Napraattopic 71

17-11-2016 13:40 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:charlottew88 schreef op 18 november 2016 @ 14:56:

[...]

NEE IS ZO

Jij bent wel altijd zo lief.....

quote:barbaracartland schreef op 18 november 2016 @ 15:04:

[...]

Heel veel docenten doen hun best een goede docent te zijn. Het is dankbaar werk en ik ben blij dat ik het doe, al is het soms zwaar of lastig. Het is ook ingewikkeld: je bent dag in dag uit bezig met het kostbaarste dat mensen (hopelijk) hebben.

En je hebt echt altijd vakantie, dat ook nog. Echt al-tijd.En als je eens geen vakantie hebt dan hebben jullie studiedag he?
quote:Eleonora-1 schreef op 18 november 2016 @ 15:59:

[...]

En als je eens geen vakantie hebt dan hebben jullie studiedag he?Of margedag, ook een mooie
Verder voor iedereen die 'm nodig heeft. Wat een verdrietige verhalen.
quote:Star schreef op 18 november 2016 @ 16:06:

[...]

Of margedag, ook een mooie Wat???
quote:yasmijn schreef op 18 november 2016 @ 16:18:

[...]

Wat???Wettelijk hebben kinderen tijdens hun basisschooltijd recht op 7520 uur onderwijs. Het aantal uren dat kinderen teveel naar school gaan wordt in de 8 schooljaren voor een deel gecompenseerd door margedagen. Op deze dagen zullen leerkrachten hun compensatie opnemen en werken aan de niet lesgebonden taken.
quote:Star schreef op 18 november 2016 @ 16:20:

[...]

Wettelijk hebben kinderen tijdens hun basisschooltijd recht op 7520 uur onderwijs. Het aantal uren dat kinderen teveel naar school gaan wordt in de 8 schooljaren voor een deel gecompenseerd door margedagen. Op deze dagen zullen leerkrachten hun compensatie opnemen en werken aan de niet lesgebonden taken.

Was dat in onze tijd ook?

Niet he?

Ik kan me het van zoon niet eens herinneren, en die wordt binnenkort 28.
quote:yasmijn schreef op 18 november 2016 @ 16:24:

[...]

Was dat in onze tijd ook?

Niet he?

Ik kan me het van zoon niet eens herinneren, en die wordt binnenkort 28.Volgens mij iets van de laatste paar jaar.
quote:Star schreef op 18 november 2016 @ 16:33:

[...]

Volgens mij iets van de laatste paar jaar.Aha
quote:Eleonora-1 schreef op 18 november 2016 @ 15:58:

[...]

Jij bent wel altijd zo lief.....

Omdat jij zo'n lieverd bent Ik ben niet altijd lief hoor ik kan heel goed trashen op bijvoorbeeld het The Voicetopic.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:yasmijn schreef op 18 november 2016 @ 16:34:

[...]

Aha Ik had er ook nog nooit van gehoord. Ik ben in 1972 geboren. In mijn herinnering hadden leerkrachten nooit studiedagen of wat voor vrije dagen dan ook. Ik moest altijd naar school.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 18 november 2016 @ 17:02:

[...]

Ik had er ook nog nooit van gehoord. Ik ben in 1972 geboren. In mijn herinnering hadden leerkrachten nooit studiedagen of wat voor vrije dagen dan ook. Ik moest altijd naar school.

Ik ben van 1969 en ik kan me ook geen studiedagen herinneren. Wel dat we gewoon naar huis werden gestuurd als de juf ziek was. Dat kon ook gemakkelijk, want alle moeders waren toch thuis .

Bij zoon op school gebeurt dat trouwens ook een doodenkele keer, als er meerdere leerkrachten tegelijk ziek zijn. Dan krijgt ie de dag ervoor een briefje mee naar huis en dan loopt ie helemaal te stuiteren van vreugde
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 november 2016 @ 17:08:

[...]

Ik ben van 1969 en ik kan me ook geen studiedagen herinneren. Wel dat we gewoon naar huis werden gestuurd als de juf ziek was. Dat kon ook gemakkelijk, want alle moeders waren toch thuis .

Bij zoon op school gebeurt dat trouwens ook een doodenkele keer, als er meerdere leerkrachten tegelijk ziek zijn. Dan krijgt ie de dag ervoor een briefje mee naar huis en dan loopt ie helemaal te stuiteren van vreugde Ja wij werden ook naar huis gestuurd als de juf ziek was. Ik hoopte altijd dat de gymles uitviel want dat vond ik vreselijk. Helaas viel die les nooit uit.
Ik ben van 71 en bij ons ook geen studiedagen hoor. En bij zieke leraar was er een vervanger. Echt, wij moesten altijd maar naar school! En ik vond het afschuwelijk
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 november 2016 @ 17:08:

[...]

Bij zoon op school gebeurt dat trouwens ook een doodenkele keer, als er meerdere leerkrachten tegelijk ziek zijn. Dan krijgt ie de dag ervoor een briefje mee naar huis en dan loopt ie helemaal te stuiteren van vreugde

'68 en ik ken het inderdaad ook niet.

Op de basisschool bij zoon is het 1 of 2 keer voorgekomen, en dan om de reden die jij noemt.

Nu in het VMBO hebben ze heel veel meer uitval.
Ik kijk "tijd voor Max" En zie daar, een geboren leerkracht zit er aan de tafel. Werkt met kinderen uit Syrie, en hoe! Die maakt het verschil voor sommige kinderen dat weet ik zeker.
Ik ben van 62 en wij moesten echt iedere dag tot 16.30 of 17.15 uur naar school, heel heel zelden viel er eens een uur uit 's ochtends, wat een heerlijkheid was dat.
quote:Grobbekuiken schreef op 18 november 2016 @ 17:23:

[...]

'68 en ik ken het inderdaad ook niet.

Op de basisschool bij zoon is het 1 of 2 keer voorgekomen, en dan om de reden die jij noemt.

Nu in het VMBO hebben ze heel veel meer uitval.Bij mijn zoon (VSO-havo) zorgen ze bij ziekte van leerkrachten voor opvang. Dan gaan ze huiswerk maken bij een lesvrije leerkracht, of bij de leerlingbegeleider. Maar sommige leerkrachten hebben ze meerdere uren per dag, dus twee zieke leerkrachten kan met een beetje pech al zes uur opvang betekenen. En in dat geval blijven de kinders dus gewoon thuis.
quote:Inkie12345 schreef op 18 november 2016 @ 17:26:

Ik ben van 62 en wij moesten echt iedere dag tot 16.30 of 17.15 uur naar school, heel heel zelden viel er eens een uur uit 's ochtends, wat een heerlijkheid was dat.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 18 november 2016 @ 17:30:

[...]

Nounounounounounounou
quote:Inkie12345 schreef op 18 november 2016 @ 17:26:

Ik ben van 62 en wij moesten echt iedere dag tot 16.30 of 17.15 uur naar school, heel heel zelden viel er eens een uur uit 's ochtends, wat een heerlijkheid was dat.Ik ben van '64 en op de middelbare school was ik meestal om 15 uur uit, heel soms om 15.45 en nooit later. En regelmatig eerste uur vrij.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Inkie12345 schreef op 18 november 2016 @ 17:31:

[...]

NounounounounounounouSorry, ik heb geprobeerd, maar ik kon het niet laten. Het was sterker dan mezelf.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 18 november 2016 @ 17:34:

[...]

Sorry, ik heb geprobeerd, maar ik kon het niet laten. Het was sterker dan mezelf. Yas is ouder hoor ga die maar plagen
Wij waren meestal tot 16.00 de sjaak. Normaal was het 14.10 of 15.10, maar wij deden Latijn en Grieks en dat werd om roostertechnische redenen heel vaak in het gehate 'achtste uur' ingepland. Het was dan wel altijd lekker rustig in de school .
quote:Inkie12345 schreef op 18 november 2016 @ 17:34:

[...]

Yas is ouder hoor ga die maar plagen Egnie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven