Hij is 14 jr jonger; en heeeeerlijk!
woensdag 23 juli 2008 om 21:15
Tenminste dat vermoed ik, hahaha!!!
Er is nog niets oneerbaars gebeurd, maar deze jongeman maakt nu al ruim een jaar op alle mogelijke manieren duidelijk dat hij mij wel ziet zitten.
Gezien zijn leeftijd en levensfase (student, op het punt voor stage naar het buitenland), en de mijne (happy single, carrierevrouw) is het duidelijk dat we elkaar alleen seksueel interessant vinden.
Zoals ik al zei, er zit 14 jr leeftijdsverschil tussen ons; ik 37, hij 23.
Mijn vriendin vindt "het niet kunnen", ik heb een jaar lang de boot afgehouden, maar denk nu inmiddels "what the heck!"...
Uit nieuwsgierigheid; wat vinden jullie???
(er staat trouwens binnenkort een date gepland...)
Er is nog niets oneerbaars gebeurd, maar deze jongeman maakt nu al ruim een jaar op alle mogelijke manieren duidelijk dat hij mij wel ziet zitten.
Gezien zijn leeftijd en levensfase (student, op het punt voor stage naar het buitenland), en de mijne (happy single, carrierevrouw) is het duidelijk dat we elkaar alleen seksueel interessant vinden.
Zoals ik al zei, er zit 14 jr leeftijdsverschil tussen ons; ik 37, hij 23.
Mijn vriendin vindt "het niet kunnen", ik heb een jaar lang de boot afgehouden, maar denk nu inmiddels "what the heck!"...
Uit nieuwsgierigheid; wat vinden jullie???
(er staat trouwens binnenkort een date gepland...)
vrijdag 2 januari 2009 om 19:33
hey Marianne,
Las je net al op een ander topic, dus kwam ook hier even langs. Jij bent echt een held, zeg! Volgende week met sv afspreken? Petje af!
Zit nu alweer de hele dag met mijn sv op msn, en het is echt weer eens niet te harden, ik wil hem nu! Maar kan hem pas dinsdag zien....
Las je net al op een ander topic, dus kwam ook hier even langs. Jij bent echt een held, zeg! Volgende week met sv afspreken? Petje af!
Zit nu alweer de hele dag met mijn sv op msn, en het is echt weer eens niet te harden, ik wil hem nu! Maar kan hem pas dinsdag zien....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
vrijdag 2 januari 2009 om 20:48
vrijdag 2 januari 2009 om 22:06
Oeoeoeoe, zie ik daar iets bloeien tussen Tomy en Kitty????
Ik zie waarschijnlijk maandag mijn SV. Ik weet niet of we gaan seksen hoor, maar heb in ieder geval wel heel veel zin om hem te zien. Hoewel lekkere seks met hem mij ook wel aanspreekt. En een lekkere orgasme in combinatie met sperma kan de bevalling op gang brengen, dus wie weet.......
Ik zie waarschijnlijk maandag mijn SV. Ik weet niet of we gaan seksen hoor, maar heb in ieder geval wel heel veel zin om hem te zien. Hoewel lekkere seks met hem mij ook wel aanspreekt. En een lekkere orgasme in combinatie met sperma kan de bevalling op gang brengen, dus wie weet.......
vrijdag 2 januari 2009 om 22:37
Zeg Kitty, alles leuk en aardig, maarre.... vertel 's....??? Hoe zit jij in het JG-gebeuren? Pas als we dat duidelijk hebben mag er gevist worden naar 18jarig schoon
Nog precies 10 dagen en mij Liefje is weer in het land! We gaan nog steeds uit van twee dagen geduld daarna, maar ja... als het bloed eenmaal die kant (je weetwel) opkruipt...
Marianne: geen betere inleiding voor een bevalling dan een heftig orgasme (ik kan het weten )... Dus doe je best!
En Tomy; goed van je dat je geen genoegen neemt met second best! Je bent wel jong, maar niet gek!
Zegge... Is Djoels nou nog niet terug? Zit zeker vast op een of ander Frans politiebureau wegens 'onzedelijk gedrag op de Eiffeltoren'....
Nog precies 10 dagen en mij Liefje is weer in het land! We gaan nog steeds uit van twee dagen geduld daarna, maar ja... als het bloed eenmaal die kant (je weetwel) opkruipt...
Marianne: geen betere inleiding voor een bevalling dan een heftig orgasme (ik kan het weten )... Dus doe je best!
En Tomy; goed van je dat je geen genoegen neemt met second best! Je bent wel jong, maar niet gek!
Zegge... Is Djoels nou nog niet terug? Zit zeker vast op een of ander Frans politiebureau wegens 'onzedelijk gedrag op de Eiffeltoren'....
vrijdag 2 januari 2009 om 22:43
quote:nologoes schreef op 02 januari 2009 @ 22:37:
Zeg Kitty, alles leuk en aardig, maarre.... vertel 's....??? Hoe zit jij in het JG-gebeuren? Pas als we dat duidelijk hebben mag er gevist worden naar 18jarig schoon
....
ja, niet dus he , maar wat niet is kan nog komen... erg mooie JG's op de sportschool hoor...
( ben eigenlijk een stiekume meelezer hier.. snorrie )
....
ja, niet dus he , maar wat niet is kan nog komen... erg mooie JG's op de sportschool hoor...
( ben eigenlijk een stiekume meelezer hier.. snorrie )
vrijdag 2 januari 2009 om 23:26
vrijdag 2 januari 2009 om 23:28
Hey hallo allemaal..., na een tijdje meelezen op dit forum (net als Kitty)...heb ik besloten ook maar een account aan te maken...! Ik ben zelf 27 en val eigenlijk bijna altijd op vrouwen die ouder zijn (10-15 jaar)....persoonlijk denk ik dat de aantrekkingskracht hem zit in het feit dat vrouwen die ouder zijn zichzelf ook meer aantrekkelijk vinden (en daardoor minder onzeker zijn) dan jongere vrouwen die ik in het dagelijks leven tegenkom....Het is goed om te lezen dat ik niet de enige man hier ben die op ouder valt....heb even gedacht dat ik de enige was die met dit gevoel rondliep.....
vrijdag 2 januari 2009 om 23:39
zaterdag 3 januari 2009 om 08:53
Goedemorgen!
Welkom Stifler, goeie binnenkomer van je
Verder weinig te melden hier, sv-loos weekend aan deze zijde.
Ben benieuwd wanneer Djoels thuis komt! *wrijft in haar handen, wachtend op spannende verhalen*
Nolo, voor jou nog 9 dagen! (we gaan er gewoon een nationale countdown van maken, haha!)
Welkom Stifler, goeie binnenkomer van je

Verder weinig te melden hier, sv-loos weekend aan deze zijde.
Ben benieuwd wanneer Djoels thuis komt! *wrijft in haar handen, wachtend op spannende verhalen*
Nolo, voor jou nog 9 dagen! (we gaan er gewoon een nationale countdown van maken, haha!)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
zaterdag 3 januari 2009 om 10:16
zaterdag 3 januari 2009 om 10:26
Nee dat is niet de bedoeling Stifler.
Hengelen, dat moet ergens anders. Ik vond dat Tomy al érg aan het vissen was, maar is dit toegestaan op het forum?
Ik vind het in ieder geval jammer van het topic...
Hengelen, dat moet ergens anders. Ik vond dat Tomy al érg aan het vissen was, maar is dit toegestaan op het forum?
Ik vind het in ieder geval jammer van het topic...
evyblissy wijzigde dit bericht op 03-01-2009 10:30
Reden: typfoutje
Reden: typfoutje
% gewijzigd
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.