Napraattopic 71

17-11-2016 13:40 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
O het nieuwe hoofdstuk van "terug naar vroeger"
Tjezus, wat vals
quote:Anyco schreef op 18 november 2016 @ 17:25:

Ik kijk "tijd voor Max" En zie daar, een geboren leerkracht zit er aan de tafel. Werkt met kinderen uit Syrie, en hoe! Die maakt het verschil voor sommige kinderen dat weet ik zeker.

Wat mooi.

quote:yasmijn schreef op 18 november 2016 @ 17:36:

[...]

Egnie! Ik heb eigenlijk geen idee van welk bouwjaar jij bent maar je doet altijd of je Methusalem bent, dus
quote:Inkie12345 schreef op 18 november 2016 @ 17:39:

[...]

Ik heb eigenlijk geen idee van welk bouwjaar jij bent maar je doet altijd of je Methusalem bent, dus Nee, ik niet, dat maakt het forum ervan
quote:MevrouwJack schreef op 18 november 2016 @ 17:37:

O het nieuwe hoofdstuk van "terug naar vroeger" Ja Jack dat krijg je als je voor 1975 bent geboren dan wordt je nostalgisch
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:MevrouwJack schreef op 18 november 2016 @ 17:37:

O het nieuwe hoofdstuk van "terug naar vroeger" Maar we blijven tenminste wel heel erg ontopic.
quote:yasmijn schreef op 18 november 2016 @ 17:36:

[...]

Egnie! Egnie dat je ouder bent, of egnie dat ze jou moet gaan plagen?
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Inkie12345 schreef op 18 november 2016 @ 17:39:

[...]

Ik heb eigenlijk geen idee van welk bouwjaar jij bent maar je doet altijd of je Methusalem bent, dus Yas, is pas 1 jaar hoor kijk maar bij haar profiel
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:yasmijn schreef op 18 november 2016 @ 17:40:

[...]

Nee, ik niet, dat maakt het forum ervan Ach dat is naar, daar moet je toch eens wat aan doen hoor. Ik dacht echt dat je aan de verkeerde kant van de 50 zat
quote:Solomio schreef op 18 november 2016 @ 17:41:

[...]

Egnie dat je ouder bent, of egnie dat ze jou moet gaan plagen?
Ik heb mijn schatting van Yas ook wat bijgedraaid sinds ik vorige week de leeftijd van haar zoon, die ze jong had gekregen zei ze, las
quote:Marana_ schreef op 18 november 2016 @ 17:47:

Ik heb mijn schatting van Yas ook wat bijgedraaid sinds ik vorige week de leeftijd van haar zoon, die ze jong had gekregen zei ze, las

Ah ik ben dus niet de enige die dat dacht

Misschien een pr-adviseur inschakelen, dat imago moet ze kwijt eigenlijk.
Ik zit nog aan de goede kant van de 50.
quote:Inkie12345 schreef op 18 november 2016 @ 17:49:

[...]

Ah ik ben dus niet de enige die dat dacht

Misschien een pr-adviseur inschakelen, dat imago moet ze kwijt eigenlijk.Niet doen hoor, ze doet het erom. En bovendien, wat moeten we nou aanvangen met een piepjonge queen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 november 2016 @ 17:51:

[...]

Niet doen hoor, ze doet het erom. En bovendien, wat moeten we nou aanvangen met een piepjonge queen.Precies, dat gaat niet.
quote:yasmijn schreef op 18 november 2016 @ 17:51:

Ik zit nog aan de goede kant van de 50. Ik dacht altijd dat 'aan de goede kant van de 50' betekende dat je dan nog geen 50 was, en verkeerde kant is over de 50. Heb ik me al eens flink mee vergist hier op het forum
quote:yasmijn schreef op 18 november 2016 @ 17:51:

Ik zit nog aan de goede kant van de 50. Oh gelukkig. Ik nog net
quote:Inkie12345 schreef op 18 november 2016 @ 17:54:

[...]

Oh gelukkig. Ik nog net Nou, samen dan
quote:Marana_ schreef op 18 november 2016 @ 17:54:

[...]

Ik dacht altijd dat 'aan de goede kant van de 50' betekende dat je dan nog geen 50 was, en verkeerde kant is over de 50. Heb ik me al eens flink mee vergist hier op het forum Dat is toch ook zo?
Ik ga me omkleden, vrienden ophalen en dan uit eten.

Fijne avond.
Het is net de IJssel, de kant waar je woont is de goeie kant en de andere kant de verkeerde.
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 november 2016 @ 17:55:

Het is net de IJssel, de kant waar je woont is de goeie kant en de andere kant de verkeerde.Correct!!!!
quote:Inkie12345 schreef op 18 november 2016 @ 17:55:

Ik ga me omkleden, vrienden ophalen en dan uit eten.

Fijne avond.Gezellig. Fijne avond!
Veel pleizier Inkie!
quote:Rhae schreef op 18 november 2016 @ 17:55:

[...]

Dat is toch ook zo?

Nja ik heb hier geleerd van niet, toen ik als 38-jarige zei tegen iemand van 44 'ja ik zit ook aan de goeie kant van de 40, net als jij'. Ze was toch mooi een stuk ouder.

Dus nu ben ik in de war en weet ik niet meer wat mensen nou echt bedoelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven