Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:feow schreef op 16 november 2016 @ 22:59:

[...]

Ik snap dat je nu andere dingen aan je hoofd hebt, maar dit is wel iets om ooit heel kritisch naar te kijken.

Je kinderen hebben het moeilijk genoeg. Dat hoeft een onveilige school niet te versterken.Juist. Ik ben heel bewust niet in mijn oude buurt gaan kijken voor een school, wetende dat daar ook dit soort dingen voorkomen.
quote:Rhae schreef op 16 november 2016 @ 22:58:

[...]

Oh je gaat niets inhoudelijks bijdragen? Prima.Weet jij wat ik nog meer ging schrijven dan?
Paul, Wat ik van een tijdje terug weet, is dat bij de lidl ze na 6 uur het brood dat overblijft gratis weggeven.
quote:feow schreef op 16 november 2016 @ 22:59:

[...]

Ik snap dat je nu andere dingen aan je hoofd hebt, maar dit is wel iets om ooit heel kritisch naar te kijken.

Je kinderen hebben het moeilijk genoeg. Dat hoeft een onveilige school niet te versterken.

Ik kan je vertellen dat ik daar nu al heel kritisch naar kijk, ook omdat we op die school al wel een "geschiedenis" hebben met onze oudste.

Die is nu 14, maar functioneert op het sociaal/emotioneel niveau van een 5 jarige.

Woont daarom ook al sinds zijn 10de niet meer thuis.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:simbalabimba schreef op 16 november 2016 @ 13:53:

Het valt mij op dat DE Vivaforummer weinig op heeft met het -christelijke- geloof, spiritualiteit, leven na de dood, maar wel gelooft in reïncarnatie, gezien de vele vragen als 'wie was je eerst?'
LOEP ME MAAR aub.
quote:Maccaron schreef op 16 november 2016 @ 23:09:

Paul, Wat ik van een tijdje terug weet, is dat bij de lidl ze na 6 uur het brood dat overblijft gratis weggeven.

Dat gebeurde hier ook wel, maar ik heb de indruk dat ze dat al zeker 2 jaar niet meer doen.

Op de marktdagen hier ga ik rond 5 wel langs de 3 groenteboeren hier, en kan dan heel goedkoop aan verse groente komen vaak.

Daar ben ik wel heel blij mee, want ondanks het feit dat het een goed initiatief is, is het voedsel pakket van de voedselbank alhier, nogal eens een regelrechte oorlogsverklaring aan de schijf van vijf. laat ik het zo maar even uitdrukken.
quote:Rhae schreef op 16 november 2016 @ 22:58:

[...]

Oh je gaat niets inhoudelijks bijdragen? Prima.Bruise gaf inhoudelijk antwoord.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Maccaron schreef op 16 november 2016 @ 23:09:

Paul, Wat ik van een tijdje terug weet, is dat bij de lidl ze na 6 uur het brood dat overblijft gratis weggeven.Als ik bv om 16:00 een brood wil kopen is meestal het brood al op.
LOEP ME MAAR aub.
En ik had nog veel meer te zeggen.
quote:missie_m schreef op 16 november 2016 @ 23:23:

[...]

Bruise gaf inhoudelijk antwoord.[img]http://emoticoner.com/files/emoticons/s ... 1292867696[/img]
Oh kak.. kan nog geen plaatjes plakken
dit is hem
Crazy?
Benieuwd hoeveel / welke forummers op dat pesten topic gelachen hebben om het lied over Sylvana . Als er nou toch iemand is die gepest wordt...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 november 2016 @ 23:38:

Benieuwd hoeveel / welke forummers op dat pesten topic gelachen hebben om het lied over Sylvana . Als er nou toch iemand is die gepest wordt...ze nemen elkaar ook de maat want tegen nina die haar pestervaring deelt en daar een andere opvatting over heeft wordt gezegd dat ze dan niet echt gepest is
Dat topic heb ik nog niet gelezen. Maar wordt er ene Sylvana gepest in een topic over pesten?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 november 2016 @ 23:38:

Benieuwd hoeveel / welke forummers op dat pesten topic gelachen hebben om het lied over Sylvana . Als er nou toch iemand is die gepest wordt...Het kan aan mij liggen, maar ik weet niet wat dat mens heeft ingeademd, maar ze is er wel helemaal de weg door kwijt geraakt.. en nee, ik begin geen pieten discussies,
quote:S-Meds schreef op 16 november 2016 @ 23:41:

[...]

ze nemen elkaar ook de maat want tegen nina die haar pestervaring deelt en daar een andere opvatting over heeft wordt gezegd dat ze dan niet echt gepest isEn zelfs dat ze weg moet.
quote:paulaner schreef op 16 november 2016 @ 23:43:

[...]

Het kan aan mij liggen, maar ik weet niet wat dat mens heeft ingeademd, maar ze is er wel helemaal de weg door kwijt geraakt.. en nee, ik begin geen pieten discussies,Joh al zou ze de hele Botlek hebben opgesnoven, ze wordt toch door heelhalf Nederland gepest, of niet ?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 november 2016 @ 23:44:

[...]

En zelfs dat ze weg moet.nina? echt? bizar, ze zei niks raars, maar het was een andere beleving dan die van de "groep"
quote:S-Meds schreef op 16 november 2016 @ 23:48:

[...]

nina? echt? bizar, ze zei niks raars, maar het was een andere beleving dan die van de "groep"Yep. Zo werkt dat dus. Ook bij mensen die gepest zijn.
quote:Bruise schreef op 16 november 2016 @ 23:43:

Dat topic heb ik nog niet gelezen. Maar wordt er ene Sylvana gepest in een topic over pesten?Wat leuk om nu eens echt iemand te spreken die onder een steen woont.
quote:Bruise schreef op 16 november 2016 @ 23:43:

Dat topic heb ik nog niet gelezen. Maar wordt er ene Sylvana gepest in een topic over pesten?Ik meende dat ze schreef dat er een lied over Sylvana is gemaakt. Is er een lied gemaakt? Of heb ik het verkeerd begrepen? Is er een topic over pesten van Sylvana? Word ze gepest?
LOEP ME MAAR aub.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 16 november 2016 @ 23:29:

[...]

[img]http://emoticoner.com/files/emoticons/s ... 1292867696[/img]
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik weet het niet Missie, maar dat topic heeft 33 pagina's!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven