Napraattopic 71
donderdag 17 november 2016 om 13:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 18 november 2016 om 18:01
quote:Marana_ schreef op 18 november 2016 @ 17:57:
[...]
Nja ik heb hier geleerd van niet, toen ik als 38-jarige zei tegen iemand van 44 'ja ik zit ook aan de goeie kant van de 40, net als jij'. Ze was toch mooi een stuk ouder.
Dus nu ben ik in de war en weet ik niet meer wat mensen nou echt bedoelen
Ik ben 36, dus aan de verkeerde kant van de 30. Onder de 35 is de goede kant.
Zo vat ik het in ieder geval altijd op.
[...]
Nja ik heb hier geleerd van niet, toen ik als 38-jarige zei tegen iemand van 44 'ja ik zit ook aan de goeie kant van de 40, net als jij'. Ze was toch mooi een stuk ouder.
Dus nu ben ik in de war en weet ik niet meer wat mensen nou echt bedoelen
Ik ben 36, dus aan de verkeerde kant van de 30. Onder de 35 is de goede kant.
Zo vat ik het in ieder geval altijd op.
vrijdag 18 november 2016 om 18:06
quote:Cookielyon schreef op 18 november 2016 @ 18:02:
Dit jaar word ik 30 geen mijlpaal.Oh, ik heb er eigenlijk nooit wat van gehad, van die onzin. Niet toen ik 30 werd, niet toen ik 40 werd en over een paar jaar als ik 50 word ook niet. Ik ga er ook niet om lopen feesten of zo, want normaal vier ik mijn verjaardag ook niet dus waarom dan ineens wel.
Dit jaar word ik 30 geen mijlpaal.Oh, ik heb er eigenlijk nooit wat van gehad, van die onzin. Niet toen ik 30 werd, niet toen ik 40 werd en over een paar jaar als ik 50 word ook niet. Ik ga er ook niet om lopen feesten of zo, want normaal vier ik mijn verjaardag ook niet dus waarom dan ineens wel.
vrijdag 18 november 2016 om 18:24
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 november 2016 @ 18:06:
[...]
Oh, ik heb er eigenlijk nooit wat van gehad, van die onzin. Niet toen ik 30 werd, niet toen ik 40 werd en over een paar jaar als ik 50 word ook niet. Ik ga er ook niet om lopen feesten of zo, want normaal vier ik mijn verjaardag ook niet dus waarom dan ineens wel.Ik vier mijn verjaardag altijd wel. Het is een beetje commercieel dirty 30
[...]
Oh, ik heb er eigenlijk nooit wat van gehad, van die onzin. Niet toen ik 30 werd, niet toen ik 40 werd en over een paar jaar als ik 50 word ook niet. Ik ga er ook niet om lopen feesten of zo, want normaal vier ik mijn verjaardag ook niet dus waarom dan ineens wel.Ik vier mijn verjaardag altijd wel. Het is een beetje commercieel dirty 30
vrijdag 18 november 2016 om 18:35
vrijdag 18 november 2016 om 18:39
vrijdag 18 november 2016 om 18:45