Leuke onderschriften

02-01-2009 11:34 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommige mensen hebben zulke leuke onderschriften....

Net las ik er 1: ik haat het huishouden.....bedden verschonen afwassen en drie maanden later kun je opnieuw beginnen...

Moest ik erg om grinniken...

Toen las ik ook een mindere: I'd rather be dead then fat.

Die vind ik kwetsend....mag 10 keer je mening zijn..die hoef je niet op zo'n brute manier te verkondigen vind ik. Uberhaupt niet eigenlijk...

Ik ben benieuwd wat jullie leuke onderschriften vinden.....:)
Ik ben helemaal gevleid dat jullie de mijne leuk vinden/vonden . Ik had hem er eigenlijk al een tijdje afgeknikkerd, maar heb hem bij deze nieuw leven ingeblazen.
The time is now
Oja, jij was het, Banba! Leuk dat je hem weer hebt afgestoft voor ons.

En ja, ik heb wel een vraag naar aanleiding van je spreekbeurt: had jij vroeger een zwart-witte avatar met een stripfiguur ofzo? Ik vind dat wisselen van avatar heel verwarrend! Misschien is dat een ideetje voor een motto: ook omschrijvingen van alle voorgaande avatars?!
Banba, hij is weer weg!
Ik vind die van MV het leukst, moet altijd lachen als ik m weer eens lees

(Ik kijk nooit echt naar de onderschriften eigenlijk )
Hij is er weer!

Ja klopt ik had eerst een zwarte kat als avatar. Had hem eraf gegooid om wat te experimenteren. Toen ik tot de conclusie kwam dat de kat toch het leukst was, kwam ik erachter dat ik hem niet had opgeslagen en heb geen idee meer waar ik hem vandaan had....
The time is now
Zelf vind ik deze heel mooi van AbsouteEinstein:

De belangrijkste dingen in het leven zijn geen dingen.
The time is now
Mevrouwdekees: 'argh, dat zei ik toch!' vind ik leuk
Peas on earth!
quote:Banba schreef op 02 januari 2009 @ 14:45:

Hij is er weer!

Ja klopt ik had eerst een zwarte kat als avatar. Had hem eraf gegooid om wat te experimenteren. Toen ik tot de conclusie kwam dat de kat toch het leukst was, kwam ik erachter dat ik hem niet had opgeslagen en heb geen idee meer waar ik hem vandaan had....Was het Fritz the Cat? Ik bedoel de zwart witte:

Haha, mijn motto is fascinerend
quote:pruttel schreef op 02 januari 2009 @ 14:59:

Haha, mijn motto is fascinerend Ja het was iets met gehaktballen weet ik nog maar t is niet helemaal blijven hangen. Daarom dus.
Gelukkig was het iets met gehaktballen en niet met Kabouter Plop.
Deze vind ik wel leuk.....

Doet me denken aan "dat lekker stuk" .....ja, hij moest m'n aambeien behandelen.....

An apple a day keeps the doctor away, but this doctor is cute so screw the damn fruit!

Ohja, hij komt van -lente-
quote:MissMara schreef op 02 januari 2009 @ 14:58:

[...]

Was het Fritz the Cat? Ik bedoel de zwart witte:

[afbeelding]Nee, het was niet Fritz (hoewel die ook leuk is). Volgens mij was het zomaar een kat, ergens van een of andere avatar-site geplukt. Heb nog geprobeerd of ik 'm terug kon vinden, maar zonder succes.
The time is now
Ik vind die van Demoiselle leuk!

'Happiness is nothing more than a good health and a bad memory'

En die van extrahalo vind ik ook erg grappig.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Haha, het was iets met gehaktballen, frikandellen en bij gebrek aan een frikandel een aubergine geloof ik In ieder geval toch redelijk vunzig, maar mooi genoeg om mijn motto met trots te dragen
quote:superstar_2 schreef op 02 januari 2009 @ 12:25:

"Liefde maakt niet blind,je vertikt het alleen om te zien" die heb ik ook al een keer gehad,die vond ik ook erg leuk..
Geinspireerd door jullie heb ik ook een motto
De nieuwe van Amy27 vind ik ook mooi:

Never drive faster than your guardian angel can fly!
quote:Ligeia schreef op 02 januari 2009 @ 14:02:

[...]

Sja, de waarheid is.. bruut.

Maar waarom mag dat niet zo verkondigd worden? Moet alles zacht en aaibaar zijn?

Verder vind ik het onderschrift 'over die soep en niet te heet' en 'verdomd interessant, maar ga verder' leuk...

Lijkt me niet persee waar.....het is een mening. En die hoeft niet zacht en aaibaar zijn, maar soms moet je je even bedenken wat je onder je berichten plant...

Net of de wereld vergaat als je een maat meer hebt.....dat valt allemaal best mee.......geluk zit in hele andere dingen dan je gewicht.

Nu heb ik nog steeds geen onderschrit :s
Odessa; anders neem je toch gewoon 'Wat zei zij' Hoef je in je bericht alleen nog een naam in je bericht te zetten
Ik vind de onderschriften grappig die gewone nietszeggende uitspraken zijn die mensen vaak in een conversatie gebruiken. Dus dingen als:

- ja toch, niet dan?

- maar dat is ook maar een mening

- dat dan weer wél!

- met uw goedvinden, natuurlijk

En ik vind het heel slap als er een emailadres in staat (en om de één of andere reden komt dat eigenlijk alleen voor bij de Viva mannen....) Zo. En als dat je niet bevalt kan je je klacht indienen op klachten@ardberg.nl
Ik vind het onderschrift van Star (socks are like sex) erg leuk. Ben je fan van Hugh Laurie?

Wel grappig dat verschillende mensen citaten uit House als onderschrift hebben.
quote:Banba schreef op 02 januari 2009 @ 15:17:

[...]

Nee, het was niet Fritz (hoewel die ook leuk is). Volgens mij was het zomaar een kat, ergens van een of andere avatar-site geplukt. Heb nog geprobeerd of ik 'm terug kon vinden, maar zonder succes.Er was vandaag een topic over vrijwilligerswerk, en de TO had een avatar met volgens mij net zo'n kat als jij had.
Ik vindt ook maar das ook maar een mening erg leuk. Sommige zijn ook echt mooi, maar die weet ik even niet uit mijn hoofd. Zal er op letten de komende dagen.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
vraagje: hoe komt t dat er slashes in mijn motto staan? en hoe krijg ik ze d'r weer uit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven