LLJ08M

03-06-2008 23:03 1829 berichten
Alle reacties Link kopieren

tieger wijzigde dit bericht op 02-01-2010 23:22
Reden: Tabel opgeschoond
% gewijzigd
'N beetje laat, maar Manouk gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!

Hoop dat het een leuke dag is geweest, met veel leuke cadeautjes!

Het logeerpartijtje is goed verlopen, ondanks dat ze gisteren super vervelend waren (niet luisteren en onwijs druk.....) Gelukkig gedroegen ze zich vandaag wat beter & liever.

Veel beterschap aan alle zieke kids!
Manouk gefeliciteerd met je verjaardag.

Ik heb nu alleen even bijgelezen, bedankt voor de tips. Ik ga deze zeker proberen.

Ik zit nu ook met de buikgriep, dus ik hou het kort. groetjes lein
De eerste januari 2008 baby alweer 1!!! Manouk nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Parelhoen; gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk nieuws, hebben jullie het al aan iedereen verteld? Hou ons zeker op de hoogte!

Heb even snel bijgelezen afgelopen week zo ontzettend druk geweest met kerstbezoeken dat forummen er even niet in zat!

Lein, Esmee en Zoe en Samuel beterschap! Pff er is geloof ik altijd wel iemand ziek hier!

Crazydesi; ben je al weer opgeknapt? Wat vervelend dat je niet naar de begrafenis kon maar je vriendin zal daar echt wel begrip voor hebben!

Pips; Lekker begin van de dag vandaag!

Nou ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling! Hier trouwens weinig spectaculairs, ik blijf voor het eerst in jaren thuis op de bank! Vorig jaar ben ik zelfs nog met mijn dikke buik naar een feest geweest. Vind het wel lekker om nu eens thuis te zijn...
Manouk, alsnog Gefeliciteerd!

En zoe en sharon ook alvast gefeliciteerd. Wij zijn nl de komende dagen met zijn tweeen lekker in een 4 sterren hotelletje aan zee. Kindjes bij opa en oma en weer even aan elkaar toekomen na al die drukte.
HieperdePiep voor de eerste januaribaby!! Time flies, hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad Huppel.

En nog twee nachtjes en dan zijn Zoe en Sharon aan de beurt!!

Parelhoen, wat een geweldig nieuws!! Het is zo ontzettend leuk, twee kleintjes zo kort na elkaar. Geniet lekker van je zwangerschap, na al het verdriet dat jullie hebben gehad moet dit toch een fijne zorgeloze zwangerschap worden.

Tips?? het enige wat ik kan bedenken is een slaapritueel(tje) "invoeren". Boekje lezen, knuffeltjes gedag kussen, etc. Mijn kinderen huilden rond deze leeftijd altijd bij het naar bed gaan, Roos doet dat nog steeds, ik denk dat ze dit gewoon nodig hebben om afscheid te nemen van het wakkere leven..., hahaha... een expert op dit gebied kun je mij dus niet noemen...

Voor alle kleintjes (en grote) die ziek zijn (geweest), beterschap en voor iedereen een heeeeeeeeeel fijn, knallend, gezond en gelukkig nieuwjaar

Liefs Mondy
O... en Roos heeft (vier ondertanden, twee boven..... én) al 4 kiezen!!!
hallo allemaal!

bij deze een goede jaarwisseling en een goed 2009 gewenst!, dat het maar net zo mooi als dit jaar mag worden (maar iets minder snel mag gaan misschien?)

alle jarigen al gefeliciteerd!

manon heeft er 1 kies bij en 1 on the way

ik heb al een tijd rugpijn en blijf hoest, blijkt longontsteking te zijn (ik dacht altijd dat je dan op sterven na dood was, maar het blijkt dus ook zo te kunnen)

we gaan oud en nieuw thuis vieren, met zijn 3-en, is bijzonder, was sinds mijn 15e niet meer thuis.

o, manon wordt wakker,

fijne avond allemaal!

liefs murpeltje
Even snel...

Iedereen een geweldige jaarwisseling en een fantastisch tweede! jaar met ons kids!

Liefs

Ongeduld
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Met hopelijk heel veel goeds en veel goede gezondheid voor iedereen!
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!!!!!

Liefs San
Gelukkig nieuw jaar allemaal!!!!

Jij was er snel bij Tieger!

Liefs,

Mango
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Een gelukkig en heel gezond nieuwjaar allemaal!
HIEP HIEP HOERA

Sharon en Zoë gefeliciteerd met jullie verjaardag, ik hoop dat jullie een hele fijne dag hebben en enorm verwend worden.

Ook de moeders natuurlijk van harte gefeliciteerd.

Demi heeft nu 8 tanden en 1 kies en de andere kiezen zijn bijna door.

Groetjes Choco
Hieperdepiep hoeraaaaaaaa!!!! Voor Sharon en Zoë!

Halloo: Van harte met je eerste jaar moeder-zijn!

RW: Jij ook van harte met je eerste jaar moeder-zijn-van-twee!

Een hele fijne dag!
Esmee heeft gigantische rode billen met open plekjes. Sudocreme helpt helemaal niet meer. Ik heb er nu maar maizena opgedaan. Hopen dat dat werkt. Als iemand nog een goede tip heeft, hoor ik het graag!

Na iedere poepbeurt is het huilen geblazen zo sneu!

Esmee heeft 8 tanden en ik heb het idee dat er een kies door zit te komen, mede door die rode billen.

Gister zijn man en ik samen op stap geweest. Was te erg gezellig.
Sharon en Zoë Gefeliciteerd met jullie verjaardag!!!!

Een fijne dag nog!!

Liefs San
ALlemaal de beste wensen nog !!

Sharon en Zoë gefeliciteerd met jullie 1ste verjaardag !!

Manouk lieverd jij natuurlijk ook.. Dacht er vd week aan maar internet lag eruit en zo druk met werken en de dagen sorry sorry sorry sorry

Wat zieke kindjes helaas, oh gossie.. Was wel heerlijk weer om te lopen vond ik, lekker in de lodger, muts op en simba mee en heerlijk lopen !!

Wat kopen jullie voor jullie kleintjes ??

Hmm bed ritueel, Kaj gaat elke avond in bad, ff spelen beneden, zingen ( dat vind hij zo leuk ) en dan nog een flesje in bed geven en dan slaapt hij.

Zoe en Sharon zijn jarig! Gefeliciteerd!!

Murpeltje: Jeetje, longontsteking! Ben je al wat beter?

Mango: Helpt de maizena? Sneu is het, die rode billetjes!

Hoe ging jullie oud en nieuw met de kleintjes? Uit voorzorg hebben we Guido in onze kamer in het campingbedje laten slapen. Zijn slaapkamer is namelijk aan de straatkant. Hij heeft heerlijk door het vuurwerk heengeslapen! Om half 3 werd hij even wakker, dus toen heb ik hem weer boven neergelegd. Na een flesje warme melk sliep hij heerlijk door tot 8 uur.

Het inslapen gaat trouwens al veel beter. We hebben niet echt iets veranderd, hij gaat de laatste dagen na nog wat geklets tgen zijn knuffels zonder huilen slapen.

Guido heeft een nieuw spelletje: Meneer heeft een nieuwe stormbaan in gebruik genomen. Hij kruipt vanuit de keuken, onder de eettafel tussen de stoelen door, gaat bovenop zijn speelgoedkist zitten, duikt over de rugleuning van de bank, laat zich van de bank vallen en puft onder de salontafel uit met een beker drinken. Tja...
AH zo lief Ongeduld hahah, ik moet het nog doen met het keten in de box.. Ach ja alles op zijn tijd !!

Kaj heeft gewoon doorgeslapen
Nou, we hebben de spullen toch maar iets anders neergezet zodat Guido het niet meer kan doen. Ik vind het namelijk best wel link.....
Hoi!

Bedankt voor alle felicitaties en Manouk en Sharon natuurlijk ook nog van harte!

We hadden een leuke dag, maar Zoë slaapt nog niet - zal wel van alle indrukken komen - en gisteren had ze nog 39.5 dus ik hoop maar dat ze snel rustig wordt. Ik zal wat fotootjes op de hyves zetten.
Hallooo en Rw, van harte hoor! Ik hoop dat jullie een hele fijne dag hebben gehad.

Hier twee zieke kindjes, erg spugen en diarree. Juk. Ik heb nog mazzel dat Papsie vandaag vrij was zodat we het met zijn tweeen kunnen doen. Menomen... Pipsie is alleen maar verkouden geweest eigenlijk in haar korte leventje (griepjes waren echt niet te moeite), maar sinds Popsie er is haalt zij nu soms ook bakzeil.

De verjaardag van Popsie is eigenlijk volgend weekend maar ik heb het een weekje uitgesteld. Eerst even bijkomen en dan uitgebreid feestvieren, ze weet het nu toch nog niet dat het een week later is.

Ik ga vanaf deze week een fotodagboek bijhouden van beide meiden. Ik schrijf al vaak in een soort van dagboekje over de beide dames maar het leek me leuk om er nu ook foto;s etc. bij te plakken,beetje scrapbook idee. Ik wil van iedere week een verslagje met foto maken. Ik ga dit weekend een fotoprintertje bestellen (dat wordt wat ik ben een soort van digibeet) en dan snel los. Lijkt me zo leuk om wekelijks een verslagje te maken en dat op te leuken :-).

Allemaal een goed weekend gewenst!
Zoë en Sharon, van harte met jullie eerste verjaardag!

Ik vind het wel een beetje dubbel eigenlijk. Super leuk zo'n eerste verjaardag maar dan realiseer je je pas echt hoe snel de tijd vliegt...

Mango; sudocreme schijnt erg te prikken op open wondjes, Bepanthen is in dat geval beter. Ik heb ook wel eens Maizena geprobeerd maar of het echt helpt weet ik ook niet. Succes ermee!

Pips; Leuk zeg zo'n foto dagboek bijhouden. Ik ben daar heel slecht in. Heb het boek Pap en mam vertellen over jou gekregen, ik moet er nog een hoop over de zwangerschap inzetten...

Fara heeft 1 klein tandje, als de anderen er ook allemaal zo lang over doen dan zijn we nog een paar jaar bezig.

Nou ik ben er weer vandoor, ik ga eens even traktatie ideeen op doen op het internet...

Groetjes!
Ongeduld: Ge-wel-dig!! Ik zie het helemaal gebeuren! Snap trouwens wel dat jullie de boel anders hebben neer gezet. Esmee is nu ook fanatiek aan het klimmen. Op het traphekje, tussen de spijlen van de box, in en op de wasmand, op en over ons, ze probeert ook op de bank te klimmen, maar dat lukt nog niet.

Met oud en nieuw ging het redelijk. Ze sliep door al het vuurwerk geweld heen om (net als Guido) om een uur of 3 wakker te worden. Helemaal overstuur. Na een flesje melk ging ze ook weer slapen. Overdag was het trouwens wel een drama, ze heeft ander half uur geslapen. Beetje weinig en dan is mevrouw bloedchagrijnig.

Brabbel: Dus het gaat nu lekker met Kaj? Dat moet heerlijk zijn! Komt hij nu ook goed aan? Ach dat kruipen en dergelijke komt vanzelf! Jij hebt nog een lekkere baby!

Pips: Wat een leuk idee! Een foto erbij zegt altijd zoveel meer! Wij bestellen altijd via de HEMA de fotobladen. Als ik dan de foto's op de computer zet, zet ik direct de foto's in het fotoprogramma en voorzie ik ze van commentaar. Zo ben ik altijd bij! (totdat de computer crashed en ik ook de fotobladen kwijt ben....8-P )

Gaat het al wat beter met de meiden? Gezellig zo samen ziek...NOT!

1ndra: Als er 1 tand over de dam is, .......X-D

Ik bedacht me gister dat bepanthen inderdaad beter is, dus ben om 5 uur nog even naar de stad gegaan en heb het in huis gehaald samen met wat talkpoeder. Ik zie nu al dat het opknapt! 3 plekjes zijn al helemaal dicht en het andere plekje ook bijna.

Nou er wil er hier één aandacht, dus ik stop er mee!

Liefs,

Mango

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven