Theehuis
vrijdag 2 januari 2009 om 21:51
Is die zo leuk dan? Heb hem hier geloof ik ind e kast staan, maar nog nooit gekeken. Ga ik morgen dan maar eens met de jongens doen. Beter dan midden in de zomer, toch?
Luun, mijn ouders aten wel blauwe muisjes bij Tony en Vito hoor. Maar bij íedere beschuit die ze aten, vertelden ze wel even dat het eigenlijk commerciele moderne meuk is. Muisjes horen roze te zijn.
Luun, mijn ouders aten wel blauwe muisjes bij Tony en Vito hoor. Maar bij íedere beschuit die ze aten, vertelden ze wel even dat het eigenlijk commerciele moderne meuk is. Muisjes horen roze te zijn.
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 2 januari 2009 om 21:55
vrijdag 2 januari 2009 om 21:58
zaterdag 3 januari 2009 om 11:32
Die muisjes van Kessouders,
Ik vind het wel heel erg leuk, nieuwe traditie hier vanaf komende kerst denk ik. (Help me herinneren Kess)
Heb mezelf even in de NS gewaagd en het verwijderen is gelukt nu.
Hoor net de brievenbus, Nemo rent heen en komt terug met een "helaas u bent niet thuis" brief van de pakketpost van de TNT. Stelletje rukkerts.
Fijn weekend!!
Ik vind het wel heel erg leuk, nieuwe traditie hier vanaf komende kerst denk ik. (Help me herinneren Kess)
Heb mezelf even in de NS gewaagd en het verwijderen is gelukt nu.
Hoor net de brievenbus, Nemo rent heen en komt terug met een "helaas u bent niet thuis" brief van de pakketpost van de TNT. Stelletje rukkerts.
Fijn weekend!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
zaterdag 3 januari 2009 om 11:59
zaterdag 3 januari 2009 om 12:13