchtelingen en haar schietbrevet, maar dat had ik totaal uit de context gehaald. Totdat een zeker gewaardeerd forumlid dat toch uit de krochten van het internet kon opduikelen en toen bleek dat ze het heus zo gruwelijk had gezegd.Oh ja, dat was snoezig...
maandag 14 november 2016 om 20:19
maandag 14 november 2016 om 20:19
quote:Goede-Fee schreef op 14 november 2016 @ 19:22:
[...]
Alsjeblieft:
[img]http://2.bp.blogspot.com/-GExhRnIsLjw/T ... 0/SITE.jpg[/img]Spoetnic....
[...]
Alsjeblieft:
[img]http://2.bp.blogspot.com/-GExhRnIsLjw/T ... 0/SITE.jpg[/img]Spoetnic....
maandag 14 november 2016 om 20:28
Ik opende en uur geleden mijn achterdeur...en vond daar: Jawel: een bos bloemen met een kaartje van een man waarmee ik laatst even toevallig aan de praat was geraakt en toen maar wat mee gedronken had.
Een boeket met verschillende zachtroze en witte bloemen met mooi groen van goede kwaliteit...erg mooi...met in het midden 1 enkele rode roos met daaraan een kaartje met: bedankt voor de gezellige middag...dat is toch ook wat...maak ik ook eens zoiets mee
Een boeket met verschillende zachtroze en witte bloemen met mooi groen van goede kwaliteit...erg mooi...met in het midden 1 enkele rode roos met daaraan een kaartje met: bedankt voor de gezellige middag...dat is toch ook wat...maak ik ook eens zoiets mee
maandag 14 november 2016 om 20:39
Ja, ik had hem verteld waar ik woonde, hij kent dit gebied door en door, is hier opgegroeid...dus dat is niet zo vreemd.
Ik was eigenlijk "bezig" met iemand anders, alleen die is niet verliefd op mij, daardoor ben ik op dit moment eigenlijk stiekem toch een klein beetje verdrietig (ik kom er heus wel weer overheen hoor) ...maar dit is dan ook ineens een beetje snel en zo...maar wel erg leuk en vleiend en goed voor mijn zelfvertrouwen, dat sowieso!
Ik was eigenlijk "bezig" met iemand anders, alleen die is niet verliefd op mij, daardoor ben ik op dit moment eigenlijk stiekem toch een klein beetje verdrietig (ik kom er heus wel weer overheen hoor) ...maar dit is dan ook ineens een beetje snel en zo...maar wel erg leuk en vleiend en goed voor mijn zelfvertrouwen, dat sowieso!