Bloedverlies

15-11-2016 10:42 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo pff ik zit in de zenuwe ben vandaag 6 weken zwanger en sinds vanochtend bloedverlies ik ben zwanger van num 6 heb 4 zwangerschappe gehad en dit nooit gehad .verl kunde al gebeld ik krijg nu met 7 weken me vervroegde echo inplaats met 8 weken maar toch t zit me niet lekker eerst was t bruin bloed nu net was t rood bloed..ook in mn inleg kruisje dus niet alleen met afvegen .ik verlies geen slijm maar vind t gewoon dood eng .zijn er hier vrouwe met deze ervaring met 6 weken zwangerschap.
4 zwangerschappen gehad en nu zwanger van kind 6. Iets klopt er niet.

Heb het zelf niet gehad, maar het komt wel vaker voor. Succes!
quote:speldenkussen schreef op 15 november 2016 @ 10:45:

4 zwangerschappen gehad en nu zwanger van kind 6. Iets klopt er niet.

Heb het zelf niet gehad, maar het komt wel vaker voor. Succes!Jouw vermogen om na te denken?
TO, het is helaas 'gewoon' afwachten op de echo volgende, zit niets anders op. Sterkte.
Dankje en ja ik heb er een tweeling tussen dus 4 zwangerschappe dit is nu kindje num 6 als t er iig een is ik loop ook risico op weer tweeling .maar ja tis echt eng als je bloed verlies heb
Wat naar dat je in onzekerheid zit. Heb het zelf ook meegemaakt. De ene keer zette het door en de andere keer is nu 6 jaar.

Snap dat je zekerheid zoekt maar je hebt er niets aan. Die eerste drie maanden zijn kwetsbaar. Ook met echo's. Zelf heb ik de laatste keren pas later een echo gevraagd dat gaf rust. Was de echo goed dan was de kritieke periode ook voorbij.

Heel veel sterkte en hoop dat je een kloppend hartje mag zien.
Hier ook licht bloedverlies helemaal in het begin, was van een miskraam uitgegaan. Ik ben er nooit achtergekomen wat er aan de hand is, maar het resultaat zit nu op school. Ik verloor heel weinig bloed, maar het hield wel aan. Uiteindelijk een hele vroege echo gehad. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
quote:Mamav5 schreef op 15 november 2016 @ 10:48:

Dankje en ja ik heb er een tweeling tussen dus 4 zwangerschappe dit is nu kindje num 6 als t er iig een is ik loop ook risico op weer tweeling .maar ja tis echt eng als je bloed verlies hebAh op die fiets Tis nog vroeg.
quote:S-Groot schreef op 15 november 2016 @ 10:45:

[...]

Jouw vermogen om na te denken?
Ik heb dezelfde ervaring, zelfde termijn. Eerst bruin, toen rood. Ging helaas mis.

Sterkte met wachten.
Oke ja ik heb dus een zoon van 16 en zoon word morge 15 tweeling eeneiig van 12 en meisje van 7 en hoop zo dat deze innimini goed gaat. En ja onzekerheid is echt niet prettig maar heb nooit eerder bloedverlies gehad dus dacht vraag t hier even nichien dat t me iets rustiger kan maken.
Ik heb het ook gehad, bloeding stopte wel na 1 nacht, inwendige echo in het ziekenhuis meteen 's middags en kloppend hartje. Misschien kan je verloskundige ook voor vandaag een echo regelen in plaats van nog een week wachten? Als het misgaat is er niks aan te doen maar hoef je niet nog een week in onzekerheid te zitten. Nu 12 weken hier trouwens.
quote:schorpioentje29 schreef op 15 november 2016 @ 11:02:

Ik heb het ook gehad, bloeding stopte wel na 1 nacht, inwendige echo in het ziekenhuis meteen 's middags en kloppend hartje. Misschien kan je verloskundige ook voor vandaag een echo regelen in plaats van nog een week wachten? Als het misgaat is er niks aan te doen maar hoef je niet nog een week in onzekerheid te zitten. Nu 12 weken hier trouwens.Zegt niks met zo'n vroege termijn.
Hier na 3 gezonde zwangerschappen zonder bloedverlies een zwangerschap met bloedverlies,wat helaas niet goed afliep. Daarna weer zwanger en het is goed afgelopen. Sterkte in deze onzekere periode

edit: bij mij ging het alsnog met 16 weken mis,dus het zegt echt niks ..
Een echo heeft met deze termijn nog niet zoveel zin, zei de verloskundige, omdat je er waarschijnlijk nog niets op kan zien. Maar dat zegt helemaal niets over hoe het met de zwangerschap gaat.
Met 6 weken kun je toch wel een kloppend hartje zien, ook al zegt niet nog niet zo bijster veel met 6 weken.
Mijn verloskundige zei dat dat zelfs niet altijd zo was, dat je een kloppend hartje kon zijn, ook als er verder niets mis was.
Ja dat zei mijne ook .dat dit te vroeg is voor echo.pfff heb een test opnieuw gedaan en nu is t 2 de streepje heeeelll vaag is dat normaal
Ze zei met 6 weken zie je niet snel t hartje dus doen we t met 7 weken
Het enige zinvolle wat ik nog kan zeggen is dat bruin bloed oud bloed is,rose bloed een bloeding vermengd met slijm en rood bloed een bloeding is, wat op dat exacte moment plaatsvindt.
Als het streepje op de test lichter wordt ipv donkerder is dat over het algemeen geen goed teken.. maar hoe moeilijk het ook is je zult toch af moeten wachten. Ervaringsverhalen van anderen zeggen niks over hoe het bij jou gaat verlopen.
quote:Mamav5 schreef op 15 november 2016 @ 11:21:

Ja dat zei mijne ook .dat dit te vroeg is voor echo.pfff heb een test opnieuw gedaan en nu is t 2 de streepje heeeelll vaag is dat normaal Blijf vooral rustig en ga even niet forummen of googelen. Je maakt jezelf zo helemaal gek. Ik wil wel antwoord geven op het vraag,maar die is niet positief en zal jouw niet beter doen laten voelen. Probeer,hoe moeilijk ook,geduld te hebben en de dag van je echo af te wachten.
Bij mijn vrouw verliep alles goed. Bleek te gaan om een innesteling in de baarmoederwand met bloedverlies tot gevolg.

Keep cool! Alles komt goed.
Het blijft heel lastig en eigenlijk kun je niet meer doen dan afwachten hoe moeilijk ook. Bij deze termijn zie je soms wel en soms nog geen hartje. Als er geen hartactie is dan wil het niet zeggen dat dat niet nog kan komen en als het er wel is zegt het alleen dat het vruchtje nu leeft maar het kan een half uur later alsnog compleet misgaan. Een streepje dat lichter wordt is meestal geen gunstig teken en dat het bloeden erger wordt ook niet maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, je lijf kan je flink op de kast jagen met enge dingen die toch goed komen. Dat je geen buikpijn hebt (tenminste lees ik nergens) is wel een gunstig teken. Ik heb bij een zwangerschap veel bloed verloren (laagliggende placenta bleek) maar kind zit nu op de middelbare school terwijl ik toen wel echt dacht dat zoveel bloed echt mis moest zijn. Je weet het helaas niet. Sterkte met afwachten.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Hier ook licht bloedverlies gehad in 1e trimester. Begon bij week 5 en kwam tot week 12 steeds weer terug. Hier is gelukkig alles goed gegaan, ben inmiddels 19 weken zwanger. Waarschijnlijk een erg gevoelige baarmoedermond gehad.

Sterkte to, het kan 2 kanten uit. Een licht streepje zou me alleen wel ongerust maken. Maar je kan niet meer dan afwachten. Heel veel succes
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven