Bloedverlies

15-11-2016 10:42 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo pff ik zit in de zenuwe ben vandaag 6 weken zwanger en sinds vanochtend bloedverlies ik ben zwanger van num 6 heb 4 zwangerschappe gehad en dit nooit gehad .verl kunde al gebeld ik krijg nu met 7 weken me vervroegde echo inplaats met 8 weken maar toch t zit me niet lekker eerst was t bruin bloed nu net was t rood bloed..ook in mn inleg kruisje dus niet alleen met afvegen .ik verlies geen slijm maar vind t gewoon dood eng .zijn er hier vrouwe met deze ervaring met 6 weken zwangerschap.
quote:MwTheelepel schreef op 15 november 2016 @ 12:20:

Het blijft heel lastig en eigenlijk kun je niet meer doen dan afwachten hoe moeilijk ook. Bij deze termijn zie je soms wel en soms nog geen hartje. Als er geen hartactie is dan wil het niet zeggen dat dat niet nog kan komen en als het er wel is zegt het alleen dat het vruchtje nu leeft maar het kan een half uur later alsnog compleet misgaan. Een streepje dat lichter wordt is meestal geen gunstig teken en dat het bloeden erger wordt ook niet maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, je lijf kan je flink op de kast jagen met enge dingen die toch goed komen. Dat je geen buikpijn hebt (tenminste lees ik nergens) is wel een gunstig teken. Ik heb bij een zwangerschap veel bloed verloren (laagliggende placenta bleek) maar kind zit nu op de middelbare school terwijl ik toen wel echt dacht dat zoveel bloed echt mis moest zijn. Je weet het helaas niet. Sterkte met afwachten.Zonder buikpijn kan het ook mis gaan.
Heb met 11 weken een stroom bloedverlies gehad. Baby ging het echter goed mee op dat moment.

Heb ook bloedverlies met 6 weken gehad, helaas was dat wel gelijk een miskraam.

Afwachten, niks anders aan te doen helaas. Heel veel sterkte.
Mijn ervaring: luister naar jezelf. Dirp van binnen weet je vaak of het goed zit of niet. Bij mij 2x zo gegaan.
quote:Mama2016 schreef op 15 november 2016 @ 12:43:

Mijn ervaring: luister naar jezelf. Dirp van binnen weet je vaak of het goed zit of niet. Bij mij 2x zo gegaan.Ik had geen enkel idee wat de afloop zou zijn. Ik denk dat je alleen kunt afwachten, hoe lastig ook. En probeer je te realiseren dat je ze zelf geen invloed op hebt.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
quote:Maccaron schreef op 15 november 2016 @ 12:25:

[...]

Zonder buikpijn kan het ook mis gaan.Ik beweer ook niet van niet. Maar bloedverlies en buikpijn is wel een heel slecht teken over het algemeen. Alleen bloedverlies gaat regelmatig alsnog gewoon goed. In die zin is geen buikpijn dus wel positief voor nu maar geen garantie natuurlijk.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
quote:Belle73 schreef op 15 november 2016 @ 12:46:

[...]

Ik had geen enkel idee wat de afloop zou zijn. Ik denk dat je alleen kunt afwachten, hoe lastig ook. En probeer je te realiseren dat je ze zelf geen invloed op hebt.

Nee je kan idd geen enkel idee hebben hoe het afloopt, dat bedoelde ik ook niet. Maar zelf 'wist' ik het de keren dat het mis ging. En de keer dat het geen kwaad kon, 'wist' ik ook dat ik mezelf alle zorgen en angsten soort van aanpraatte. Ik weet dat het echt gek klinkt, maar zo ging het bij mij wel.

Maar goed, aan het einde van de rit is het echt afwachten. Welk gevoel je ook hebt, hoe het bloeden zich ook vorderd...heel veel geduld hebben. K hoop echt dat het allemaal goed komt voor je, TO.
Hallo hier ben ik weer even helaas gister de bevestiging op de echo niks te zien alleen dat ze wel kon zidn dat er iets gezeten heeft maar ik heb dus een miskraam gehad .ik was 6 weken en 3 dagen .de bloeding die ik had heeft mij dus een miskraam opgeleverd .ik kan er nog moeilijk mee omgaan ken dit niet en na 5 kids nu in ene een niskraam voelt heel raar.vandaag mega pijn in buik voel me ziek en helemaal niet fijn.wel heb ik groenlicht van de verloskunde ze zei als julli t graag willen hoop ik dat t snel weer lukt .alles zag er verder netjes uit in baar moeder.maar tis zo onwerkelijk dat je weet dat je zwanger ben zelfs een buikje had en in ene weg.alles weg en ik heb niks gezien dat ik t verlore ben.
quote:Mamav5 schreef op 18 november 2016 @ 15:13:

Hallo hier ben ik weer even helaas gister de bevestiging op de echo niks te zien alleen dat ze wel kon zidn dat er iets gezeten heeft maar ik heb dus een miskraam gehad .ik was 6 weken en 3 dagen .de bloeding die ik had heeft mij dus een miskraam opgeleverd .ik kan er nog moeilijk mee omgaan ken dit niet en na 5 kids nu in ene een niskraam voelt heel raar.vandaag mega pijn in buik voel me ziek en helemaal niet fijn.wel heb ik groenlicht van de verloskunde ze zei als julli t graag willen hoop ik dat t snel weer lukt .alles zag er verder netjes uit in baar moeder.maar tis zo onwerkelijk dat je weet dat je zwanger ben zelfs een buikje had en in ene weg.alles weg en ik heb niks gezien dat ik t verlore ben.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
quote:Mamav5 schreef op 18 november 2016 @ 15:13:

Ik herken je gevoel. Na 3x goed,ging het bij mij de 4e keer (vrij laat) mis. Her moet maar net het juiste zaadje en het juiste eitje zijn in de meest perfecte omstandigheden. Dat het mis kan gaan,komt simpelweg niet in je op... Neem de tijd om alles te laten bezinken en als je zover bent er weer voor gaan. Mijn gynaecoloog zei;je hebt 3 gezonde kinderen,dus deze keer had je gewoon "pech".

Niets wees erop dat het de volgende keer weer mis zou gaan. Ik durfde het aan en inmiddels een kerngezonde dochter erbij van 3 maanden.Maak geen beslissing uit angst
Dankje ja we gaan er wel weer voor.maar toch blijft t nu wel in mn hoofd spelen waarom t us mis gegaan.en is t normaal dat je zo moe bent na een miskraam
quote:Mamav5 schreef op 20 november 2016 @ 10:50:

Dankje ja we gaan er wel weer voor.maar toch blijft t nu wel in mn hoofd spelen waarom t us mis gegaan.en is t normaal dat je zo moe bent na een miskraamHet is absoluut normaal. Je lichaam heeft toch een "opdonder " gehad en vergeet niet wat het geestelijk met je doet he? Onderga de emoties en het gevoel zosls het komt. Niks opkroppen,want dat is ook slopend.
Dankje meis .en ja t gaat nu lichamelijk weer redelijk alleen rug pijn.en ik bloed niks meer .maar mn buik is ook weg .en je kon echt al zien dat ik zwanger was.dat is wel apart.
quote:Mamav5 schreef op 21 november 2016 @ 17:54:

Dankje meis .en ja t gaat nu lichamelijk weer redelijk alleen rug pijn.en ik bloed niks meer .maar mn buik is ook weg .en je kon echt al zien dat ik zwanger was.dat is wel apart.

Vervelend he die pijn. Je darmen zetten in het begin ook uit en je baarmoeder rekt op. Dat kan het geweest zijn. Ik vond het ook heel pijnlijk dat mijn buik ineens weg was.

Trek je het een beetje geestelijk?
Ja t voeld gewoon niet fijn.dat je toch met je gedachte zit dat er een baby in je zat en wwer weg is.maar we gaan echter weer aan de gang .want willen toch graag samen een liefdes kindje.al denk je toch wel van zou t nu wel goed gaan.hebben dit meer van jullie mee gemaakt .en snel weer zwanger.ik had nu dan 15 nov mn bloeding volgens vk is dat nu mn eerste dag en ik heb dan vanaf vandaag mn vruchtbare dag .en dat is ook te merke nu aan mn ceevixslijm dus we gaan spannend afwachte. Hoe was t bij jou of jullie .allemaal na miskraam .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven