Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 november 2016 @ 18:00:

[...]

Voor je pa ? Met 6 rookte ik zware over mijn longen. Op mijn vijftiende begon ik te pijpen.

Kan allemaal niet meer, tegenwoordig.

Kan niemand Pejeka hierheen halen? En haar zus ; Marianne Davids.

Laatst zat er iemand in een tattoo topic die was 70 plus.Die heb ik al heel lang niet meer gelezen
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 14 november 2016 @ 19:58:

[...]

Die heb ik al heel lang niet meer gelezenDie het een maand of permaban gehad geloof ik. Ietsiepietsie té eigen volk eerst. Of mijn geheugen laat me in de steek.
Daar Mag Niet Over Gesproken Worden.

Pejeka is Pejeka, maar ik vind het wel naar als alle veroordeling in duidelijk serieus bedoelde, kwetsbare topics wordt geplaatst. Maar dat had ik ook al vorige week gezegd.
Waar mag niet over gesproken worden?
Er Mag Wel Meer Niet.
Ik ga een kind krijgen en haar Silver noemen. Net tegengekomen in het vreselijke namen topic en ik vinnut mooi. Past ook bij de andere twee
quote:ZombieQueen schreef op 14 november 2016 @ 18:27:

Oh yasmijn, mag ik je nog even bedanken voor jouw suggestie van wat ik bij de stoofpeertjes zou eten?

Het was echt een feestje. Had het zelf zo niet kunnen verzinnen.Nou, vertel
Je bent zelf een theepot
Zullen we het hebben over hoe vroeg de pepernoten dit jaar in het schap lagen? Toch ook een soort van culinair, en zo slaan we leuk een brug naar de feestdagen...
Ik lust geen pepernoten.
Ik had een keer herhaald wat de dame van stand in een vluchtelingentopic had gezegd over bootvluchtelingen en haar schietbrevet, maar dat had ik totaal uit de context gehaald. Totdat een zeker gewaardeerd forumlid dat toch uit de krochten van het internet kon opduikelen en toen bleek dat ze het heus zo gruwelijk had gezegd.
quote:barbaracartland schreef op 14 november 2016 @ 20:06:

Ik had een keer herhaald wat de dame van stand in een vluchtelingentopic had gezegd over bootvluchtelingen en haar schietbrevet, maar dat had ik totaal uit de context gehaald. Totdat een zeker gewaardeerd forumlid dat toch uit de krochten van het internet kon opduikelen en toen bleek dat ze het heus zo gruwelijk had gezegd.Oh ja, dat was snoezig...
quote:SuzanneSuus schreef op 14 november 2016 @ 20:03:

[...]

Nou, vertelHet staat hier in dit topic hoor, even terug bladeren.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 14 november 2016 @ 19:57:

[...]

Bij twijfel niet doen. Scheelt een hoop ergernis.Te laat, ik doe mezelf blijkbaar graag mentaal pijn.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 14 november 2016 @ 19:56:

[...]

En dan roep je me niet? Nah.

Sorry ik zat vast in mijn haakwerkje en mijn portglas.

Maar gelukkig ben je er al, nou vertel wat was er allemaal fantastisch vroeger in jouw leven?
quote:Dymphnatam schreef op 14 november 2016 @ 19:14:

[...]

Doe je dan ook gezellig mee?

Wil je een roze koek?Ik maak wel een arretjescake
Wij hadden in de straat een klein buurtwinkeltje waar ze kauwgomballetjes verkochten voor een cent. Dan ging ik met een gulden heen en telde de oude eigenaar 100 ballen voor me in een zakje
quote:Rhae schreef op 14 november 2016 @ 19:59:

[...]

Die het een maand of permaban gehad geloof ik. Ietsiepietsie té eigen volk eerst. Of mijn geheugen laat me in de steek.Oh jeetje
Je bent zelf een theepot
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 14 november 2016 @ 20:17:

Wij hadden in de straat een klein buurtwinkeltje waar ze kauwgomballetjes verkochten voor een cent. Dan ging ik met een gulden heen en telde de oude eigenaar 100 ballen voor me in een zakje Kut ....dat is wel een leuk verhaal.
quote:Goede-Fee schreef op 14 november 2016 @ 19:22:

[...]

Alsjeblieft:

[img]http://2.bp.blogspot.com/-GExhRnIsLjw/T ... 0/SITE.jpg[/img]Spoetnic....
Ik opende en uur geleden mijn achterdeur...en vond daar: Jawel: een bos bloemen met een kaartje van een man waarmee ik laatst even toevallig aan de praat was geraakt en toen maar wat mee gedronken had.

Een boeket met verschillende zachtroze en witte bloemen met mooi groen van goede kwaliteit...erg mooi...met in het midden 1 enkele rode roos met daaraan een kaartje met: bedankt voor de gezellige middag...dat is toch ook wat...maak ik ook eens zoiets mee
Hoe komt hij aan jouw adres dan? Ik zou dat eerder eng dan schattig vinden.
Wat leuk Shisha..
Ja, ik had hem verteld waar ik woonde, hij kent dit gebied door en door, is hier opgegroeid...dus dat is niet zo vreemd.

Ik was eigenlijk "bezig" met iemand anders, alleen die is niet verliefd op mij, daardoor ben ik op dit moment eigenlijk stiekem toch een klein beetje verdrietig (ik kom er heus wel weer overheen hoor) ...maar dit is dan ook ineens een beetje snel en zo...maar wel erg leuk en vleiend en goed voor mijn zelfvertrouwen, dat sowieso!
Wat leuk
Beetje engig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven