Het Stamcafé XXV
donderdag 17 november 2016 om 10:21
Goedemorgen.
Mijn bolognese staat de komende uren te pruttelen in de oven, hummus gemaakt voor op brood straks (lekker met schijfjes komkommer vind ik)
Zo nog even aparte dingetjes halen bij de toko, bieb, visboer......
En dan duik ik lekker in een boek. Wil weer beginnen met fotograferen, maar er is zoveel veranderd nu met digitale fotografie. Wil mezelf een soort opfriscursus geven voor ik ga kijken welke camera en lenzen ik wil. Zoveel zin in om over een paar maanden weer mee aan de slag te gaan.
Takk, hoe gaat het met je arm?
En Yas, met je pols?
En ssssst, met de voeten?
Mijn bolognese staat de komende uren te pruttelen in de oven, hummus gemaakt voor op brood straks (lekker met schijfjes komkommer vind ik)
Zo nog even aparte dingetjes halen bij de toko, bieb, visboer......
En dan duik ik lekker in een boek. Wil weer beginnen met fotograferen, maar er is zoveel veranderd nu met digitale fotografie. Wil mezelf een soort opfriscursus geven voor ik ga kijken welke camera en lenzen ik wil. Zoveel zin in om over een paar maanden weer mee aan de slag te gaan.
Takk, hoe gaat het met je arm?
En Yas, met je pols?
En ssssst, met de voeten?
donderdag 17 november 2016 om 10:30
Met de voeten gaat het zijn gangetje. Eerste voet gaat goed, voelt goed.
Tweede voet valt lopen met het loopgips niet mee, ik krijg pijn in mijn knie, en op het randje van het gips steeds een blaar. Ben al terug geweest maar moet nog tien dagen zo verder proberen. Dan foto en kijken ze/we verder.
Lekker bolgnesesaus. Veel plezier met lezen.
Tweede voet valt lopen met het loopgips niet mee, ik krijg pijn in mijn knie, en op het randje van het gips steeds een blaar. Ben al terug geweest maar moet nog tien dagen zo verder proberen. Dan foto en kijken ze/we verder.
Lekker bolgnesesaus. Veel plezier met lezen.
donderdag 17 november 2016 om 10:58
donderdag 17 november 2016 om 11:35
Het wordt een filmpje om intern in te zetten (al ga ik het ook via Twitter en FB laten zien). We zitten in een giga organisatieverandering en in dit filmpje vertellen medewerkers en een cliënt wat het hun al heeft opgeleverd. Het is maar een middel om de dialoog te kunnen voeren, maar wel een heel belangrijk middel. En ik realiseerde me weer, toen ik die cliënt aan het woord hoorde over hoe zijn leven is verlopen, hoe heftig het is voor sommige mensen.
Hum, het is lastig om kort uit te leggen zonder mijn werk te noemen, maar goed. Zoiets dus!
Hum, het is lastig om kort uit te leggen zonder mijn werk te noemen, maar goed. Zoiets dus!
donderdag 17 november 2016 om 11:37
quote:sssssst schreef op 17 november 2016 @ 10:30:
Lekker bolgnesesaus. Veel plezier met lezen.Blarenpleister plakken op die rand?
Lekker bolgnesesaus. Veel plezier met lezen.Blarenpleister plakken op die rand?
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 17 november 2016 om 11:42
quote:doornroosje9 schreef op 17 november 2016 @ 11:37:
[...]
Blarenpleister plakken op die rand?Dan zit het gips te strak, het is een randje dat onder de rand van het gips zit. Zelfs de blaar maakte al dat het gips ging knellen. Minder lopen is de enige oplossing. Ik denk dat de gipsmeester expres een randje er in heeft gelegd om mij op mijn stoel te houden.
[...]
Blarenpleister plakken op die rand?Dan zit het gips te strak, het is een randje dat onder de rand van het gips zit. Zelfs de blaar maakte al dat het gips ging knellen. Minder lopen is de enige oplossing. Ik denk dat de gipsmeester expres een randje er in heeft gelegd om mij op mijn stoel te houden.
donderdag 17 november 2016 om 11:42
quote:MissMillicent schreef op 17 november 2016 @ 11:38:
[...]
Is het ook Roosje. Ik maak altijd een grote pan, vries dan porties in.
Trouwens, als je ooit de serie "The night of" tegenkomt, dat is een aanrader. Heel beklemmend en ook spannend.8,7 op IMDB, dat is niet slecht! Ga jij 'The Crown' kijken?
[...]
Is het ook Roosje. Ik maak altijd een grote pan, vries dan porties in.
Trouwens, als je ooit de serie "The night of" tegenkomt, dat is een aanrader. Heel beklemmend en ook spannend.8,7 op IMDB, dat is niet slecht! Ga jij 'The Crown' kijken?
donderdag 17 november 2016 om 11:43
quote:sssssst schreef op 17 november 2016 @ 11:42:
[...]
Dan zit het gips te strak, het is een randje dat onder de rand van het gips zit. Zelfs de blaar maakte al dat het gips ging knellen. Minder lopen is de enige oplossing. Ik denk dat de gipsmeester expres een randje er in heeft gelegd om mij op mijn stoel te houden.
[...]
Dan zit het gips te strak, het is een randje dat onder de rand van het gips zit. Zelfs de blaar maakte al dat het gips ging knellen. Minder lopen is de enige oplossing. Ik denk dat de gipsmeester expres een randje er in heeft gelegd om mij op mijn stoel te houden.
donderdag 17 november 2016 om 11:43
quote:sssssst schreef op 17 november 2016 @ 11:42:
[...]
Dan zit het gips te strak, het is een randje dat onder de rand van het gips zit. Zelfs de blaar maakte al dat het gips ging knellen. Minder lopen is de enige oplossing. Ik denk dat de gipsmeester expres een randje er in heeft gelegd om mij op mijn stoel te houden. Ik denk dat die beste man veel mensenkennis heeft
[...]
Dan zit het gips te strak, het is een randje dat onder de rand van het gips zit. Zelfs de blaar maakte al dat het gips ging knellen. Minder lopen is de enige oplossing. Ik denk dat de gipsmeester expres een randje er in heeft gelegd om mij op mijn stoel te houden. Ik denk dat die beste man veel mensenkennis heeft
donderdag 17 november 2016 om 11:44
quote:Oudblond schreef op 17 november 2016 @ 11:41:
Morgen. Ik voel me blehhhhh. Verkouden, koortsig, hoofdpijn, misselijk en als kers op de taart werd ik ongesteld. Mijn afspraken voor vanmiddag ga ik maar verschuiven.Fijn! Not. Maar ook dat gaat weer voorbij. Dat is het enige voordeel van menstruaties, je weet zeker dat het na een paar dagen weer voorbij is. En na nog meer dagen weer terug komt.
Morgen. Ik voel me blehhhhh. Verkouden, koortsig, hoofdpijn, misselijk en als kers op de taart werd ik ongesteld. Mijn afspraken voor vanmiddag ga ik maar verschuiven.Fijn! Not. Maar ook dat gaat weer voorbij. Dat is het enige voordeel van menstruaties, je weet zeker dat het na een paar dagen weer voorbij is. En na nog meer dagen weer terug komt.
donderdag 17 november 2016 om 11:45
donderdag 17 november 2016 om 11:46
donderdag 17 november 2016 om 11:47
quote:MissMillicent schreef op 17 november 2016 @ 11:45:
[...]
Ja, die staat ook op mijn lijstje. Wacht nog even tot ik alle afleveringen kan zien.
Gatsie, ik moest hoesten, ademde diep in en zoog zo een klein vliegje naar binnen. Het vies, maar je wordt er niet ziek van, niet over nadenken want dan wordt je wel misselijk.
[...]
Ja, die staat ook op mijn lijstje. Wacht nog even tot ik alle afleveringen kan zien.
Gatsie, ik moest hoesten, ademde diep in en zoog zo een klein vliegje naar binnen. Het vies, maar je wordt er niet ziek van, niet over nadenken want dan wordt je wel misselijk.
donderdag 17 november 2016 om 11:53
quote:Oudblond schreef op 17 november 2016 @ 11:45:
Zo voelt het exact. Ik heb maandag natuurlijk honderden handen geschud, dus niet vreemd dat mijn vermoeide lijf wat opgepikt heeft.
Ik ben ook al twee weken bezig. Maar ik ben ook vaak in omgevingen (trein, mijn werk) waar heel veel mensen komen. Dus ontkom ik er meestal niet aan.
Zie je kans om het even rustig aan te doen? Vroeg naar huis?
Zo voelt het exact. Ik heb maandag natuurlijk honderden handen geschud, dus niet vreemd dat mijn vermoeide lijf wat opgepikt heeft.
Ik ben ook al twee weken bezig. Maar ik ben ook vaak in omgevingen (trein, mijn werk) waar heel veel mensen komen. Dus ontkom ik er meestal niet aan.
Zie je kans om het even rustig aan te doen? Vroeg naar huis?
donderdag 17 november 2016 om 11:54
donderdag 17 november 2016 om 11:56
quote:MissMillicent schreef op 17 november 2016 @ 11:53:
[...]
Zie je kans om het even rustig aan te doen? Vroeg naar huis?Dat is nou wel een voordeel van thuis zitten. Ik heb nog niks opgelopen. Vorig jaar in de kleuterklas, snotterde ik lekker mee. Maar nu kom ik nergens mee in contact.
[...]
Zie je kans om het even rustig aan te doen? Vroeg naar huis?Dat is nou wel een voordeel van thuis zitten. Ik heb nog niks opgelopen. Vorig jaar in de kleuterklas, snotterde ik lekker mee. Maar nu kom ik nergens mee in contact.
donderdag 17 november 2016 om 11:57
Mijn afspraken zijn geannuleerd. Ik moet een paar dingen echt afmaken vandaag maar daarna ga ik naar huis. Ik hoop dat ik me morgen niet nog zieker voel want er is een inspraakvergadering waar ik echt bij wil zijn en waar niemand mij kan vervangen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras