Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 15 november 2016 om 23:53
dinsdag 15 november 2016 om 23:54
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2016 @ 23:49:
Missie, jij praat hier volgens mij nooit na over topics, gaat geen 1 op 1 'tjes aan met mensen, doet niet mee aan offtopic geleuter, maar zodra er iets te quoten valt waar jiij een of een . Oid onder kunt zetten ben je aanwezig. Forumt dat nou lekker ? Is het jouw doel bepaalde mensen te betrappen en te staffen ? Ben jij het zelfbenoemde napraat geweten ?
Ik denk dat je het jezelf onnodig ongezellig forummen maakt en ik vraag me echt af of je het zelf ook niet leuker zou vinden om zo af en toe lekker gek mee te doen.ik snap nooit hoe jullie aan die poppetjes komen
Missie, jij praat hier volgens mij nooit na over topics, gaat geen 1 op 1 'tjes aan met mensen, doet niet mee aan offtopic geleuter, maar zodra er iets te quoten valt waar jiij een of een . Oid onder kunt zetten ben je aanwezig. Forumt dat nou lekker ? Is het jouw doel bepaalde mensen te betrappen en te staffen ? Ben jij het zelfbenoemde napraat geweten ?
Ik denk dat je het jezelf onnodig ongezellig forummen maakt en ik vraag me echt af of je het zelf ook niet leuker zou vinden om zo af en toe lekker gek mee te doen.ik snap nooit hoe jullie aan die poppetjes komen
dinsdag 15 november 2016 om 23:54
dinsdag 15 november 2016 om 23:56
quote:missie_m schreef op 15 november 2016 @ 23:53:
[...]
BGB, slaap lekker. Je vergat natuurlijk weer de vermomming? Had ik maanden gelden al niet eens gezegd dat je maar niet meer op mijn posts moet reageren omdat dat altijd fout gaat ?x
[...]
BGB, slaap lekker. Je vergat natuurlijk weer de vermomming? Had ik maanden gelden al niet eens gezegd dat je maar niet meer op mijn posts moet reageren omdat dat altijd fout gaat ?x
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 15 november 2016 om 23:56
quote:_alice_ schreef op 15 november 2016 @ 23:54:
[...]
Heb je nog rundvlees draadjesvlees gemaakt?
Ja, jij kwam daarmee en yasmijn had daar een goed idee bij. Ik vond het wel heel goed door jullie bedacht.
Ik weet nooit zo goed wat ik met stoofpeertjes moet, meestal eet ik zo snel mogelijk op. Op de bank, met een vork, uit het curverbakje van oma.
[...]
Heb je nog rundvlees draadjesvlees gemaakt?
Ja, jij kwam daarmee en yasmijn had daar een goed idee bij. Ik vond het wel heel goed door jullie bedacht.
Ik weet nooit zo goed wat ik met stoofpeertjes moet, meestal eet ik zo snel mogelijk op. Op de bank, met een vork, uit het curverbakje van oma.
dinsdag 15 november 2016 om 23:57
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2016 @ 23:52:
[...]
Heb jij ook hoge hakken ?
Sinds ik me alles aantrek en persoonlijk opneem heb ik álles.
(Het typt trouwens lastig met van die gehoorzame vingers)
[...]
Heb jij ook hoge hakken ?
Sinds ik me alles aantrek en persoonlijk opneem heb ik álles.
(Het typt trouwens lastig met van die gehoorzame vingers)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 15 november 2016 om 23:59
quote:ZombieQueen schreef op 15 november 2016 @ 23:56:
[...]
fijn dat je het lekker vond!
[...]
fijn dat je het lekker vond!
woensdag 16 november 2016 om 00:04
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2016 @ 23:59:
[...]
Niet meteen voor Actueel gaan ?
Dat is een beetje gemeen.
Sommige vingers zijn nog zwart van de lekkerpûh smink.
[...]
Niet meteen voor Actueel gaan ?
Dat is een beetje gemeen.
Sommige vingers zijn nog zwart van de lekkerpûh smink.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 16 november 2016 om 00:05
quote:ZombieQueen schreef op 15 november 2016 @ 23:56:
[...]
Ik heb ze nu op het vuur staan.
Morgenmiddag mag ik op mijn kleindochter van een half jaar passen.
Krijgt ze die als fruithapje en lange vingers heb ik ook!
Twijfelde nog over lolly's.
[...]
Ik heb ze nu op het vuur staan.
Morgenmiddag mag ik op mijn kleindochter van een half jaar passen.
Krijgt ze die als fruithapje en lange vingers heb ik ook!
Twijfelde nog over lolly's.
woensdag 16 november 2016 om 00:08
quote:Hala schreef op 15 november 2016 @ 23:40:
Bedankt he missie. Ik heb een officiële waarschuwing
Excusez moi , ik moest even mijn HIJ op bed legge, maar niks Missie te '' bedanken'' "" aanname''
IK heb je gestaft,. !!
Bedankt he missie. Ik heb een officiële waarschuwing
Excusez moi , ik moest even mijn HIJ op bed legge, maar niks Missie te '' bedanken'' "" aanname''
IK heb je gestaft,. !!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
woensdag 16 november 2016 om 00:09