Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 17 november 2016 om 00:06
donderdag 17 november 2016 om 00:11
quote:paulaner schreef op 17 november 2016 @ 00:06:
[...]
Ik denk dat 3 kwart van NL nog eerder een schatting aan de lage kant is.Afschuwelijk. En men schaamt zich er niet eens voo. Het wordt gewoonlijk openlijk gedeeld op Faqcebook etc.
[...]
Ik denk dat 3 kwart van NL nog eerder een schatting aan de lage kant is.Afschuwelijk. En men schaamt zich er niet eens voo. Het wordt gewoonlijk openlijk gedeeld op Faqcebook etc.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 17 november 2016 om 00:13
quote:missie_m schreef op 17 november 2016 @ 00:03:
[...]
33 pagina's? Ik weet van niks en toch woon ik niet onder een steen.Er staat een topic over pesten op Psyche. Misschien kan jij het liedje zoeken, maar ik ga geen 33 pagina's doorkijken. Het staat i.i.g. niet op de eerste twee pagina's en ook niet op de laatste vier.
[...]
33 pagina's? Ik weet van niks en toch woon ik niet onder een steen.Er staat een topic over pesten op Psyche. Misschien kan jij het liedje zoeken, maar ik ga geen 33 pagina's doorkijken. Het staat i.i.g. niet op de eerste twee pagina's en ook niet op de laatste vier.
donderdag 17 november 2016 om 00:17
quote:Bruise schreef op 17 november 2016 @ 00:13:
[...]
Er staat een topic over pesten op Psyche. Misschien kan jij het liedje zoeken, maar ik ga geen 33 pagina's doorkijken. Het staat i.i.g. niet op de eerste twee pagina's en ook niet op de laatste vier.Is het een grote steen ?
[...]
Er staat een topic over pesten op Psyche. Misschien kan jij het liedje zoeken, maar ik ga geen 33 pagina's doorkijken. Het staat i.i.g. niet op de eerste twee pagina's en ook niet op de laatste vier.Is het een grote steen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 17 november 2016 om 00:18
Oooooh Sylvana Simons! http://www.bndestem.nl/re ... na-simons-audio-1.6649675
Ik volg het nieuws allemaal niet.
Ik volg het nieuws allemaal niet.
donderdag 17 november 2016 om 00:22
quote:S-Meds schreef op 16 november 2016 @ 23:48:
[...]
nina? echt? bizar, ze zei niks raars, maar het was een andere beleving dan die van de "groep"
Ik vind dat nina een verfrissende andere kijk geeft op het fenomeen pesten.
Dat je ook als je gepest wordt een keuze kunt maken hoe je ermee omgaat.
Tijdens en daarna.
[...]
nina? echt? bizar, ze zei niks raars, maar het was een andere beleving dan die van de "groep"
Ik vind dat nina een verfrissende andere kijk geeft op het fenomeen pesten.
Dat je ook als je gepest wordt een keuze kunt maken hoe je ermee omgaat.
Tijdens en daarna.
donderdag 17 november 2016 om 00:23
donderdag 17 november 2016 om 00:24
quote:Bruise schreef op 17 november 2016 @ 00:13:
[...]
Er staat een topic over pesten op Psyche. Misschien kan jij het liedje zoeken, maar ik ga geen 33 pagina's doorkijken. Het staat i.i.g. niet op de eerste twee pagina's en ook niet op de laatste vier.Ik hou niet van pesterijen. Heb dus geen zin in zo'n topic.
Ik kreeg gisteren op napraat te lezen dat ik niet meer mag reageren op één forumster, dat had ze me al maanden geleden geschreven, en nou had ik 'per ongeluk' gereageerd op een vraag. Ik krijg op mijn donder als ik smilies plaats. Een quote plaatsen is ook uit den boze als ik dat doe, terwijl iedereen quotes plaatst. En dan steeds die vervelende verwijten dat ik niet inhoudelijk reageer of er altijd naast zit.
Zuchttttt hoeveel forummers en welke forummers zullen daar om lachen?
[...]
Er staat een topic over pesten op Psyche. Misschien kan jij het liedje zoeken, maar ik ga geen 33 pagina's doorkijken. Het staat i.i.g. niet op de eerste twee pagina's en ook niet op de laatste vier.Ik hou niet van pesterijen. Heb dus geen zin in zo'n topic.
Ik kreeg gisteren op napraat te lezen dat ik niet meer mag reageren op één forumster, dat had ze me al maanden geleden geschreven, en nou had ik 'per ongeluk' gereageerd op een vraag. Ik krijg op mijn donder als ik smilies plaats. Een quote plaatsen is ook uit den boze als ik dat doe, terwijl iedereen quotes plaatst. En dan steeds die vervelende verwijten dat ik niet inhoudelijk reageer of er altijd naast zit.
Zuchttttt hoeveel forummers en welke forummers zullen daar om lachen?
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 17 november 2016 om 00:24
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 november 2016 @ 00:23:
Nou ja, Sylvana heeft het zelf uitgelokt. Zielig voor haar kinderen. Maar zij heeft het verdiend.
( Sylvana topic )
Ik ga die reactie eens plakken in het pesters topic. Kijken wat er gebeurt.zijn het dezelfde forummers? nou ja ze pakken nina ook aan omdat ze afwijkt.
Nou ja, Sylvana heeft het zelf uitgelokt. Zielig voor haar kinderen. Maar zij heeft het verdiend.
( Sylvana topic )
Ik ga die reactie eens plakken in het pesters topic. Kijken wat er gebeurt.zijn het dezelfde forummers? nou ja ze pakken nina ook aan omdat ze afwijkt.