Het Stamcafé XXV
donderdag 17 november 2016 om 19:35
quote:Watervrouw2 schreef op 17 november 2016 @ 19:31:
[...]
"Paar dagen" blijkt soms een rekbaar begrip Dat is waar. Mijn laatste menstruatie was een soort parttime geval. Twee dagen wel, twee dagen niet, twee dagen wel, drie dagen niet, dagje wel, dagje niet etc. Van begin tot eind veertien dagen.
[...]
"Paar dagen" blijkt soms een rekbaar begrip Dat is waar. Mijn laatste menstruatie was een soort parttime geval. Twee dagen wel, twee dagen niet, twee dagen wel, drie dagen niet, dagje wel, dagje niet etc. Van begin tot eind veertien dagen.
donderdag 17 november 2016 om 21:28
vrijdag 18 november 2016 om 04:18
vrijdag 18 november 2016 om 06:46
vrijdag 18 november 2016 om 08:14
Blafhatschiekuchschraap. Ja? Oh ja daar is mijn stem. Nee dus Millie. Ik voel me beroerd. Jij sukkelt ook maar aan he? Ik kan vanochtend gelukkig thuis werken, dat scheelt. Vanmiddag even alle zeilen bijzetten voor een vergadering en daarna mag ik mijn bed weer in.
Fijne dag allen!
Fijne dag allen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 18 november 2016 om 08:33
Dank je Elfje! De DA komt rond 12 uur. Ik hoop zo dat de stokdove mevrouw poes niet ziek is en hoop ook dat de DA wat tips voor ons heeft. Vanacht ben ik haar elke keer gaan halen als ze 'schreeuwde' en na een keer of vier, leek ze te begrijpen dat ze gewoon dicht bij ons in de slaapkamer kan blijven en rolde ze zich op tegen mijn voeten.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 18 november 2016 om 08:50
Beterschap Millie en Blond.
Ik hoop dat het mee valt met de oude dame Blond. Kan het zijn dat ze dement (aan het worden) is?
Ik heb een kat gehad die uiteindelijk op zijn 22ste is overleden maar die begon ook zo raar te schreeuwen/miauwen. Volgens mijn da was ie dement en dat was de reden van het schreeuwen.
Lekker Dolfje, wat fijn om te lezen dat jullie zo genieten!
Iedereen een fijne dag vandaag.
Ik hoop dat het mee valt met de oude dame Blond. Kan het zijn dat ze dement (aan het worden) is?
Ik heb een kat gehad die uiteindelijk op zijn 22ste is overleden maar die begon ook zo raar te schreeuwen/miauwen. Volgens mijn da was ie dement en dat was de reden van het schreeuwen.
Lekker Dolfje, wat fijn om te lezen dat jullie zo genieten!
Iedereen een fijne dag vandaag.
vrijdag 18 november 2016 om 09:03
Goedemorgen.
Ik heb straks een overleg over ideeën voor hoe de ideale wereld eruitziet voor autisten. Ik heb nog wel wat ideetjes, hoewel ik denk dat de wereld daar ook beter van zou worden voor alle andere mensen.
Ik heb straks een overleg over ideeën voor hoe de ideale wereld eruitziet voor autisten. Ik heb nog wel wat ideetjes, hoewel ik denk dat de wereld daar ook beter van zou worden voor alle andere mensen.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 18 november 2016 om 09:10
Mijn computer is denk ik ernstig ziek, is al een paar dagen trager en trager aan het worden, maar vandaag is het echt verschrikkelijk. Kan mijn spellen niet meer spelen (drama dus) en ben van arremoe vanochtend maar weer gaan puzzelen.
vrijdag 18 november 2016 om 09:21
quote:Star schreef op 18 november 2016 @ 09:20:
[...]
DE IT oplossing al geprobeerd? Computer is al eh................. ik geloof een jaar of 6, dus ik weet niet of het nog veel zin heeft om er van alles mee uit te proberen.
[...]
DE IT oplossing al geprobeerd? Computer is al eh................. ik geloof een jaar of 6, dus ik weet niet of het nog veel zin heeft om er van alles mee uit te proberen.