Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Hala schreef op 15 november 2016 @ 23:30:

Soheey

Soheey

Waar is Ttass eigenlijk. Die was ook overal maar die zie ik ook nergens meer.Beetje opletten hoor
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 15 november 2016 @ 23:32:

Nooit geweten dat huisdiertopics te vergelijken zijn fles versus borstvoeding

Ja!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 15 november 2016 @ 23:26:

[...]

Echt, je kon deze post voor mij geschreven hebben. Spot on!

Helemaal met die maan van de laatste paar dagen.

Schrikkelijk!Ik voelde dat op astraal niveau al aan, dat jij dit ook had. We zijn chakratwins denk ik.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 15 november 2016 @ 23:31:

Vragen vragen vragen Hala. We zijn je gouden gids niet Niet?
quote:Enn schreef op 15 november 2016 @ 23:34:

[...]

Ja!Ik ben mosterd begrijp ik.
Je bent zelf een theepot
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2016 @ 23:28:

[...]

Ik heb wel een gevoelig maagdarm stelsel. Maar dat komt omdat Meds mijn tafeltje

dekje maaltijden kookt.

Maar er zijn dus therapeuten die zeggen ' je hebt een gevoelig zenuwstelsel. Jij kan geen stress hbben " of zo.ja vroeger hadden ook veel mensen last van hun zenuwen.
Ja hallo ben er maanden tussenuit geweest. Sowieso als ze een andere nick heeft zou ze me ook op moet vallen. Ze was echt overal.
quote:Maccaron schreef op 15 november 2016 @ 23:31:

[...]

Die is er nog. Andere nick.Erg banwaardig dit, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Rhae schreef op 15 november 2016 @ 23:34:

[...]

Ik voelde dat op astraal niveau al aan, dat jij dit ook had. We zijn chakratwins denk ik.
quote:Hala schreef op 15 november 2016 @ 23:36:

Ja hallo ben er maanden tussenuit geweest. Sowieso als ze een andere nick heeft zou ze me ook op moet vallen. Ze was echt overal.Wie was je dan?
Je bent zelf een theepot

Ja hallo ben er maanden tussenuit geweest. Sowieso als ze een andere nick heeft zou ze me ook op moet vallen. Ze was echt overal.Ja nou, dat is dan jouw probleem.

Ja hallo ben er maanden tussenuit geweest. Sowieso als ze een andere nick heeft zou ze me ook op moet vallen. Ze was echt overal.Maanden ? Je nick zegt me niets. Had je een andere naam en of een ander plaatje ?

Ja hallo ben er maanden tussenuit geweest. Sowieso als ze een andere nick heeft zou ze me ook op moet vallen. Ze was echt overal.Niet alleen informatie halen hè. Ook brengen. Eerst weten of je wel goed volk bent.
quote:SuzanneSuus schreef op 15 november 2016 @ 23:35:

[...]

Ik ben mosterd begrijp ik.Nee hoor, helemaal niet. Maar jij schrijft wat ik wel eens denk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik word daar zo paranoia van : zit ik straks met mijn beste forumvijandin te posten : zooooooo geen zin in.
Ja zeg, geef iemand die dolgraag een raadspelletje wil naar wie ze was nog wat aandacht..

Jeetje, Hala, nou, spánning. Wie was je? Lees anders de laatste twee napraten, ben je helemaal bij.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2016 @ 22:57:

De laatste keer dat iemand een lijstje met eh....minder populaire forummers plaatste, weten jullie nog wat er toen gebeurde ?Zij kreeg een ban.

Zij noemde niet minder-populaire-forummers, zij noemde forummers die regelmatig het doelwit waren op napraat.
LOEP ME MAAR aub.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2016 @ 23:38:

Ik word daar zo paranoia van : zit ik straks met mijn beste forumvijandin te posten : zooooooo geen zin in.Sorry, het is niet anders. Ik doe mijn best om niet herkenbaar te posten maar ik ben het echt.
Bedankt he missie. Ik heb een officiële waarschuwing
Ik geef mijn huisdieren altijd de borst.
Missie lekker slapen
quote:barbaracartland schreef op 15 november 2016 @ 23:40:

Ik geef mijn huisdieren altijd de borst.
quote:missie_m schreef op 15 november 2016 @ 23:39:

[...]

Zij kreeg een ban.

Zij noemde niet minder-populaire-forummers, zij noemde forummers die regelmatig het doelwit waren op napraat.

Wat neem jij toch alles letterlijk op, zeg.

Het was geen " echte " vraag ( ondanks het vraagteken ) , het was een vermomde waarschuwing.
quote:barbaracartland schreef op 15 november 2016 @ 23:40:

Ik geef mijn huisdieren altijd de borst.Misschien moet je een topic openen hulp zoeken.
quote:SuzanneSuus schreef op 15 november 2016 @ 23:37:

[...]

Wie was je dan?Dat vertel ik lekker niet. Hihihi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven